Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 23 czerwca 2013

świat 10



Daleko-ale wśród bliskich..
..(gdy klikniesz w fotkę to się powiększy)
niedziela, 29 maja 2011 15:53Łapałam kolorki daleko-w Augsburgu...Było przepięknie.Niestety,przestałam malować i rysować -brak czasu...Kolorki złapane przez aparat fotograficzny pojawią się na obrazach w przyszłości..(Malować nigdy nie przestanę -nie ma takiej opcji-kocham ten kolorowy radosny świat farb,kredek,ołówków).


Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 09 lipca 2011 8:00

Już sobie wyobrażam obrazy zainspirowane Augsburskim klimatem. Fotografie... obrazy ...kolaże, płótna, ramy, zapach farb ... Miło było pobyć w Twoim kolorowym świecie choć przez chwilę. Pozdrawiam serdecznie:-)))

autor wanda56

blog: wanda56.blog.interia.pl
dodano: 20 czerwca 2011 8:21

Witam i podziwiam piękne zmiany....świat nabrał barw. Miłego dnia oraz wspaniałych inspiracji życzęJola

autor jabed

blog: jabed.bloog.pl
dodano: 15 czerwca 2011 20:17

słyszysz to echo: "kocham ten kolorowy radosny świat farb..." - to ja powtarzam, i pewnie jeszcze wiele innych osób. kocham kolorowe życie...

autor coobus

blog: coby99.bloog.pl
dodano: 14 czerwca 2011 17:10

Ale tu kolorowo:)))))))))POZDRAWIAM

autor beciakb1

blog: czarnobialaiwkolorze.bloog.pl
dodano: 14 czerwca 2011 0:42

Witaj Krystynko, może teraz uda mi się dodać komentarz, bo poprzedni poszedł gdzieś w cybernetyczną przestrzeń. Piękny kolaż, śliczne zdjęcia i ten klimat, który w nich zawarłaś. Pięknie, po prostu. Mam nadzieję, że moje galerie teraz się otwierają? Buziaki na dobry czas :):):) Gosia

autor mgm_dg

blog: mgmdg.bloog.pl
dodano: 13 czerwca 2011 21:27

Piękne zdjęcia! Zazdroszczę wyprawy. I masz rację - maluj, maluj i jeszcze raz maluj! Świat potrzebuje sztuki.

autor zakochana_aniolka

blog: markomanka.bloog.pl
dodano: 13 czerwca 2011 13:20

Dziękuję za wizytkę i słówka uznania, i dla moich foteczek, i dla opisu! No co z Tobą, Ty też szczurków nie lubisz? A przecież to takie milutkie i inteligentne zwierzątka. Pozdrawiam serdecznie oraz dobrej nocki życzę! Halszka PS A jasne, że malować nie przestawaj, bo robisz to cudownie. Twój świat... i nasz przy okazji, staje się piękniejszy, bajecznie kolorowy.

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 13 czerwca 2011 2:50

fantastic! ja tak nie umiem, pozdrawiam

autor donawink

blog: codniainna.bloog.pl
dodano: 13 czerwca 2011 0:01

dzięki za milutki komentarzyk, pozdrawiam nockowo

autor Donwinka

blog: foto-donwinka.bloog.pl
dodano: 12 czerwca 2011 21:45

Witaj Krysiu:)) Serdecznie dziękuję za wizytkę i przemiły komentarz:)) Cieplutko Ciebie Pozdrawiam i uśmiech na nowy tydzień zostawiam:))

autor :))

blog: zapiskileneczki.blog.onet.pl
dodano: 12 czerwca 2011 17:37

Masz rację...to dzieci zmusiły mamę do tego wysiłku ha..ha...

autor krystynkabaj

blog: krystynkabaj.bloog.pl
dodano: 12 czerwca 2011 16:42

Intensywniejsze wysiłki kiedy w dłoniach mamy... kijki. LW

autor jantoni341

blog: jantoni341.bloog.pl
dodano: 12 czerwca 2011 14:12

Krystynko! Dziękuję, że wpadłaś. Pisać specjalnie nie mogę bo mi się Głucholka na klawiaturze ułożyła.Co do Kasi zielarki - de... - nazwisko pochodzi od pierwszego męża herbu pięcioróg, czyli od potomków szlachty kresowej. Pozdrawiam!

autor Ciotka Pleciuga
dodano: 11 czerwca 2011 15:38

Miło Cię widzieć, Krystynko. :))) Pozdrawiam słonecznie.

autor bellatrix2009
dodano: 11 czerwca 2011 10:18

Jestem zauroczona feeria barw.... Uwielbiam przyrodę.

autor pieprz00
dodano: 11 czerwca 2011 9:53

Uwielbiam ludzi z pasja pozdrawiam i zapraszam do mnie

autor maksymilian4444

blog: galeriafoto24.bloog.pl
dodano: 10 czerwca 2011 21:32

Witaj! Jestem zafascynowana obrazami, rysunkami, tymi koronkowymi. Fantastyczne. Takie cudnie kolorowe! A na emeryturze faktycznie fajnie jest. Będę częściej cię odwiedzać !Pozdrawiam serdecznie.

autor haniamrok

blog: wasylissa.bloog.pl
dodano: 10 czerwca 2011 9:48

Ile pięknych zdjęć i jak tam fajnie, pozdrawiam

autor bozena12361

blog: bozena.bloog.pl
dodano: 10 czerwca 2011 7:02

Przychodzę z Pozdrowieniami:)) Milutkiego Weekendu Życzę:)) Jest chłodniej to też jest okazja do zaczerpnięcia letniego..ale rześkiego powietrza:))Serdeczności zostawiam:))) Helena

autor :))

blog: zapiskileneczki.blog.onet.pl
dodano: 09 czerwca 2011 21:55

Krysiu, piękne zdjęcia:) Miałaś cudowny urlop:)Do tych zdjęć i wspomnień z pewnością będziesz wracać i powstaną nowe wspaniałe prace. Z całego serca Cię pozdrawiam i serdeczne myśli pozostawiam.

autor Marysia

blog: kwiaty-majki.blog.onet.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz