Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

wtorek, 25 czerwca 2013

Papierowa technika...

Papierowa technika

niedziela, 01 maja 2011 14:52



Ach te moje obrazki papierowe...Oglądając telewizję...wróć ..ja nie oglądam-ja słucham jak słuchowiska ..Na kolanach kartka i wszystko co się nadaje do rysowania i malowania w zasięgu ręki...Tak powstaje obrazek który zmusza do odpoczynku,zabawy kolorami,uśmiechu do myśli i marzeń. ..Sprawy codzienne nawet te trudne rozwiązują się po mojej myśli(no nie zawsze ha..ha..),a te których nie da się rozwiązać? Da się,da się...one czekają w poczekalni,a rozwiąne będą napewno....Pomaga mi to hobby moje bardzo....Na załączonym obrazku dzbaneczki tańczą a kwiatki śpiewają-tak ta moja wyobrażnia wymyśliła ...
..           Tagi: hobby, kwiaty, technika papierowa

Więcej na ten temat
Bloog.pl
Quillingowa pisanka
Muzyka
Papierowa laleczka Johna Mayera

Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 23 listopada 2011 10:04

super muzyk brawo pozdrawiam kama

autor kamilablog1

blog: kamilablog1.bloog.pl
dodano: 11 maja 2011 19:38

Pozdrowienia majowe zostawiam, oczy nacieszyłam na serduszku lżej też się zrobiło. Ściskam mocno..

autor Lena

blog: zapiskileneczki.blog.onet.pl
dodano: 09 maja 2011 17:07

PIEKNIEJE ta stronka! Pozdrawiam!

autor Emigrantka

blog: www.kobieta-na-emigracji.bloog.pl
dodano: 05 maja 2011 14:33

Pięnie tu, Krysieńko. Zdrowia i radości...

autor klubhumoru2

blog: klubhumoru2.bloog.pl
dodano: 04 maja 2011 19:28

tańczące widzę, ale nie słyszę kwiatuszków wg mnie to one też tańczą pozdrawiam

autor Donwinka
dodano: 03 maja 2011 20:43

Ależ to mozolna praca, jak sądzę, ale jaki efekt. Świetny!

autor dotkabar

blog: pajeczyca.bloog.pl
dodano: 03 maja 2011 13:37

A ja odwrotnie, często wyłączam głos i patrzę na złośliwie, krzywiące się buźki, a tak bezradne wobec mnie. LW

autor jantoni341

blog: jantoni341.bloog.pl
dodano: 03 maja 2011 13:31

Zdecydowanie też jestem za "t w o r z e n i e m" to bardzo dobry sposób na życie który człowieka ubogaca i dowartościowuje uspokoja daje ciepło i jakiś wewnętrzny spokój. Piękny ten obrazek i przede wszystkim oryginalne wykonanie.GRATULUJĘ i pozdrawiam

autor beciakb1

blog: czarnobialaiwkolorze.bloog.pl
dodano: 02 maja 2011 21:38

Przy takich kolorach każdy problem musi zblednąć:) Śliczne. Pozdrawiam:)

autor mada-lena77

blog: fotolenka.bloog.pl
dodano: 02 maja 2011 21:00

To się nazywa mieć talent. Gratuluję. Obrazek super...a tak po cichutku po ludzku troszkę zazdroszczę tych zdolności. Pozdrawiam. Życzę nie kończącej się weny twórczej. Jola

autor jabed

blog: jabed.bloog.pl
dodano: 02 maja 2011 9:39

Pięknie Twoja wyobraźnia wymyśliła. Bogata ci ona... i bajeczna! Obrazek śliczniutki, śpiewający. Słyszę go. A wiesz, ja TV też, jak już, to słucham, nie oglądam. Dzięki za wizytkę! Jakże mi miło, że towarzyszyłaś mi i w lesie, i u moich Wnuczków w chatce... Ha, jeszcze i do mojego dębu się przytuliłaś. Fajnie! Proszę bardzo, bierz co chcesz... Na zdrówko! Pozdrawiam wiosennie! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 02 maja 2011 0:00

Ciekawi mnie jak uzyskujesz tak bardzo drobniutki wzór. Jest bardzo intrygujący. Czasami myślę o kupieniu farb, pędzli i papieru. I zacząć. Nawet jeśli nic nie wyjdzie to radość będzie ogromna. Pozdrawiam,

autor Vehuan

blog: poszukaj.bloog.pl
dodano: 01 maja 2011 20:01

Działa ta Twoja wyobraźnia na pełnych obrotach, tańczące dzbanki i śpiewające kwiatki, chcąc nie chcąc człowiek się uśmiecha. Miłego wieczoru.

autor icudaki1

blog: rozmaite-tak.bloog.pl
dodano: 01 maja 2011 19:58

Piękne hobby:-) a problemy rzeczywiście, kiedy spojrzeć na nie z dystansu, rozwiązują się często same:-)) Pozdrawiam serdecznie:-)))

autor Ela

blog: www.wracam-na-scene.bloog.pl
dodano: 01 maja 2011 18:33

Tak...mój sposób jest sprawdzony (przeczytałam Twój ostatni wpis...podczekaj jeszcze troszku,słuchaj siebie i ciesz się radością-będzie tak jak ma być ..nic nie przyspieszaj)...nie mogę odpisać na Twoim blożku...bardzo dziękuję za odwiedzinki.

autor krystynkabaj

blog: krystynkabaj.bloog.pl
dodano: 01 maja 2011 18:17

To prawda, każdy ma swój sposób na wyciszenie się i rozwiązanie własnych problemów. Twój sposób jest idealny :) Pozdrawiam serdecznie.

autor singiel312.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz