Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

sobota, 22 czerwca 2013

Moje o mnie 17

MOJE OBRAZY
środa, 09 lutego 2011 21:32


Skocz do komentarzy pod wpisem

ZAPRASZAM aktywny linkwww.meine-freie-malerei.de Dostałam w prezencie tę stronke- Serdecznie dziękuję!!!Zdolnego mam syna!Sam napisał i zagrał podkład muzyczny do filmiku o NAS...Bardzo się cieszę-Obrazki dostały nową oprawę ,są bardziej widoczne.Zamieszczone są też przepiękne prace Męża-rzeżby.Jeszcze bardziej bym się cieszyła ,ale.... będąc u rodziców,gapa zaliczyłam upadek ze schodów...Noga spuchnięta i ...nie wiem co dalej...Zobaczę jutro....Ale ze stronki się cieszę!


Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 15 lutego 2011 8:36

Ależ się zrobiło wiosennie. Pozdrawiam słonecznie.

autor icudaki

blog: rozmaite-tak.bloog.pl
dodano: 14 lutego 2011 21:33

Krysiu, przesyłam Ci walentynkowe pozdrowienia i najlepsze ślę życzenia:) Buziaki:)

autor marysia

blog: kwiaty-majki.blog.onet.pl
dodano: 14 lutego 2011 21:18

Krysiu, przesyłam Ci walentynkowe pozdrowienia i najlepsze ślę życzenia:) Buziaki:)

autor marysia

blog: kwiaty-majki.blog.onet.pl
dodano: 14 lutego 2011 17:29

Miłego Walentynkowego wieczoru Wam życzę. Pozdrawiam.

autor icudaki

blog: rozmaite-tak.bloog.pl
dodano: 14 lutego 2011 4:51

mój komp chyba pada;-( ma swój wiek laptopik a ja mam do d.. naprawiaczy i informatyków a na blogach zawsze będę;-) buziak

autor donatella
dodano: 13 lutego 2011 21:13

Jak już są te Walentynki to życzę.. Ciepełka Walentynkowo-Rodzinnego życzę.Serdecznie pozdrawiam Helena

autor lenakwiecinska

blog: zapiskileneczki.bloog.pl
dodano: 13 lutego 2011 16:28

Krysiu witaj! Wpadłam Was pozdrowić, więc szczerze pozdrawiam.

autor modest11

blog: teresa152.bloog.pl
dodano: 13 lutego 2011 14:05

Mam nadzieję, że kontuzja szybko minie.Stronka bardzo ciekawa. Pozdrawiam serdecznie:))

autor jolita.jk

blog: botaniczny.bloog.pl
dodano: 13 lutego 2011 10:09

Dzięki za wizytkę! A widzisz, Krystyno, Ty też wiesz, że to drewniane ludki zaglądają przez okno. Trzeba mieć dużo wrażliwości w sobie, aby to zobaczyć. Dziękuję także za milutkie słówka co do naszego wyglądu oraz pozdrawiam cieplutko! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 13 lutego 2011 0:27

Pozdrawiam serdecznie:)

autor nagietek

blog: nagietek2.blog.onet.pl
dodano: 12 lutego 2011 19:55

Zycze zdrowia, fajny film, piękna z Ciebie kobieta... zajrzyj na moj blog, coś tam napisalam o Tobie pozdrawiam

autor dobrycoach

blog: DOBRYCOACH.bloog.pl
dodano: 12 lutego 2011 19:32

Krysiu pozdrawiam Ciebie weekendowo i życzę miłego wieczoru i spokojnej nocy.A i mam nadzieję,że z nogą już jest dobrze.Serdecznie Pozdrawiam Helena

autor lenakwiecinska

blog: zapiskileneczki.bloog.pl
dodano: 12 lutego 2011 17:22

Zapraszam na chwilę do siebie, coś tam zostawiłam dla Ciebie :) Życzę miłej soboty, pozdrawiam :)

autor grzanka31

blog: singiel3312.bloog.pl
dodano: 12 lutego 2011 17:12

Krysiu... Przyznałam Ci Nagrodę Słońca... Poczytaj u mnie w blogu... Miłej soboty (jeszcze jest...) i niedzieli - Krystyna z Całej w niebieskim niebycie...

autor laura

blog: krystynar.bloog.pl
dodano: 12 lutego 2011 17:11

Krysiu... Przyznałam Ci Nagrodę Słońca... Poczytaj u mnie w blogu... Miłej soboty (jeszcze jest...) i niedzieli - Krystyna z Całej w niebieskim niebycie...

autor laura

blog: krystynar.bloog.pl
dodano: 12 lutego 2011 11:28

Hula dziś wiatr szarpiąc drzew konary złamał konar stary wierzby rosochatej i pędzi wciąż dalej nic go nie powstrzyma, biedna ptaszyna przed wiatrem się ukryła i marzy o tym, aby zima się skończyła. Lecz u Ciebie Krysiu ciepło,cicho i serdecznie, można zapomnieć o wietrze. Pozdrawiam weekendowo.

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 12 lutego 2011 9:05

Piękna stronka. Obejrzałem, ale pobieżnie, więc zapisałem i jeszcze tam wpadnę. Masz swój oryginalny styl. Ja też trochę maluję, ale stylu nie mam. Pozdrawiam.

autor wieniumorski

blog: kapitanwien.bloog.pl
dodano: 11 lutego 2011 22:58

Ojej, to Ty pikowałaś ze schodów? Przykre! Życzę Ci więc szybkiego pozbycia się tej wstrętnej kontuzji... A sio! idź precz od naszej Krystyny! No! Filmik wspaniały! Zdolnego masz Syna. Ale i Męża rzeźbiarza. Co za utalentowana Rodzinka! Gratuluję! Dziękuję za wizytkę! To widzę, że zdolna Ogrodniczka z Ciebie. Masz teraz wielką radość, widząc jak drzewka te rosną... i rosną. Pozdrawiam cieplutko oraz życzę szybkiego pozbycia się dolegliwości! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 11 lutego 2011 18:53

Naprawdę świetna stronka, no i melodia... Zdrowia życzę, niech noga dochodzi do siebie.

autor dotkabar

blog: pajeczyca.bloog.pl
dodano: 11 lutego 2011 14:05

Droga Krysiu,przykro mi z powodu twojej kontuzji,mam nadzieję,że szybko ból minie i będziesz sprawna. Pozdrawiam Cię serdecznie Co do stonki i całego bloga jest uroczy,ciepły,pełen barw miłości. Szczerze zazdroszczę talentu - niektórymi pracami jestem zafascynowana.

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz