Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 30 czerwca 2013

Już maj-jest maj!!!!!!!


..........Już maj
piątek, 03 maja 2013 10:35    

       Wreszcie ciepło....Na ogródku trawa dostała koloru zieleni i co jakiś czas wystaje z niej główka słonecznego mleczu .Może sobie spokojnie kwitnąć-niech będzie radośnie.A już za chwilkę zaczną pokazywać swoje piękne sukienki inne kwiatki te posadzone na rabatkach i ustawiać się do fotografii.Uwielbiam wiosnę i lato...Zostawiam dziewczynę w ołówkowych koroneczkach.(kartka A4 i ołóweczek)Dzisiaj troszkę pobiegałam na kijkach po okolicy w poszukiwaniu wiosnyW środku fotografii jest mój akrylowy obrazek wiosna w buciku.( Aby fotografia była większa trzeba w nią kliknąć.)..
.           Tagi: wiosna i kijki, sztuka, wielcy malarze, grafika, malarstwo, kultura, obraz, wystawy, galerie            Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 18 maja 2013 19:51

Witaj Krystynko:))) Serdeczne pozdrowienia zostawiam i życzę pięknych majowych dni

autor nagietek

blog: http://moimisciezkami2nagietek.bloog.pl/
dodano: 15 maja 2013 17:24

Też się cieszę, że już wiosna pokazała nam swoje kolory, zapachy. Doceniam to jeszcze bardziej, po tak koszmarnie, długiej zimie. Cieszę się Krysiu, widząc Cię, że łazisz z kijkami, że pokazujesz swoje nowe prace.....po prostu, cieszę się, że jesteś. Pozdrawiam serdecznie :)

autor Ola Gruszczyńska-Chałupka
dodano: 14 maja 2013 14:11

Jak ślicznie zielono :)

autor Kraina testowania

blog: www.testowanie-produktow.bloog.pl
dodano: 14 maja 2013 7:12

Tak, kiedy pisałaś ten wpis i umnie była wiosna, a właściwie lato. Jak wiesz z książki, w Ottawie praktycznie wiosny nie ma. Zima ciągnie się morderczo przez długie miesiące, a potem bucha lato. I tak też było w tym roku. Zrobiło się zielono w ciągu tygodnia, zakwieciło i porozbierało nas wszystkich do koszulek. W zeszłym tygodniu było 34 stopne C. A dzisiaj, no też nic nowego, zimna Zośka się zbliża. Obecnie w nocy jest -1. Ale ty wiesz że ja nocami siedzę i piszę więc zimnicy nie czuję. Jest OK. Pozdrawiam cię Krysiu sredecznie i cieszę się, że u cibie zobaczyłam dużo zdrowia. Trzymaj tak dalej. Liliana http://owocdecyzji.com/

autor liliana2playas@yahoo.comi
dodano: 12 maja 2013 21:28

Wzięłam przykład i "odkurzyłam" własne kijki po długiej przerwie. Panienka jak z najcudowniejszej koronki... Pozdrawiam wszystkimi kolorami wiosny. Jola

autor jabed

blog: jabed.bloog.pl
dodano: 10 maja 2013 8:21

...i u nas wiosna pełną gębą:) Pięknie jest! A Twoja dziewczyna w koroneczkach bardzo... subtelna:) Lubię Twoje prace Krysiu. Pozdrawiam serdecznie

autor rodorek
dodano: 09 maja 2013 16:02

Tak, jest wiosna dotarła i do nas. Pączusie jeszcze malutkie, ale najważniejsze, że coś ruszyło w przyrodzie :) Pozdrawiam :)

autor mada-lena77

blog: fotolenka.bloog.pl
dodano: 09 maja 2013 1:06

Do mnie tez wiosna zawitała, choc tak niesmialo. Nie może zdecydować się, zostać, czy nie :)

autor Ako

blog: www.laviolettee.blogspot.com
dodano: 07 maja 2013 13:47

Drzwi do Twojego świata Krysieńko otwarte ,a za nimi świat kolorowy,bajkowy. Piękny to czas na relaks i spacery.Życzę pięknej pogody,pogody ducha. Pozdrawiam serdecznie.

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 06 maja 2013 17:47

Dziękuję Życzę wspaniałych "spotkań z Panią wiosną"... udanych spacerów oraz niezapomnianych wrażeń Jola

autor jabed

blog: jabed.bloog.pl
dodano: 06 maja 2013 16:07

Pani Krysiu, przybyłam z rewizytą, dziękuję za miłe komentarze do moich prac :) Z przyjemnością oglądam Pani interesującą i bardzo oryginalną twórczość, pozdrawiam serdecznie.

autor EKK

blog: www.galeriakonar.blogspot.com
dodano: 05 maja 2013 18:41

Wreszcie jest ciepło i pięknie:) Pozdrawiam Cie serdecznie. Piękna wiosna na obrazku.

autor haniamrok

blog: wasylissa.bloog.pl
dodano: 05 maja 2013 13:48

Rysunek dziewczyny jest bardzo piękny. Spędzasz czas na łonie natury, to dobrze. Musimy nacieszyć się wiosną i latem, aby wspominać słońce i ciepło, kiedy znów nadejdą mniej przyjemne dni. Pozdrawiam serdecznie.

autor Lotka

blog: http://comniecieszy.blogspot.com/
dodano: 05 maja 2013 2:45

Podziwiam zawsze Twoje piękne rysunki. Ciągle mi się zdaje, że kolejny pokazany jest najpiękniejszy, ale wiem, że znowu czymś nowym nas zaskoczysz.Pozdrawiam Cię prawdziwie słonecznie, kwieciście i bardzo ciepło!

autor Joter

blog: joterkowo.blogspot.com
dodano: 04 maja 2013 16:58

Halszunia to rzeczywiścia ma oko - panienka rysowana cudniev ... a te oczy !!!!!!!!! Chyba znalazłaś wiosnę ... u mnie , po tych deszczach, nagle rozpanoszyła się za oknem ... cudowna jest Krystynko .. POZDRAWIAM MAJOWO I WIOSENNIE i aaaaaa-psik !!! kwitnie drzewko ...

autor Malina M*

blog: wmalinach.bloog.pl
dodano: 04 maja 2013 12:22

Piękna ta Ołówkowa Panienka. W powiększeniu dopiero ślicznie wygląda. A u nas trawka może się już i zazieleniła, za to drzewa nadal smutne, bezlistne. Dopiero paki się tworzą. Ech ta wiosna. Leniwa ci ona bardzo w tym roku. U mnie na blogu też się zazieleniło... ale tylko za przyczyną panny nietykalskiej. Pozdrawiam wiosennie! Halszka

autor Szczesliwa kobieta

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 04 maja 2013 11:56

Maj a u mnie ciągle chłodno, zielonoe juz jest, drzewa kwitna ale chłodno :( usmiech posyłam :)

autor merlin

blog: merlin-joe.bloog.pl
dodano: 04 maja 2013 6:10

Krysiu ja też się cieszę, że już maj. Robi się kolorowo, wiosna się ubiera, a my ją podziwiamy i czujemy jej zapach. Piękny ołówkowy rysunek. Pozdrawiam.

autor Peja0515

blog: peja0515.bloog.pl
dodano: 03 maja 2013 21:35

Piękna , ołówkowa panienka;)

autor Hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 03 maja 2013 16:35

Tak, już maj. Jestem zszokowana zdolnościami natury. Tak szybko nadrabia zaległości. Piękny rysunek zostawiłaś. Piękny. Dziękuję za odwiedziny i wdzięczne komentarze, Krysiu.

autor Teresa

 blog: zanaar.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz