Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

piątek, 21 czerwca 2013

Wycieczki 7 komentarze3


Witaj moja Imienniczko - Krysiu.... Także jestem pod wrażeniem letnich, krajobrazowych wypadów... Niezwykle kolorowy jest Twój świat. Lubię takie światy. Dziękuję za miły wpis u mnie.... Dobranoc - Krystyna

autor laura

blog: krystynar.bloog.pl
dodano: 02 września 2011 20:14

Pozdrawiam. Dziękuję. Odezwę się po urlopie Życzę spełnienia marzeń.... Grecja jest piękna i naprawdę jest co zwiedzać...Jola

autor jabed

blog: jabed.bloog.pl
dodano: 02 września 2011 19:51

No to śpiesz się kochana z tymi podróżami, bo to już jesień, niestety.... Pogoda się popsuje i zostanie Ci tylko Kreta, niestety zresztą... A w Polsce tak cudnie Pozdrawiam bardzo cieplutko:))

autor Jolanta

blog: botaniczny.bloog.pl
dodano: 02 września 2011 0:20

Nad morze? Dlaczego by nie. Uroku nigdy nie traci. I jeszcze ten odgłos fal. A na Kretę też przyjdzie czas. Na pewno się wymarzy

autor Vehuan

blog: Poszukaj.bloog.pl
dodano: 01 września 2011 20:28

Krysiu, Miałam przyjemność być na Krecie i z ogromnym zadowoleniem polecam to miejsce wszystkim, chodź ostatnio Dominikana skradła moje serce:) PozdrawiaMY!

autor toiowo

blog: tooioowoo.bloog.pl
dodano: 01 września 2011 20:17

Gdy pojadę do rodziny na Podlasie to też bardzo lubię takie piesze wyprawy:) A Kreta jest bardzo ładna , potwierdzam:)

autor hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 01 września 2011 15:56

I tak trzymaj Krystyno, marzeń się nie pozbywaj nigdy... ale ćwicz też kondycję... bo tez ona najważniejsza, by móc tak cudowne marzenia spełniać. Pozdrawiam cieplutko! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 01 września 2011 11:25

Krystynko, nie byłam na Krecie i już nie będę, bo zdrowie nie pozwala mi na takie wyjazdy i niewygody. Moja wnuczka była tam dwa lata temu i najbardziej zapamiętała biednego osiołka oraz mnóstwo komarów, które nie pozwalały na żadne przyjemności. Serdecznie pozdrawiam.

autor Anna

blog: www.samo-zycie-anny.blog.onet.pl
dodano: 01 września 2011 10:55

fajne fotki pozdrawiam kama

autor kamilablog1

blog: kamilablog1.bloog.pl
dodano: 01 września 2011 6:33

Krysiu dziękuję za wizytę na moim blogu ... Odpoczywaj moja droga ile się da i jak się da. Takie różne wyjazdy są bardzo pouczające i relaksujące, i ... bardzo wskazane. Serdecznie pozdrawiam

autor JaGa

blog: babuni-blog49.blog.onet.pl/
dodano: 01 września 2011 5:24

Dziekuje za odwiedziny, U Ciebie nie tylko pieknie ale i bardzo cieplo. Zycze szybkiej i sprawnej realizacji marzen! Ja mam suczke o imieniu Kiki jak Twaj Koteczek.

autor Elliza
dodano: 31 sierpnia 2011 23:22

Krysiu droga na Kretę koniecznie się wybierz albo nad jakieś inne morze, w każdym razie dobrze wyjechać i nabrać dystansuDziękuję za odwiedziny, ciepłe komentarze, nieustanną dobrą energię i nagrodę Dziękuję Ci za Twój świat słońcem i radością malowany. Pozdrowionka

autor Ela

blog: www.wracam-na-scene.bloog.pl
dodano: 31 sierpnia 2011 19:42

Fajnie jest mieć marzenia, a jeszcze fajniej - móc je realizować, czego Ci serdecznie życzę.

autor pieprz00
dodano: 31 sierpnia 2011 18:46

Witaj Krysiu! Warto marzyć, jeszcze tak fajnie Krysiu jak Ty... Widzę, że z kijkami chodzisz, fajnie.Pozdrawiam

autor Teresa

blog: cos-pisze.blog.onet.pl
dodano: 31 sierpnia 2011 16:46

Marzenia to fajna sprawa, warto je mieć, a jeszcze lepiej spełniać :) Nordic Walking w nabieraniu kondycji fizycznej, jak najbardziej wskazany i na czasie :) Pozdrawiam serdecznie

autor singiel312.blogspot.com
dodano: 31 sierpnia 2011 11:40

Piękne! Krysiu! DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY. Pozdrawiam

autor Pleciuga

blog: bajdurki.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz