Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 30 czerwca 2013

Po niedzieli

Po niedzieli...



poniedziałek, 18 marca 2013 14:27              Czas na ołówkową dziewczynkę-...Wydostała się z szuflady w której była od 2011 roku.Choć jest ołówkowa ja widzę Ją we wszystkich kolorach tęczy-jest mi bardzo bliska...(szkic na kartce A4).Lubię zabawy z ołówkiem-wtedy nie widzę złej pogody,nie słyszę złych wiadomości....Fajnie jest!    
   Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 01 czerwca 2013 16:49

Bardzo ładne obrazy. Pochwała się należy.

autor Anna German12

blog: anna-german.bloog.pl
dodano: 30 marca 2013 19:02

zacznę od [pochwały - BARDZO ŁADNE OBRAZKI! KRYSIU, ŻYCZĘ RADOSNYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH! Tak radosnych jak Twoja twórczość. ALLELUJA!!! Przepraszam, że z braku czasu tak rzadko się tu wpisuję, lecz zapewniam,pamiętam, że jest ktoś taki jak ty, kto tak czule i misternie maluje - Krystyna

autor laura

blog: krystynar.bloog.pl
dodano: 30 marca 2013 18:20

Zdrowych, spokojnych, radosnych Świąt Wielkanocnych Smacznego jajka i mokrego dyngusa

autor Annika

blog: yukka.bloog.pl
dodano: 30 marca 2013 13:53

Piękna!!Jest w niej rzeczywiście wiele barw :-) Życzę Ci Krystynko Zdrowych i Radosnych Świąt Wielkanocnych, pełnych wszystkich kolorów tęczy!!! Serdeczności :-)

autor Ela

blog: www.astroteatr.blogspot.com
dodano: 30 marca 2013 5:37

Krysiu radosnych Świąt.

autor Peja0515

blog: peja0515.bloog.pl
dodano: 30 marca 2013 0:52

Piękna panienka. Jej pogodna twarz w pochmurną, śnieżną pogodę radość przynosi. I tego życzę w te śnieżne święta Wielkanocne: ciepła, pogody ducha, radosnych chwil w gronie najbliższych.

autor Vehuan

blog: http://Poszukaj.bloog.pl
dodano: 29 marca 2013 17:04

WESOŁEGO ALLELUJA dla ciebie i twojej rodziny. pozdrawiam serdecznie p.s. piękny portret. gratuluję.

autor Beata

blog: czarnobialaiwkolorze.bloog.pl
dodano: 29 marca 2013 12:47

Dziewczynka jak żywa.Podziwiam Twój talent. Krysiu,zawieszam blogowanie na czas nieokreślony. Pozdrawiam serdecznie i życzę Suchego Lanego Poniedziałku.

autor Ludmiła

blog: blogkobiety
dodano: 28 marca 2013 17:02

Dziewczyna jest piękna i nie przeszkadza jej to, ze namalowałaś ołówkiem. Dla mnie jest ona bardzo kolorowa. Wesołych Świat dla Ciebie i Twojej Rodzinki.

autor Lotka

blog: http://comniecieszy.blogspot.com/
dodano: 28 marca 2013 10:25

bardzo ładny rysunek i ślicznie wykonany. Bielutki baranek,co ma złote różki, bryka na wesoło po łące z rzeżuszki, od czasu do czasu chorągiewka buja i krzyczy do was WESOŁEGO ALLELUJA!!!

autor agata

blog: http://agatka123.blogspot.com/
dodano: 28 marca 2013 0:02

Światła, wszystkich barw wiosny i radości na Wielkanoc życzę ci już z Ottawy. Pozdrwaiam serdecznie Liliana http://owocdecyzji.com/

autor liliana2playas@yahoo.comi
dodano: 27 marca 2013 23:59

Dawno nie zaglądałem. A teraz zajrzałem pewnie intuicyjnie, w poszukiwaniu zaginionej wiosny. Znalazłem mnóstwo kolorów. Warto było. Zajrzałem też z pozdrowieniami. I z podziękowaniem, że pamiętasz :)

autor Coobus

blog: coby99.bloog.pl
dodano: 27 marca 2013 12:27

Dobrze jest mieć taką odskocznię, która leczy duszę. Ty Krysiu masz taki dar i w rękach i w sercu. Serdeczne życzenia świąteczne Ci składam i zostawiam pozdrowienia:)

autor icudaki1
dodano: 26 marca 2013 20:48

Piękny obraz...zresztą jak każdy w Twoim wykonaniu Niezależnie od koloru każdy jest cudowny i wyjątkowy Pozdrawiam Serdecznie

autor Annika

blog: yukka.bloog.pl
dodano: 25 marca 2013 23:31

Kocham ludzi z pasją,a Twoja Krysiu jest wyjątkowo piękna!Też bym tak chciała Pozdrawiam serdecznie|:-)

autor maria

blog: mariaszlosman.blog.pl
dodano: 25 marca 2013 18:43

Zawsze podziwiałam tych,tórzy umieją oddać rzeczywistość pędzlem ,kredką czy ołówkiem.Ja nigdy tego nie potrafiłam,dlatego zostało mi tylko podziwianie tych,którzą mają taki dar.Dlatego Ciebie podziwiam..najpierw podziwiam , a potem zazdroszczę...

autor anastazja

blog: bajamod.blogspot.com
dodano: 24 marca 2013 21:02

Rysunek piękny jak wszystkie twoje prace Krysiu.Pozdrawiam serdecznie.

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 24 marca 2013 18:32

Śliczny rysunek. Ja też lubiłam rysować, jednak bardzo dawno tego nie robiłam. Trzeba wrócić do przyjemności swoich. Pozdrawiam.

autor FRIDA
dodano: 24 marca 2013 10:56

Dziękuję w imieniu swoim i Wnusi! Talent ma po Mamie, a po mojej Córce. Pozdrawiam cieplutko... i już prawie wiosennie! Halszka

autor Szczesliwa kobieta

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 24 marca 2013 8:12

Klik dobry:) Ołówek, to bardzo wdzięczne narzędzie dla artysty. Pozdrawiam serdecznie.

autor grycela

 blog: http://grycela.blogspot.com/ 1 starsze komentarze »     dodano: 24 marca 2013 7:42

Krysiu dziękuję za odwiedziny :) , u Ciebie bajkowo ...Gratuluje talentu , możesz się przenieść się w inny świat ,,Juz wkótce u mnie nowy wpis więc zaglądaj :) Pozdrawiam z Podlasia . Mona

autor Mona

blog: www.mjakmarzenie.blogspot.com
dodano: 23 marca 2013 21:20

Śliczna..... Jaki piękny obrazek. Serdecznie pozdrawiam:)

autor nagietek

blog: http://moimisciezkami2nagietek.bloog.pl/
dodano: 23 marca 2013 19:53

Zanim przeczytałam w Twoim poście, że widzisz kolory w tej ołówkowej dziewczynce, pomyślałam to samo. Serdecznie pozdrawiam.

autor Anna

blog: http://samo-zycie-anny.blog.onet.pl
dodano: 23 marca 2013 19:40

Witkacy miał firmę portretową, dobrze prosperującą:)) Teraz zadomowił się w słupskim muzeum:))

autor czesia

blog: objazdowy.bloog.pl
dodano: 23 marca 2013 19:13

Piękne są Twoje rysunki. Czy są to portrety konkretnych osób?

autor czesia

blog: objazdowy.bloog.pl
dodano: 22 marca 2013 16:42

Sporo pracy musiałas Krysiu włożyć w ta ,,ołówkową dziewczynkę":):):)

autor Hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 22 marca 2013 9:38

Uroczy portrecik, czasem dobrze jest uciec w marzenia od rzeczywistości. Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszej owocnej pracy twórczej. Elżbieta

autor motyl2.bloog.pl

blog: motyl_2
dodano: 22 marca 2013 7:39

Zachwycasz Krysiu, jak zawsze zresztą:) Niezmiennie podziwiam pasję i talent... Pozdrawiam serdecznie:)

autor rodorek
dodano: 21 marca 2013 19:47

To miałaś bardzo owocną niedzielę. Pozdrawiam serdecznie.

autor Stokrotka

blog: prawiewszystkiemojepodroze.blog.onet.pl
dodano: 19 marca 2013 18:45

Uwielbiam takie rysunki ołówki, przypominają mi dzieciństwo i utalentowaną koleżankę, która podrzucała mi swoje szkice. Byłam zachwycona. Szkoda, że nie przetrwały.

autor Malbena

blog: sytuacje.bloog.pl
dodano: 19 marca 2013 9:34

Piękne dzieło:) Pozdrawiam

autor ZielonaMila

blog: www.trasa-rowerowa.cba.pl
dodano: 19 marca 2013 8:37

Piękna ta Ołówkowa Dziewczynka... piękna z urody i pięknie przez Ciebie narysowana. Wspaniałą masz odskocznię od rzeczywistości... a ta potrafi czasami dopiec. U nas nadal sypie czymś białym... Pozdrawiam cieplutko... i byle do wiosny! Halszka

autor Szczesliwa kobieta

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 19 marca 2013 6:17

Krysiu jest po prostu piękna. Jak to dobrze jest mieć pasję.Uwielbiam ołówkowo.Pozdrawiam

autor Peja0515

blog: peja0515.bloog.pl
dodano: 18 marca 2013 19:02

Krysiu dobrze jest mieć taką odskocznię od normalności... Ołówkowa dziewczynka ślicznie na mnie patrzy :) Pozdrowionka.

autor JaGa

blog: http://babuni-blog49.blog.onet.pl/
dodano: 18 marca 2013 16:47

Jednym słowem uciekasz w świat fantazji i marzeń :-) Dobrze jest mieć gdzie uciec :-)))

autor Jasna8

blog: www.klubkotajasna8.blogspot.com « nowsze komentarze 2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz