Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 30 czerwca 2013

Wiosna juz jest!

Wiosna już jest!!!!!!!!!!!

niedziela, 14 kwietnia 2013 13:38    
   Wpisuję się dwa razy w miesiacu przeważnie w niedzielę.Postępując w ten sposób jestem w zgodzie ze sobą i z bliskimi.Witam wiosnę która jest za oknem tym obrazkiem z serii błękitnej.(Akryl na płótnie 40/40).
            Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 13 maja 2013 16:27

Do innej kobiety: „Jaka szkoda, że nie poznałem pani dwadzieścia kilo temu”.

autor Janina

blog: http://otorzym.pl/zabytki-rzymu/fontanna-di-trevi
dodano: 10 maja 2013 23:48

Rozbudza wyobraźnię, zachęca do snucia własnych fantazji

autor Vehuan

blog: http://Poszukaj.bloog.pl
dodano: 05 maja 2013 8:28

Piękna, pozdrawiam serdecznie.

autor motyl2.bloog.pl

blog: motyl_2
dodano: 02 maja 2013 14:21

niesamowite są te obrazy!

autor magdalena-dobrodziej

blog: http://posluchajxrozumu.bloog.pl/
dodano: 02 maja 2013 8:49

Dziękuję pięknie za wizytę :) Bardzo, bardzo podobają mi sie Twoje obrazy. Jest w nich tyle ciepła i radości z życia. Pozdrawiam serdecznie :)

autor mada-lena77

blog: fotolenka.bloog.pl
dodano: 02 maja 2013 8:17

Wiosna wiosna :) W końcu :) Śliczny rysunek, Twojego autorstwa? :) Jeśli tak, to gratuluję talentu! Cudownie ogląda się te prace :)

autor Elo_elo

blog: saturnsette.bloog.pl
dodano: 01 maja 2013 19:11

Krysiu dzięki za miłe odwiedziny......tak wiosnę już mamy wokół całą parą i mam nadzieje , że będzie nam cały czas umilać życie......pozdrawiam ciepło w pierwszomajowy zimny wieczór.

autor Maria

blog: maria.bloog.pl
dodano: 30 kwietnia 2013 20:58

Pozdrawiam serdecznie,wiosennie i podziwiam każde Twoje dzieło Krysiu.

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 29 kwietnia 2013 20:44

Widzę, że nie tylko Picasso miał okres błękitny, Ty również Życzę miłego tygodnia.

autor Anna

blog: http://samo-zycie-anny.blog.onet.pl
dodano: 29 kwietnia 2013 18:52

pierwsze wiosenne kwiaty są żólte: kaczeńce,żonkile, forsycje; albo białe:zawilce, narcyzy; albo fiołkowe: fiołki:) Twoje kwiaty niebo chwyciły w objęcia, z chmur garniurę sobie czyniąc:))

autor czesia

blog: objazdowy.bloog.pl
dodano: 28 kwietnia 2013 22:50

Najserdeczniej i wiosennie pozdrawiam.

autor alElla

blog: http://grycela.blogspot.com/
dodano: 28 kwietnia 2013 22:19

Pięknie tu u Ciebie, kolorowo Świetne miejsce zwłaszcza na niepogodę

autor Maryska

blog: bakhitaa.bloog.pl
dodano: 24 kwietnia 2013 16:44

Piękna praca, jestem zachwycony:) Pozdrawiam

autor ZielonaMila

blog: www.trasa-rowerowa.cba.pl
dodano: 23 kwietnia 2013 22:18

Błękitna wiosna...? Piękna. Zielonej za oknem ciągle jeszcze nie ma, widząc Twoją niebieską na oknie... jakoś lżej na duszy. Pozdrawiam cieplutko! Halszka

autor Szczesliwa kobieta

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 19 kwietnia 2013 22:03

Wiele radości znajduję w Twoich obrazach...:) Serdeczności Krysiu:)

autor rodorek

blog: rodorek.bloog.pl
dodano: 19 kwietnia 2013 9:20

Z wielką ciekawością i radością zawsze zaglądam do Ciebie, bo zaskakujesz twórczością, taką fantastycznie optymistyczną i życzliwą światu. Tym razem wybrałam sobie portrecik z 18 marca (ołówkowy). Absolutnie mnie zachwycił!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Pozdrawiam Cię najserdeczniej.

autor Joter

blog: joterkowo.blogspot.com
dodano: 19 kwietnia 2013 9:15

Witam, na tę wiosnę wszyscy czekaliśmy z utęskniemniem, pozdrawiam

autor bozena12361

blog: bozena.bloog.pl
dodano: 18 kwietnia 2013 19:34

Och , za wiosna to i ja bardzo się stęskniłam - dobrze , że już przyszła;) Pozdrawiam serdecznie;)

autor Hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 18 kwietnia 2013 7:43

Pozdrawiam wiosennie, bukiet piękny. Elżbieta

autor motyl2.bloog.pl

blog: motyl_2
dodano: 17 kwietnia 2013 19:58

Oj tak, tak. Wiosna już jest. Na pewno. Cudownie wiosennie pozdrawiam i podziwiam u Ciebie wiosnę na niebiesko.

autor Malbena

 blog: sytuacje.bloog.pl 1 starsze komentarze »              dodano: 17 kwietnia 2013 14:02

Wiedziałam, że znów zobaczę u Ciebie coś ładnego. Twoja wiosna ma kolor niebieski. Taki trawnik z krokusami zobaczyliśmy w Szczecinie. Takiej masy kwiatów w jednym miejscu do tej pory nie widziałam. Jak zwykle jestem pod urokiem Twojej pracy. Pozdrawiam serdecznie.

autor Lotka

blog: http://comniecieszy.blogspot.com/
dodano: 16 kwietnia 2013 19:20

Wiosna jest! Piękna ta za oknem i ta Twoja Krysiu na oknie śliczna! Pozdrawiam serdecznie

autor szlosmanmaria

blog: mariaszlosman.bloog.pl
dodano: 15 kwietnia 2013 15:21

coś ślicznego!! pozdrawiam serdecznie.

autor edex80

blog: diamentowa-ksiezniczka.blogspot.com
dodano: 15 kwietnia 2013 6:30

Krysiu piękny bukiet.Pozdrawiam

autor Peja0515

blog: peja0515.bloog.pl
dodano: 14 kwietnia 2013 18:27

Jest, w radości przechodniów, smiechu dzieci, krzyku ptaków i Twoim błekitnym bukiecie

autor czesia

blog: objazdowy.bloog.pl
dodano: 14 kwietnia 2013 15:14

Błękit paryski ? :-) Chętnie bm pojechała :-)

autor Jasna8

blog: www.klubkotajasna8.blogspot.com « nowsze komentarze 2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz