Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Na ogródeczku



NA OGRÓDECZKU
środa, 24 marca 2010 19:55


Skocz do komentarzy pod wpisem Na ogródeczku byłam,posprzątałam troszkę odkrywając zieleń która tak bardzo już chce do słoneczka....acha-rankiem byłam u fryzjera zrobiłam fryzurkę ,aby się ptaszeczki nie powystraszały jak mnie bez czapeczki zobaczą...Jeszcze nie malowałam tych srebrnych,są jak pasemka ,niteczki srebrne mówiące o przeżyciach z życia chwil-tych bardzo,bardzo trudnychTak normalnie,naturalnie świadczą o stateczności i dorosłości emeryturowej....Czy warto je malować? Zdania nie mam...Przemyślę..Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 27 marca 2010 11:22

Pasemka są zawsze ładne:) Pozdrawiam wiosennie.

autor grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 26 marca 2010 17:52

Kwiateczki cudowne...:) To czy Krysiu malować srebro czy też nie to zależy tylko i wyłącznie od Twoich odczuć i potrzeb.Jeśli dobrze się czujesz z takimi jakie są, to nie warto niczego zmieniać, ale jeśli jest w Tobie chęć odmiany na wiosnę, to jak najbardziej warto dokonać zmian...:) Buziaczki weekendowe i takie słoneczne zostawiam

autor czarnawrona12

blog: czarnawrona12.bloog.pl
dodano: 25 marca 2010 22:17

wiosna :)

autor Czekolada
dodano: 25 marca 2010 20:13

Widze tu prawdziwą wiosne :) Dziękuje za miłe słowa :) Pozdrawiam :)

autor Maarta

blog: www.kocham-ks.bloog.pl
dodano: 24 marca 2010 21:25

Widzę, że u Pani też bardzo kolorowo i wiosennie. :) Już chyba każdemu udziela się taki radosny nastrój. I bardzo dobrze! Serdeczne pozdrowienia.

autor edii

blog: www.przyjazn-z-iksem.blog.onet.pl
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz