Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

sobota, 22 czerwca 2013

Moje o mnie 12


Smutno tak
poniedziałek, 15 listopada 2010 17:02


Skocz do komentarzy pod wpisem

Smutno mi bardzo....Kiki jest bardzo słaba.......Ale bardzo wierzę że ta kocia przyjaciółka jeszcze raz wygra walkę z chorobą.....


Tagi: Smutno tak

Więcej na ten temat
Pytamy.pl
Co tak smutno i ponuro ? :(
Pytamy.pl
Po śmierci jakiej znanej osoby zrobiło ci się tak...

Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 26 listopada 2010 12:23

Dziękuję ! Twoja obecność sprawiła, że Dzień Naszej Rocznicy Ślubu był jeszcze piękniejszy. Serdecznie dziękujemy, że byłaś z nami w tym wyjątkowym dniu.Jaga Kici życzę powrotu do zdrowia

autor Jaga

blog: www.tirena.bloog.pl
dodano: 18 listopada 2010 10:23

Krysiu tak już jest że nasi przyjaciele tez muszą kiedyś odejść.Trzymaj się i przytulam cieplutko.Pozdrawiam

autor Danka-lira

blog: www.lira.bloog.pl
dodano: 17 listopada 2010 9:47

Rośliny , zwierzęta i ludzie przechodzą do innego wymiaru, niezależnie czy rozpaczamy czy nie.Wiem,że nie jest łatwo z tym sie pogodzić.

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.onet.pl
dodano: 16 listopada 2010 21:27

I ja wierzę,że się uda jej pokonać chorobę. Pozdrawiam.

autor lenakwiecinska

blog: zapiskileneczki.bloog.pl
dodano: 16 listopada 2010 8:28

Witam. Każdy ma też niestety tę smutną stronę. Pozdrawiam do siebie. Miłego dnia

autor Krzysiek

blog: polcyn.bloog.pl
dodano: 15 listopada 2010 18:53

Pozdrawiam:)

autor rodorek

blog: rodorek.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz