Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 30 czerwca 2013

WANDZIA-prezent od Wandzi filmik z moimi pracami na stronce z prawej strony



Wandzia
sobota, 20 lutego 2010 12:12    
               Moje malowanko rysowanki zaistniały za sprawą wspaniałej Wańdzi Stańczak z którą odwiedzamy się przez      internecik   .Wpadamy na chwilki wytchnienia-Ona do mojej galeryjki a ja do Jej świata artystycznych dokonań-.Zrobiłam Papi na podstawie Fotki Wandzi a Wandzia przysłała mi wspaniałe tomiki swoich wierszy PÓŁ SERIO ZOSTAŃ SZEPTEM PÓŁ-ŻARTEM KROPLE ROSY LIMERYKI Wspaniała twórczość!!!Wszechstronnie utalentowana,pisze teksty,komponuje,gra na scenie.To bardzo dużo-,tyle talentów w jednej artystycznej duszy!Założyła autorski kabaret PÓŁ SERIO w którym gra. Jaka jest Wandzia?.To może banalne jest co napiszę....Jest prawdziwa i DOBRA .To sztuka wielka człowiekiem być.takim zwyczajnym człowiekiem.WIELKI SZACUNEK!.Moje rysowanko-malowanki -PAPI technika własna zaistniały w sieci ponieważ Wańdzia Stańczak zrobiła z nimi filmik-grają tutaj swoje życiowe role kolorowe obrazeczki i tańczą w rytmie
muzyki Wańdzi.Napisała teź kilka słów na mój temat....Nie spodziewałam się,bardzo to niezwykłe i miłe .Ta wspaniała ,bardzo ciepła,wszechstronnie uzdolniona artystka ,zainteresowała się skromniutkimi pracami moimi....Jestem szczęśliwa....Dziękuję Wańdziu....Krystyna

       Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 21 listopada 2012 10:23

Krysiu Kochana, to Ty jesteś wyjątkowa, utalentowana, niezwykle ciepła i delikatna. Dajesz dużo siły ludziom, gdy więdną skrzydła. Bardzo ciepło Cię pozdrawiam i ciągle wierzę, że spotkamy się w realu...WanDuśka

autor klubhumoru2

blog: klubhumoru2.bloog.pl
dodano: 31 stycznia 2011 11:13

Ot, jak miło było poznać Panią Wandę. Z jej twórczością poznam się później, bo trzeba na to trochę czasu.

autor wieniumorski

blog: kapitanwien.bloog.pl
dodano: 20 lutego 2010 18:36

;)

autor Maarta

blog: www.kocham-ks.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz