Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Serducho gorące

Serducho gorące-oczka łobuza roześmiane....
czwartek, 01 kwietnia 2010 17:07




Skocz do komentarzy pod wpisemNA POPRAWĘ NASTROJU -UŚMIECH SŁONECZNY mojej kolorowo-koronkowej rysowanko-malowanki...WESOŁYCHŚWIĄT!!.........WIADERKA WODY ŚMIGUSOWO-DYNGUSOWEJ ....CUDNEGO SPACERUKU PO ZIELONYM KOLORZE -...I SŁONECZKA RADOSNEGO!!!!!moja stronkaA MOJA GALERIA OBRAZY..... A Maluję Sobie Nowe Czemu maluję radość?W świecie tyle nieradosnych rzeczy dzieje się że aby odreagować postanowiłamże obrazeczki dostana Uśmiech w prezencie od nieraz smutnej,nieraz bardzo smutnej Krystyny....Gdy wzrok zawieszę na takim obrazeczku to muszę się uśmiechnąć....nie ma rady.......i troski,złe samopoczucie,oddalają się robiąc miejsce radości.Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 21 kwietnia 2010 0:05

Oczka łobuza? ...Mi się bardziej kojarzą z taką marzycielką .... :)

autor hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 03 kwietnia 2010 20:21

Wesołych, wspaniałych Świat Krysiu!!!

autor czarnawrona12

blog: czarnawrona12.bloog.pl
dodano: 02 kwietnia 2010 16:46

Witaj Krystynko ::) Dziękuję za wizytkęI zapraszam częściej::)) U Ciebie Kochana jest też kolorowo i bardzo twórczo ::)W Twojej galerii ::)Piękne prace ..Uwielbiam takie klimaty...Będę Tu przychodziła z kawką i zagłębiała się w Twoich pracach i nie tylko ::)))Pozdrawiam i Życzę Zdrowych i Radosnych Świąt.....Danuśka

autor Danuśka

blog: www.lira.bloog.pl
dodano: 02 kwietnia 2010 8:39

Piękne jest to Twoje malowanie. Niech ten uśmiech z buzi nie schodzi przez cały rok. Pozdrawiam świątecznie Elżbieta.

autor motyl_2

blog: motyl2.bloog.pl

Komentuj z OpenID

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz