Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 30 czerwca 2013

Kochamy -czekamy!!!!!!!!!


Kochamy....Czekamy
niedziela, 19 maja 2013 20:53  
   
    Już za momencik przytulimy ,uściskamy tego wspaniałego chłopca .....Brak mi słów ze wzruszenia.....Jestem szczęśliwa...Czekamy na Was bardzo...Babcia i Dziadek oraz Mama,Tata,Teść i Teściowa....



Tagi: wnuczek, babcia, dziadek                   Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 11 czerwca 2013 12:09

Słodki i nie zły model z niego. Serdecznie pozdrawiam.

autor Monika450

blog: monia450.bloog.pl
dodano: 05 czerwca 2013 10:18

Pewnie zajęta jesteś swoim ukochanym Skarbem. Nie przeszkadzam więc. Życzę tylko wspaniałych wspólnie spędzonych chwil. Dziękuję także, że znalazłaś chwilkę by odwiedzić mój blog i przeczytać moje opowiadanie o łabędziach znad Jeziora Garda. Tak, łabędzie są cudownymi ptakami, a ich miłość ogromna, niesamowita. Pozdrawiam cieplutko! Halszka

autor Szczesliwa kobieta

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 01 czerwca 2013 14:03

Jaki słodziaczek :) Super ! :)

autor Kraina testowania

blog: www.testowanie-produktow.bloog.pl
dodano: 01 czerwca 2013 6:46

Wnuczęta to wielka radość dla dziadków, piękne zdjęcia:) Pozdrawiam

autor ZielonaMila

blog: www.trasa-rowerowa.cba.pl
dodano: 30 maja 2013 8:00

Jak miło kiedy się czeka na takie maleństwo bliskie sercu. Wnuki to nasza najwieksza radość , mam cztery wnuczki. Pozdrawiam serdecznie:)

autor alinaweronika

blog: www.alinaweronika.blogspot.com
dodano: 30 maja 2013 5:03

super kolaż

autor Donwinka

blog: foto-donwinka.bloog.pl
dodano: 28 maja 2013 9:38

Taki maluszek a zmienia świat :) Cudownych chwil z wnuczkiem :) Pozdrawiam :)

autor mada-lena77

blog: fotolenka.bloog.pl
dodano: 28 maja 2013 4:29

wpisałam się też pod drzewem -

autor laura

blog: krystynar.bloog.pl
dodano: 28 maja 2013 2:36

Gratuluję uroczego Wnuczka! Zawsze oczekujemy niecierpliwie i z radością odwiedzin najbliższych nam osób. U mnie wczoraj też było bardzo rodzinnie i wesoło. Lubię rodzinne spotkania. Dziękuję za odwiedziny u mnie i najserdeczniej pozdrawiam - Krystyna

autor laura

blog: krystynar.bloog.pl
dodano: 28 maja 2013 2:36

Gratuluję uroczego Wnuczka! Zawsze oczekujemy niecierpliwie i z radością odwiedzin najbliższych nam osób. U mnie wczoraj też było bardzo rodzinnie i wesoło. Lubię rodzinne spotkania. Dziękuję za odwiedziny u mnie i najserdeczniej pozdrawiam - Krystyna

autor laura

blog: krystynar.bloog.pl
dodano: 27 maja 2013 15:33

Krysiu,wiem jakie to szczęście być babcią i ta radość ze spotkania z dziećmi,czy wnukami,jest nieopisana.Choćbym niedomagała,to na dźwięk słowa-przyjeżdżamy-odzyskuję siły:)) Pozdrawiam serdecznie i życzę wiele radosnych chwil.

autor 1beam
dodano: 26 maja 2013 19:26

az mi się łezka w oku zakręciła, zwłaszcza, że wczoraj dowiedziałam się, ze zostanę ...cioteczną babka mojej najukochańszej siostrzenicy! jeszcze dziecko jest wielkości fasolki, a ja juz je kocham i tęsknię! :)

autor Ako

blog: www.laviolettee.blogspot.com
dodano: 26 maja 2013 19:11

Ni dziwię się Twojemu wzruszeniu... mam takie poczwórne, to wiem o czym mowa. Śliczny ten Twój Wnusio. Życzę wspaniałych chwil wspólnie spędzonych, i z Wnusiem, i z Twoimi Dziećmi! Dziękuję za wizytkę! Akurat wróciłam z urlopu w Italii. Na czas mojej nieobecności, związanej z urlopem, mojego domu i bloga strzegł ogień - symbol ogniska domowego, rodziny i gościnności, który przed wyjazdem celowo na swoim blogu "rozpaliłam". Po powrocie widzę, że strzegł bardzo dobrze. Dom zastałam w takim samym stanie jakim go zostawiłam. Mój blog również. Ba, lepiej, bo widzę, że podczas mojej nieobecności gościło mnóstwo Czytelników. Niezmiernie mi miło z tego powodu, tym bardziej, że i Ty u mnie gościłaś. Dziękuję Ci za Twoją wizytkę i w wolnej chwili zapraszam na majową kanikułę, która będzie miała i ciąg dalszy. Pozdrawiam serdecznie! Halszka

autor Szczesliwa kobieta

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 26 maja 2013 0:55

Naciesz się maleństwem i dorosłymi dziećmi! Tylko powiedz, kiedy ten czas przeleciał, przecież niedawno się ta dziecina urodziła !???Pozdrawiam Cię najserdeczniej.

autor Joter

blog: joterkowo.blogspot.com
dodano: 22 maja 2013 22:27

Wspaniałe to musi być uczucie, ja go jeszcze nie znam :) pozdrawiam

autor merlin

blog: merlin-joe.bloog.pl
dodano: 21 maja 2013 19:50



autor czesia

blog: objazdowy.bloog.pl
dodano: 21 maja 2013 11:52

Cudowne dziecko! Wiem jak się kocha wnuki, nasza kończy pierwszą klasę. Wnuki, to nasza radość i sens życia, prawda? Ucałuj ode mnie tę cudną SŁODYCZ. Pozdrawiam przemiłą Rodzinkę.

autor Lotka

blog: http://comniecieszy.blogspot.com/
dodano: 21 maja 2013 6:25

Krysiu śliczny wnusio. Wiem, o czym piszesz, bo sama ......... .Pozdrawiam

autor Peja0515

blog: peja0515.bloog.pl
dodano: 20 maja 2013 8:06

W ubiegłym roku, we wrześniu zostałam po raz pierwszy babcią, wiem więc co to babcina miłość i tęsknota:) Cudny Malec Krysiu! Pozdrawiam serdecznie:)

autor rodorek      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz