Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

wtorek, 25 czerwca 2013

Remont



świecie...
REMONT.....

wtorek, 14 lutego 2012 17:29


Skocz do komentarzy pod wpisem

Remont mieszkania....Nie u mnie ale nad moją głową u sąsiadów......SZKODA GADAĆ....Powtarzam sobie ty się Krystyna nie denerwuj,licz do 20,uśmiechaj się do lusterka,tylko spokojnie....spokojnie.......spokojnie....Z TEGO SPOKOJU to raczej nic nie będzie i muszę to jakos wytrzymać..wytrzymać....wytrzymać.....Wata w uszy ,ołówek,kartka i rysuję aby polubić ten zimowy remont i marzę aby już jutro było po.....A wtedy będzie mi przeszkadzala cisza.....Pewnie już się starzeję...ha....ha....Zostawiam ołówkowe dziewczyny.



Więcej na ten temat
Turystyka
Szczecin - remont Pałacu pod Globusem
Turystyka
Australia - remont słynnego Harbour Bridge            Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 29 lutego 2012 11:22

No niestety tak to już jest z tymi remontami

autor remont domu

blog: www.kredyt-mieszkaniowy.info/porady/szukamy-kredytu-na-remont-domu/
dodano: 22 lutego 2012 18:51

Piękne obrazy Remonty, jak to remonty trzeba przetrwać Ja już od miesiąca zaczynam podejrzewać, że moi sąsiedzi robią ze ściany ser szwajcarski, bo ileż można wiercić Liczę na to, że w końcu się uspokoi. Pozdrawiam Serdecznie

autor Annika

blog: yukka.bloog.pl
dodano: 22 lutego 2012 9:35

Tak remonty potrafia zmęczyć i tych co remontują i tych co są obok. Życze szybkiego powrotu do ciszy:) Pozdrawiam:)

autor mada-lena77

blog: fotolenka.bloog.pl
dodano: 21 lutego 2012 15:12

To są zalety mieszkania w bloku.Chociaż pozytywne strony to też ma.

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.pl
dodano: 21 lutego 2012 3:54

Ołówkowe dziewczyny niczego sobie, dają się polubieć. Widzę, że stosujesz metody podobne do moich. Grunt to mieć pasję, ona potrafi zniwelować złe nastroje. Maluj i rysuj! Remont niedługo się skończy, a my oglądając twoje dzieła będziemy się cieszyli. Pozdrawiam Liliana http://owocdecyzji.com/

autor liliana2playas@yahoo.com

blog: owocdecyzji.com
dodano: 20 lutego 2012 11:38

Rozumiem Cię, bo gdy córka miała cztery miesiące, sąsiad o piętro niżej, choć w innym pionie, kładł sobie boazerię. To była tragedia. Gdy chciałam, aby dziecko pospało, wychodziłam na 3- godzinny spacer. Życzę pogody ducha.

autor Anna

blog: www.samo-zycie-anny.blog.onet.pl
dodano: 19 lutego 2012 12:34

Może nawiązać z nimi kontakt, niech zawiadamiają o największym łomocie, a wtedy trzeba wyjść na zakupy lub... spacerek. LW

autor JanToni

blog: jantoni341.bloog.pl
dodano: 16 lutego 2012 17:21

Dobrej artystce stukanie (jak widać) nie przeszkadza w tworzeniu . Buzie pełne czaru i niezwyklej urody . Pozdrawiam życząc dalszej weny .

autor henwgl

blog: aromat.bloog.pl
dodano: 15 lutego 2012 19:43

Każdy czasem musi przeprowadzić remont i podenerwować sąsiadów

autor baśka

blog: iluzja26.bloog.pl
dodano: 15 lutego 2012 19:40

Serdecznie współczuję. Oby tylko ten remont nie przeciągał się w nieskończoność. Krystynko, liczenie chyba nic nie pomoże. Kup stopery do uszu. A dziewczyny prześliczne. I to jest cudowne zajęcie tworzenie sztuki...

autor sara-maria

blog: sara-maria.bloog.pl
dodano: 15 lutego 2012 19:01

na cudzy i swój remont trzeba miec cierpliwośc, wiec Ci jej zyczę jak najwiecej i wytrwałosci, a panienki ładne :) pozdrawiam

autor merlin

blog: merlin-joe.bloog.pl
dodano: 15 lutego 2012 16:34

No to życzę dużo cierpliwości :) Moi sąsiedzi z boku, też nie dawno skończyli remont. Stukanie i pukanie jakoś mnie nie drażniło, za to na dźwięk wiertarki dostawałam białej gorączki :) Pozdrawiam serdecznie

autor singiel312.blogspot.com
dodano: 15 lutego 2012 15:39

Hihihi...! widać, że zdenerwowanie działa na Ciebie twórczo. Ołówkowe dziewczyny są piękne! Pozdrawiam cieplutko oraz życzę dalszego takiego "zdenerwowania"! Halszka PS Aż mi strzałka wibruje przy pisaniu, pewnie akurat ostre wiercenie nad Twoim mieszkaniem.

autor Halszka

blog: http://wp771.bloog.pl/
dodano: 15 lutego 2012 15:06

Ołówkowe dziewczyny urocze::))ja tez 2 lata temu miałam remont sąsiadów z góry...3 tyg.Najgorsze to łazienka::)) tam było w czym wybierać puku ...stuku...Ale teraz jest cichutko jak makiem zasiał ..dasz rade :)) Krysiu nie takie rzeczy się wytrzymało co? hhahahaha Buziaczki ślę i miłego dnia::)) U mnie zasypany Toruń ,jest pięknie ::)))

autor blondyna

blog: www.esli.bloog.pl
dodano: 15 lutego 2012 14:35

erce to takie serce, w języku zakręconych

autor Coobus

blog: coby99.bloog.pl
dodano: 15 lutego 2012 14:34

śliczne te ołówkowe dziewczyny, rozmiękczyły moje erce w ten walentynkowy wieczór. pozdrawiam

autor Coobus

blog: coby99.bloog.pl
dodano: 15 lutego 2012 9:55

dziękuje za wpis i zapraszam na mój blog kama

autor kamilablog1

blog: kamilablog1.bloog.pl
dodano: 15 lutego 2012 9:27

Krysiu masz talent,te rysunki cudne i wogóle wszystko. Remont zimą okropności,kiedy człowiek większość dnia spędza w domu.U mnie też wciąż ktoś coś wierci,stuka,puka,to nie jest w porządku,jest na to odpowiedni czas i pora.U mojego brata po dziewiętnastej nie ma żadnego stukania,chyba,że nagła jakaś sprawa,awaria,czy coś nieprzewidzianego,a ja czasem nie mogę telewizji obejrzeć,czy skupić się nad książką. Pozdrawiam serdecznie

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 15 lutego 2012 8:45

ten remont chyba jednak Cię inspiruje, bo jak ze złości powstają takie ołówkowe dziewczyny, to kochana niechaj on się nie kończy. A tak bez żartów, to współczuję, pomieszkuję też w bloku to wiem o czym piszesz, masakra. Pozdrawiam cieplutko.

autor icudaki1

blog: rozmaite-tak.bloog.pl
dodano: 15 lutego 2012 6:31

Licz Krysiu licz, a jak będzie trzeba to i do 40 ...:)) Dobrze, że masz zajęcie i potrafisz tak piękne rysuneczki robić, są cudne! Pozdrawiam serdecznie.

autor m

 blog: http://babuni-blog49.blog.onet.pl/ 1 starsze komentar  Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 15 lutego 2012 6:06

Witaj Krysiu! Dziewczyny świetne. Krysiu ja też mam taki remont. Już miesiąc trwa i pewnie jeszcze potrwa, ale jest coraz ciszej.Pozdrawiam Krysiu.

autor Peja0515

blog: peja0515.bloog.pl
dodano: 14 lutego 2012 22:36

Widać nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło bo portreciki piękne. A poważnie, to znam ten ból aż nadto dobrze. I tak sobie myślę tylko, że wypadałoby informować sąsiadów o wierceniu w ścianie i jak długo potrwa. Pozdrawiam cieplutko

autor Vehuan

blog: http://Poszukaj.bloog.pl
dodano: 14 lutego 2012 21:25

Gąbkowe stopery lepsze od waty (apteka!). Słuchawki z muzyką lepsze od stoperów. A Dziewczyny naprawdę świetne, chyba zamówię u ciebie rysunek do mojej książki:)) Pleciuga też właśnie przeżywa remont (adres na moim blogu) Jakbym ją słyszała. Współczuję z serca.

autor helenarotwand

blog: helena-rotwand.bloog.pl
dodano: 14 lutego 2012 21:17

Piękne te twoje "dziewczyny" :) A remont... rozumiem, ale na pewno jakoś to wytrzymasz. Pozdrawiam serdecznie WALENTYNKOWO

autor Beata

blog: czarnobialaiwkolorze.bloog.pl
dodano: 14 lutego 2012 20:59

Krysiu:) Jak mieszkałam w wieżowcu, to na okrągło słychać było stukania, wiercenia i rąbania jakieś. Czasami było nie do wytrzymania. Dlatego rozumiem i współczuję. Miejmy nadzieję, że prędko skończą... Pozdrawiam Walentynkowo

autor rodorek

blog: rodorek.bloog.pl
dodano: 14 lutego 2012 19:54

To dobrze,że możesz uciekać z ołówkiem w ręku i żarem serca:)

autor czesia

blog: objazdowy.bloog.pl « nowsze komentarze 2

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat remont mi najbardziej kojarzy się z mieszaniem i ja się właśnie do takiego szykuję. Jakiś czas temu odebrałam mieszkanie kupione od dewelopera https://www.eurostyl.com.pl/ i całość wygląda naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Planując generalny remont mojego mieszkania w Poznaniu, szukałem firmy remontowej, która mogłaby zrealizować projekt od A do Z. Ważne było dla mnie, aby firma była doświadczona, niezawodna i oferowała rozsądne ceny. Zdecydowałem się na https://www.remonty.w.poznaniu.pl/ po przeczytaniu pozytywnych opinii i rozmowie z ich zespołem. Byłem pod wrażeniem ich profesjonalizmu, uwagi do detalu oraz zdolności do przestrzegania ustalonych terminów. Cały remont przebiegł sprawnie i bez żadnych problemów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybierając materiały do wykończenia wnętrz, warto postawić na te, które łączą w sobie jakość, estetykę i trwałość. Sklep https://artcorestudio.pl/ to miejsce, gdzie takie produkty są na wyciągnięcie ręki. Ich bogaty asortyment pozwala na stworzenie wnętrz, które zachwycają wyglądem i funkcjonalnością.

    OdpowiedzUsuń