Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

wtorek, 25 czerwca 2013

Zima-zima-zima

ZIMA-ZIMA-ZIMA TRZYMA.....

sobota, 04 lutego 2012 18:26


Skocz do komentarzy pod wpisem

ZIMA...zima...zima.....Pochodzilam sobie dzisiaj po białej pierzynce śniegowej.Mróz minus 15 stopni ,ale bez wiatru ,więc było pięknie!Szyby letniego domku w ogrodzie mrozik pomalował w przepiękne kwiaty, liście ,wzory nieziemsko piękne,.Wszystkie drzewa mają białe śniegowe czapy,obszerne kożuchy i prezentują dumnie zimową modę.Wyglądają jak zaczarowane .Zaglądają przez pomalowane mrozem szyby ,uśmiechają się do mnie i zachęcają..-jutro znów nas odwiedż kolorowa dziewczyno i zatrzymaj te chwile z czystym białym na fotografkach ....Biel też jest piękna...Tak czysto dookoła,nie widać nawet butelek plastikowych,reklamówek i innych śmieci których nienawidzę -........A gdy strzepuję biały puch z butow, wchodzę do domu to wita mnie zaczarowany świat koloru który sobie sama maluję będąc na emeryturze.Kwiaty ubrane w kolorki wiosny,lata -to znaczy radość na obrazach-uwielbiam to robić......Życie bywa smutne i dlatego trzeba wprowadzać uśmiech i kolor aby pomagać innym i sobie.Pozdrawiam.Krystyna.
       Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 29 lutego 2012 11:23

Unas już zima puściła na dobre... mamy wiosnę

autor kuligi zimą

blog: agroturystyka.kaszuby.org/kuligi.htm
dodano: 09 lutego 2012 20:05

literki tak same wskoczyły? iiiiii

autor gażdzina
dodano: 09 lutego 2012 20:01

Kolory,wiosna, maj. Ładnie tu jak zwykle. Ciekawe obrazy. Gratuluję. Zima, śnieg więc umilam sobie czas pracą nad katalogiem; Malarkii- Aktorkii( 90 lat) -ok.300 szkiców, gwaszy, portretów wykonanych w teatrze. Pozdrawiam.

autor gażdzina
dodano: 08 lutego 2012 20:26

Zdecydowanie wolę jednak kolorki, chociaż u mnie takiej zimy nie ma, jest mroźno, ale raczej bez śniegu, z utęsknieniem czekam wiosny, dlatego tu zaglądam, aby poczuć jej namiastkę, bo u Krysi i cieplutko i kolorowo

autor Ola Gruszczyńska-Chałupka
dodano: 08 lutego 2012 14:41

Zima potrafi być piękna ale czekam już na wiosnę. Pozdrawiam

autor ZielonaMila

blog: www.trasa-rowerowa.cba.pl
dodano: 07 lutego 2012 15:21

Pomachałam łopatą pierwszy raz tej zimy i jakoś poczułam się rażniej.A potem herbatka z imbirem i wiersz Wisławy Szymborskiej " W zatrzęsieniu".Żyć , nie umierać, bo przecież "Mogła mi nie być dana pamięć dobrych chwil".Zimą też można łowić sobie dobre chwile, a nawet zaszaleć i nie być "Żdżbłem tratowanym przez bieg niepojętych wydarzeń".Kropka, bo za bardzo rozpisałam się,ale pisanie zawsze jest aktem miłości, więc wybaczcie ...Serdecznie pozdrawiam.

autor dobrochnaa9

blog: "Tak i amen..."
dodano: 07 lutego 2012 12:37

W zimie też można znaleźć piękno, jednak mogła by sobie już odejść. Niech wiosna poprawi kolorystykę i samopoczucie. Pozdrowienia.

autor xkxra

blog: kleksxn.bloog.pl
dodano: 07 lutego 2012 9:51

Śnieg nawet do Szczecina zawitał. Przepiękny kolaż. A kolory Twoich obrazów rozgrzewają i w dobry nastrój wprawiają. Zwłaszcza podziwiam kolory Babci. Pozdrawiam cieplutko,

autor Vehuan

blog: Poszukaj.bloog.pl
dodano: 06 lutego 2012 20:24

Krysiu, wpadam do Ciebie ponownie. Liczyłam, że może troszkę wiosny zawitało? Cieplutko pozdrawiam

autor sara-maria

blog: sara-maria.bloog.pl
dodano: 06 lutego 2012 17:50

Tez mam taka piękną zimę. Ale zaraz będą kwiaty - właśnie ciemierniki się rozwijają.....

autor pieprz00
dodano: 06 lutego 2012 17:10

zima trzyma na całego mróź mocny

autor agatuszka

blog: agatucha123-agatuszka.blogspot
dodano: 06 lutego 2012 16:49

zima jest piekna, kiedy jest biały snieżek, bez wietrznie i slonko przyswieca, a ja wtedy chetnie załozyłabym deski szusowała z pedem czujacym na twarzy :)) pozdrawiam

autor merlin

blog: merlin-joe.bloog.pl
dodano: 05 lutego 2012 23:07

Biel to też kolor . Ale przyznaję , że Twoje obrazy emanują ciepłem . Serdeczności .

autor henwgl

blog: aromat.bloog.pl
dodano: 05 lutego 2012 21:58

Zima zawsze wygląda pięknie na zdjęciach, zwłaszcza, kiedy je oglądamy przy kominku czując ciepło dookoła, słuchając muzyki trzasków iskier. Przeżyłam ich wiele, srogich ze śnieżycami, lodem kapiącym z nieba. Mój świat wyglądał jak lodowa kraina z bajki. Gałęzie uginały się pod lodem, drzea jęczały z bólu, gdy pękały, dźwięki przeraźliwego huku nie dawały spać. Codzienne życie uciążliwe, nie pozwalalo rozkoszować się pięknymi krajobrazami. Kojarzą mi się z niebezpieczeństwem, kiedy jeździmy do pracy, znajomych lub na zakupy. Mam przesyt zim i co roku od niej uciekam. Nad morze, tam gdzie codzienne słońce raduje moją duszę. W tropiku zaglądając do ciebie, zdjęciami mroźnej zimy zachwycać się mogę :) Ślę pozdrawienia z gorącego Meksyku. Liliana http://owocdecyzji.com/

autor liliana2playas@yahoo.com
dodano: 05 lutego 2012 20:40

Białej pierzynki to u nas prawie nie ma, za to mróz arktyczny, wczoraj w nocy było na moim termometrze na III piętrze -25 stopni. Szaleństwo. Pozdrawiam cieplutko Krysiu

autor icudaki1

blog: rozmaite-tak.bloog.pl
dodano: 05 lutego 2012 15:12

Och, jakże bajecznie przystroiłaś śnieżno-białą zimę. Z pewnością jest Ci wdzięczna... i bardzo jej się te Twoje kolorki podobają. Tak jak i nam. Na moment zastanowił mnie opis tych porozrzucanych butelek i reklamówek... Ty wiesz, że ja nie pamiętam już takiego widoku? To musi być straszne. Co to za ludzie, że tak zaśmiecają swój własny kraj? Smutne! Pozdrawiam niedzielnie! Halszka

autor Halszka

blog: wp771.bloog.pl/
dodano: 05 lutego 2012 14:48

U nas dalej mroźno i zimno.......pozdrawiam niedzielnie.

autor Maria

blog: maria.bloog.pl
dodano: 05 lutego 2012 14:12

Zimowa i śnieżna szata, niewątpliwie dodaje uroku, tej porze roku! A u nas mróz trzyma mocno, a śniegu BRAK!!! Także mało urokliwa sceneria :) Pozdrawiam serdecznie

autor singiel312.blogspot.com
dodano: 05 lutego 2012 13:03

Tak właśnie myślałam, że idziesz z mrozem w zawody. A okazuje się, ze wojnę na kolory prowadzisz! na pewno sukces po twojej stronie. Twoje prace przetrwają mrozy.Pozdrawiam. Też chodzę, z psem:)

autor czesia

blog: objazdowy.bloog.pl
dodano: 05 lutego 2012 9:05

U mnie jest straszny mróz ale śniegu brak. Żadna przyjemność spacerować w takich warunkach

autor baśka

 blog: iluzja26.bloog.pl   Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 05 lutego 2012 7:40

Krysiu, czyli masz dwa w jednym (i zimę, i lato). U mnie też od kilku dni zaczęła się prawdziwa zima. Jest pięknie ... Pozdrawiam cieplutko.

autor JaGa

blog: babuni-blog49.blog.onet.pl/
dodano: 05 lutego 2012 6:12

Witaj Krysiu! Jak tu pięknie u Ciebie. U mnie drzewa są gołe. Codziennie wychodzę na mroźny spacer, bo zime uwielbiam. Pozdrawiam Krysiu.

autor Peja0515

blog: peja0515.bloog.pl
dodano: 04 lutego 2012 22:41

Nie lubię zimy i tych okropnych mrozów.....pozdrawiam nocką

autor Maria

blog: maria.bloog.pl
dodano: 04 lutego 2012 22:05

U Ciebie jak zawsze ciepło i przytulnie. Nawet zima Ci nie przeszkadza, aby mieć ciepło w sercu. Podziwiam to, Krystynko i bardzo lubię Twój optymizm. Pozdrawiam. :)

autor bellatrix2009

blog: bellatrix2009.bloog.pl
dodano: 04 lutego 2012 19:17

Wow !!! Ależ u Ciebie cudowna zima. Śliczna. Przepiękna biel i błękit nieba. Bardzo dziękuję za odwiedziny. Cieplutko pozdrawiam

autor sara-maria

blog: sara-maria.bloog.pl « nowsze komentarze 2

1 komentarz: