Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

sobota, 22 czerwca 2013

Moje o mnie 7


Tak na wspomnienia...
niedziela, 18 kwietnia 2010 15:35

Skocz do komentarzy pod wpisem

Literka K-ta z imienia,jest ze mną od zawsze...Literce B tej z nazwiska ,powiedziałam tak w sierpniu 1969 roku,czyli ponad 40 lat temu.-tak mnie na wspomnienia wzięło...praca,żona,mama,emeryturka....życie moje...Już nie pracuję.... .już mnie tam nie ma.. ale życie toczy się
dalej ,nie ma ludzi niezastąpionych..cytat"ludzi niezastapionych nie ma, identycznych tez nie, ale kazdy z nas wnosi cos czego nikt inny nie uzupelni, chocby bardzo chcial"... pod moim opisem fotki na naszej klasie z ostatnich dni w pracy przed emeryturką-gdy troszku narzekałam,poczułam się niepotrzebna-córcia to napisała-Bardzo podniosła mnie na duchu...Zaczęłam szukać zajęcia na już...i znalazłam aktywny link naciśnij obok=A MOJA GALERIA OBRAZY


Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 10 listopada 2010 23:12

Kiedyś też malowałam........odkrywałam tak samo siebie ........dzisiaj mnie do tego nawet nie ciągnie i sama nie wiem dlaczego a cała galeria jest bardzo ładna ma jak to się mówi duszę.........pozdrawiam.

autor mariaokmar

blog: maria.bloog.pl
dodano: 24 kwietnia 2010 21:54

A ja Tobie Krystyno dziękuję za Twoje u mnie bycie!... i za miłe słowa oraz za Twoje 200% poparcie. Pozdrawiam serdecznie oraz dobrej nocki życzę! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 23 kwietnia 2010 21:35

O to...to....Krysiu...Nie ma jak kiełbacha i inne kąski.::))ja to taka gadzina jestem ,że tylko patrzę coby tu w paszczu włożyć by być najedzona hihihihi A byle czego nie tykam ....Od młodości to mam ::))) Ciacho banan naprawdę smaczne i proste .Możesz zrobić::))...Pozdrawiam .Milutkiej nocki ::))

autor Danka

blog: www.lira.bloog.pl
dodano: 22 kwietnia 2010 14:25

Zapraszam na notki

autor Magda

blog: www.blogoslawieni-i-swieci.bloog.pl
dodano: 22 kwietnia 2010 14:24

Pozdrawiam wiosennie..zapraszam

autor Elżbieta

blog: www.wybrane-wiersze.bloog.pl
dodano: 21 kwietnia 2010 21:15

Nie znam tej techniki, naprawdę ładnie wygląda. Pozdrawiam kolorowo... bo takie są twoje prace

autor dotkabar

blog: pajeczyca.bloog.pl
dodano: 21 kwietnia 2010 10:09

Ciekawe prace i blog. Pozdrawiamy.

autor andrzejmatz

blog: marylaiandrzej.bloog.pl
dodano: 21 kwietnia 2010 9:05

Dziękuję za odwiedzinki! No, no, no, tyle miłych słów mi się od Ciebie Krystyno dostało! Z serca dzięki! Może jednak jestem czarodziejką?... Bo tyle wspaniałych ludzi jest wokół mnie. Pozwól Krystyno, że zalinkuję sobie Twój piękny blog, żeby mi było łatwiej Ciebie odwiedzać. Pozdrawiam wiosennie! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 20 kwietnia 2010 21:34

Piękna rocznica,mam nadzieję ze i ja tak długo wytrwam:)A co do dzieci masz rację z wiekiem mamy co wspominać i z czego posmiać się... Piękne prace... Pozdrawiam serdecznie

autor lilijka

blog: 1973.bloog.pl/
dodano: 20 kwietnia 2010 20:58

Z całą pewnością się uda Krystynko. Człowiek przechodzi różne etapy życia i tak już musi być. Ważne jest, żeby umieć się odnaleźć w nowej sytuacji, a z tego co można tutaj przeczytać Ty to potrafisz, a mając jeszcze takie wsparcie w osobie córci, to jakbyś mogła nie potrafić. Pozdrawiam cieplutko

autor czarnawrona12

blog: czarnawrona12.bloog.pl
dodano: 19 kwietnia 2010 18:58

Nie ma ludzi identycznych - to fakt ....ale właśnie w tym cały urok i czar :):):)

autor hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 19 kwietnia 2010 16:34

Dziękuję za chwile zadumy na moim blogu. Pomimo tego, że życie musi toczyć się dalej, będziemy pamiętać... Pozdrawiam serdecznie, nieustannie zauroczona Twoimi pracami.

autor grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 19 kwietnia 2010 10:34

Kochana Krysiu. Gratuluję Pięknej daty trwania w związku.Możesz powiedzieć ,że Jesteś Szczęśliwą Kobietą.Nie każdy potrafi tyle wytrwać .Bo życie nie zawsze jest usłane różami.Wiem coś o tym.A biurko miałaś śliczne ,zieloniutko ::))Pewnie dobrze się pracowało?Na emeryturce też jest fajnie...Bo ileż można pracowaćMasz dużo zajęć jak widzę i te obrazeczki są piękne . Pozdrawiam i buziaka ślę ::)))

autor Danka

blog: www.lira.bloog.pl
dodano: 18 kwietnia 2010 21:19

Witam Krystyno! Dziękuję za miłe słowa pozostawione u mnie na blogu pod bajką oraz w galerii zdjęć. Masz bardzo mądrą Córkę. Pięknie malujesz... A pewnie, że się uda! Ja również Ciebie pozdrawiam! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz