Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

sobota, 22 czerwca 2013

Moje p mnie 6


KOGUCISKO I JAJECZKA-CZYLIŚWIĘTA,ŚWIĘTA
poniedziałek, 29 marca 2010 17:12



Skocz do komentarzy pod wpisem
zobacz filmik-naciśnij naMAM FILM O PAPI ......chociaż przez momencik każdego dnia-chwileczkę.....może być troszku inaczej,mniej poważnie być...


Więcej na ten temat
Pytamy.pl
Święta:)
Bloog.pl
ŚWIĘTA, ŚWIĘTA, ŚWIĘTA!!!

Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 30 marca 2010 14:22

Wesołych świąt :) i mokrego dyngusa :) Piękne karteczki naprawde ;) Pozdrawiam ;)

autor Maarta

blog: www.kocham-ks.bloog.pl
dodano: 29 marca 2010 23:52

Bardzo świątecznie się tu zrobiło :) ...czyli wszystko na czasie :) Smacznego święconego jajka , mokrego dungusa ale najbardziej , najbardziej życzę ,by zmartwychwstający Jezus przyniósł nadzieję i miłość :)

autor hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 29 marca 2010 22:17

Pozdrawiam Świątecznie.

autor jantoni341

blog: jantoni341.bloog.pl
dodano: 29 marca 2010 20:58

Właściwie to każdy ma w sobie coś z samotnika...:) Ależ cudowności natworzyłaś Krysieńko. Tyle w tym bukieciku serca, ciepła i świątecznej radości...:) Buziaczki poniedziałkowe

autor czarnawrona12

blog: czarnawrona12.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz