Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

wtorek, 25 czerwca 2013

Obrazeczki-uwielbiam kolor



Obrazeczki-uwielbiam kolor

sobota, 08 maja 2010 8:45    
                         Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 08 maja 2010 22:08

Ach, piękne to Twoje życie! Takie artystyczne! Wspaniała galeria. Gratuluję! Dziękuję za odwiedzinki! Hihihi!Krystyno, zwracasz się do mnie "Radosna Danusiu"?... Gdybym nie miała na drugie imię Danuta, to bym sobie pomyślała, że mnie z kimś pomyliłaś. A nie, ja radosna jestem nadal, mimo tej pieskiej pogody. Ale choć na momencik popsioczyć sobie trzeba. To tak dla równowagi. Nie, czarownicą nie jesteś. Masz po prostu poczucie humoru. I to mnie cieszy. Pięknie kolorujesz tę polską codzienność. Co się tyczy otwartości, to ja już taka jestem, że jak czegoś się obawiam, albo ktoś mnie zdrowo wkurza, czy też opluwa, to nie mówię, że pada deszcz, tylko walę prawdę prosto z mostu. Polityka też mnie wkurza, ale się nią interesuję, gdyż lubię wiedzieć, co dzieje się na świecie, a zwłaszcza w Polsce. Pozdrawiam cieplutko mimo zimnicy za oknem! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 08 maja 2010 10:29

PS. Lepiej by było przy większym kontraście treści komentarza z tłem. LW

autor jantoni341

blog: jantoni341.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz