Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

wtorek, 25 czerwca 2013

Więcej lat...






Więcej lat

środa, 04 maja 2011 20:13


Skocz do komentarzy pod wpisem

No i skończyłam lat...........Kwiaty przybyły z tak bardzo daleka ,życzenia przez okienko internetowe,ach łezka się zakręciła w oku-takie to miłe.....Nie widzę tak wielkiej zmiany w sobie.Wyglądam jak wyglądałam-czyli-normalnieSwiat jest dalej taki jaki był,włosów troszkę więcej siwych-no to co,pomalować można....Dostałam dużo życzeń"Niech się spełnią marzenia"-to piękne życzenia i wiem że się spełnią-pewne sprawy w zawieszeniu są ale,jeszcze chwilka i ...No a teraz-sama sobie zrobiłam fotki z kwiatkami które przybyły zza morza i tymi namalowanymi aby było jeszcze bardziej radośnie i kolorowograj gitaro..Graj ....Nigdy nie przechodzę obojętnie obok ludzi grających na ulicy na jakimś instrumencie-podziwiam ich..
..          Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 13 maja 2011 22:21

Pozdrawiam. Życzę miłych pełnych wrażeń dni oraz udanego wypoczynku. Jola

autor jabed

blog: jabed.bloog.pl
dodano: 08 maja 2011 22:37

Krysiu, maluj nam, maluj. Czaruj nas kolorami i radością swoich obrazów, a życie niech nastraja Cię radośnie na każdy, na każdą chwilę, podsuwając nowe pomysły dla następnych obrazów

autor Vehuan

blog: poszukaj.bloog.pl
dodano: 08 maja 2011 15:48

Gratuluje pierwszomajowy. LW

autor JanToni

blog: jantoni341.bloog.pl
dodano: 07 maja 2011 17:36

Droga Krysiu Niech Ci słonko zawsze świeci, czy to w zimie,czy to w lecie, niech radosne wieści niesie - wiatr co wieje po tym świecie, zdrówko zawsze dopisuje i nic nigdy humorku nie psuje.

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 07 maja 2011 9:43

Krysiu spóźnione ale szczere życzenia na resztę lat wszystkiego czego zapragniesz życzę spełnienia.. Dziękuję pięknie za odwiedziny,za cieplutkie komentarze. Przepraszam że tak długo się nie odzywałam,ale choróbsko mnie zmogło i w szpitalu wylądowałam..Cieplutko pozdrawiam i szczery uśmiech z serca zostawiam

autor Lena

blog: zapiskileneczki.blog.onet.pl
dodano: 07 maja 2011 7:55

Dziękuję za komentarz

autor bozena12361

blog: bozena.bloog.pl
dodano: 06 maja 2011 14:46

Witam po długiej nieobecności:) Także dołączam się do życzeń, przede wszystkim zdrówka i marzenia niech się spęłniają:) Pozdrawiam serdecznie.

autor nagietek

blog: nagietek2.blog.onet.pl
dodano: 06 maja 2011 10:12

Klik dobry:) Sto lat! Sto lat! Niech żyje Krystynka! Niech rozkwitają, jak kwiaty dzieła kolorami malowane!

autor grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 05 maja 2011 20:44

Spoko, blog zapraszam na mój :*

autor smerfetka_98

blog: www.jawiemzetywieszzejawiem.bloog.pl
dodano: 05 maja 2011 16:00

Spóźnione ale z serca płynące życzenia Krysiu przyjmij Piękne prezenty ::) I ile radości...Pozdrawiam serdecznie danka

autor blondyna
dodano: 05 maja 2011 15:01

Dziękli za wizytkę! Nie dziękuj! Bo tak po prawdzie, to ja przeprosić muszę, że w ostatniej chwili przybyłam do Ciebie z życzeniami urodzinowymi... No ale fakt, lepiej później niż wcale. Raz jeszcze posłuchałam i oglądnęłam pięknego Grajka. Też nigdy nie przechodzę obojętnie koło grajków ulicznych. Cieszę się, że strona "pomoc.pl" zyskała w Tobie chętną do pomocy Osobę. Klikajmy więc Pozdrawiam wiosennie... w pełnym słońcu! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 05 maja 2011 13:12

Do życzeń się dołączam. Kolorowych lat, takich jak Twe obrazy życzę.

autor dotkabar

blog: pajeczyca.bloog.pl
dodano: 05 maja 2011 12:58

dużo, dużo zdrówka, uśmiechów, radości, dużej liczby przyjaciół, weny twórczej i sympatycznych pomysłów na życie

autor coobus

blog: coby99.bloog.pl
dodano: 05 maja 2011 10:18

Dołączam się do życzeń. Sto lat w zdrowiu i pomyślności, dużo radości na każdy dzień, pomysłów, weny. Miłego dzionka.

autor icudaki1

blog: rozmaite-tak.bloog.pl
dodano: 04 maja 2011 22:53

Z okazji Twoich Urodzin Krystyno życzę Ci dużo zdrowia, pogody ducha, jak najwięcej radości z życia, miłości najbliższych, spełnienia najskrytszych nawet marzeń oraz wszystkiego tego, czego byś sobie sama życzyła... Bądź szczęśliwa! Pozdrawiam cieplutko! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 04 maja 2011 21:42

Zdrowia. pogody ducha oraz powodów do szczerego uśmiechu każdego dnia. Wszystkiego najlepszego Jola

autor jabed

blog: jabed.bloog.pl
dodano: 04 maja 2011 21:24

Z opóźnieniem, ale najszczerzej życzę spełnienia wszelkich marzeń.

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.pl

Komentuj z OpenID

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz