Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

wtorek, 25 czerwca 2013

Pani jesień








PANI JESIEN-

tak sie narobilo że przy próbach dodania filmu znikly wszystkie komentarze pod wpisam moich wspaniałych internetowych przyjaciół... ..były 42....BARDZO PRZEPRASZAM WSZYSTKICH...gapa jestem ale jeszcze się uczę komputera.

....
niedziela, 20 listopada 2011 17:47


Skocz do komentarzy pod wpisem

MOJE MALOWANIE na poprawę nastroju i wpisać się na kopii którą zrobiłam z poprzedniego zapisu i teraz opublikowalam.Tak to jest jak się zabieramy za komputerek gdy mamy już parę latek...Zdenerwowalam się,ale trudno..Tańcz kolorowa dziewczyno i rozsiewaj radość na internetowe blożki.Zagra ci do tańca wspaniały gitarzysta... ..tutaj się kończy dzisiejszy wpis...dalej kopia poprzedniego((((.Trzeba do przodu.Moje jesienne obrazeczki           Pochodzilam sobie po lesie i przysiadłam na chwilkę aby zachwycić się kolorkami którymi Pani Jesień maluje świat dookoła....Robi to tak cudnie..Oczywiscie podkradłam troszkę tego złota jesiennego,aby wykorzystać w swoich obrazkach.A teraz muszę się wytłumaczyć......Jest mnie bardzo mało w komputerze,ale pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuję za odwiedziny oraz wpisy cudne.Odwiedzę napewno,poczytam ,ślad zostawię ...Pa...Pa...Dużo się dzieje w moim życiu wspaniałych rzeczy-bardzo ważnych!Podzielę się za jakiś czas....Krystyna.  
         Tagi: jesien, kolory


Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 02 grudnia 2011 19:20

Czekamy na radosne relacje.

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.pl
dodano: 02 grudnia 2011 11:51

Krystynko,dziękuję, łaskawco i pozdrawiam:)

autor czesia

blog: objazdowy.bloog.pl
dodano: 01 grudnia 2011 22:22

Miłe dla oka kolory:)

autor hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 01 grudnia 2011 13:21

ach to Twoje życie, kolorowe, bardzo kolorowe

autor coobus

blog: coby99.bloog.pl
dodano: 01 grudnia 2011 12:39

Serdecznie pozdrawiam. Też mi sie zdarza wysłać wpis w kosmos i też mnie to okropnie złości i smuci. Piękna pasja malowanie, no i talent. zawsze podziwiam. Serdeczności zostawiam.

autor haniamrok

blog: wasylissa.bloog.pl
dodano: 01 grudnia 2011 9:03

Bardzo lubie nasycone intensywne kolory...:)dlatego Twoje prace bardzo mi sie podobaja:)idealne dla okna na jesienne dni:)

autor lilijka

blog: room23a.bloog.pl
dodano: 01 grudnia 2011 8:55

Krystyno, dziękuję za wizytkę i miłe słowa! Ślicznie wyglądasz z tymi kijkami. Tak trzymaj!... Maszeruj po zdrowie, bo ono w dużej mierze zależy od nas samych. Pozdrawiam cieplutko! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 30 listopada 2011 10:32

Dziękuję za odwiedziny na "Moje hobby to życie". W ramach rewizyty wpadłam na Twojego bloga(pozwoliłam sobie przejść na Ty,bo jesteśmy w podobnym wieku). Podziwiam chęć realizacji różnych zainteresowań, obrazy bardzo mi się podobają, bo są pełne życia, radości dzięki zastosowaniu pełnej palety barw. Gratuluję bloga, życzę powodzenia na przyszłość. Pozdrawiam

autor Ika53

blog: oblogach.blogomania.pl
dodano: 29 listopada 2011 18:08

Śliczny kolaż.

autor Vehuan

blog: Poszukaj.bloog.pl
dodano: 29 listopada 2011 17:55

Jesienna Pani, wcale taka nie jesienna, a wprost urocza :)

autor Malbena

blog: sytuacje.bloog.pl
dodano: 29 listopada 2011 17:33

Obraz z uśmiechnietą kobietą jest piękny, taki rodem ze secesji:) Pozdrawiam:)

autor mada-lena77

blog: fotolenka.bloog.pl
dodano: 28 listopada 2011 21:50

Pozdrawiam. Życzę rozwiązania blogowych problemów.

autor czesia

blog: objazdowy.bloog.pl
dodano: 28 listopada 2011 10:36

Prześwietne obrazki! Po prostu genialne! Życzę kontynuacji pasji i kolejnych zachwycających obrazków... I nieustannej weny!:) Pozdrawiam

autor moonlightsonata

blog: szuflada-emocji.bloog.pl
dodano: 27 listopada 2011 22:00

Przepiękne prace i ta kolorystyka!

autor iwmali

blog: iwmali.bloog.pl
dodano: 27 listopada 2011 18:05

Tak, zdecydowanie szybciej. Jeszcze zapytaj dzieci, czy filmiki nie obciążają zbytnio bloga? Może wystarczy tylko linka dawać do you tube? Ja też się cały czas uczę metodą prób i błędów. Głównie działam intuicyjnie.

autor grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 27 listopada 2011 17:44

Teraz, po zmianie tła bloga, szybciej mi się otworzył. A jakby jeszcze to tło w notkach pod tekstem zlikwidować? Tym bardziej, że wklejasz dużo zdjęć i one gubią się w tym cieniowanym tle. A Twoje obrazy piękne i rysunki to już naprawdę żadnej oprawy nie potrzebują, są tak piękne. Ale nie słuchaj mnie Krystynko, może niech dzieci się wypowiedzą, bo ja tak sobie tylko mówię na wyczucie. No i przecież w żadnym wypadku nie chcę się tu rządzić. Tak tylko... dla ogólnego dobra, bo jak blog długo się otwiera, to traci się czytelników i komentatorów.

autor grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 27 listopada 2011 17:13

Krystynko, mnie się wydaje, że wielkość literek nie ma wpływu. Raczej zbyt "ciężka" grafika w tle bloga. Ale ja tak tylko sobie myślę, bez żadnej wiedzy na ten temat.

autor grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 27 listopada 2011 17:09

Coś mam problemy z tym blożkiem....To nie mogę zamieścić komentarzy,to znow się bardzo pomalutku otwiera.....Zmniejszylam literki,ilość wpisów i dalej tak wolno chodzi....

autor krychabk

blog: krystynkabaj.bloog.pl
dodano: 27 listopada 2011 16:32

Klik dobry:) Krystynko, nie wiem, dlaczego, ale Twój bloga tak ciężko i długo mi się otwiera, że nieraz tracę cierpliwość i nie wiem, co zrobić,żeby to przyspieszyć. Pozdrawiam serdecznie.

autor grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 26 listopada 2011 19:04

Aniu serdecznie dziękuję za porównanie mnie do tak ... Aniu serdecznie dziękuję za porównanie mnie do tak Wielkiego Malarza....jesteś bardzo miła..To moje malowanie i rysowanie to taka zabawa z głębi serduszka plynąca-raz lepiej,raz gorzej ale pomaga mi na emeryturce zapełnić miejsce po dzieciach które wyfrunęły w świat i zdopingowały mamę do realizowania swoich marzeń..Pozdrawiam serdecznie

autor krychabk

blog: krystynkabaj.bloog.pl 1 starsze komentarze »


 Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 26 listopada 2011 17:55

Już wiem, chodziło o plakaty Henriego Touluse Lautreca, ale musiałam nieco poszperać w pamięci. Pozdrawiam.

autor Anna

blog: www.samo-zycie-anny.blog.onet.pl
dodano: 26 listopada 2011 14:27

Twoje prace są przepełnione barwą i radością. Miło się na nie patrzy i podziwia... Pozdrawiam ...

autor nena23lawa

blog: zwiewny-aniol.bloog.pl
dodano: 25 listopada 2011 19:19

Dziękuję za wizytkę! To Ty, tak jak ja... Obie wiemy, że aby mieć dobre samopoczucie, trzeba wybywać z domu na łono natury jak najczęściej. Na łonie natury nawet kamienną twarz - ozdobi uśmiech. Pozdrawiam weekendowo! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 25 listopada 2011 4:22

super wpis Krysiu, pozdrawiam i serdeczności zostawiam

autor donwinka1

blog: foto-donwinka.bloog.pl
dodano: 24 listopada 2011 0:02

Kolory jesienne piękne, ale panna jeszcze piękniejsza świeżość życia do jesieni wprowadza.

autor Vehuan

blog: Poszukaj.bloog.pl
dodano: 23 listopada 2011 21:59

Tak kolorowo , że mam kolorowy zawrót głowy . I od razu humor mi się poprawił . Podziwiam i gratuluję talentu . Pozdrawiam serdecznie .

autor henwgl

blog: aromat.bloog.pl
dodano: 23 listopada 2011 21:39

Podobne tancerki malował któryś z impresjonistów francuskich, ale nie był to Degas, bo jego bardziej fascynowały baletnice. Twoja tancerka jest zachwycająca i taka wesoła. Blogi Onetu też szaleją i nigdy nie wiadomo, czy uda się na nich coś napisać. Cieplutko pozdrawiam.

autor Anna

blog: www.samo-zycie-anny.blog.onet.pl
dodano: 23 listopada 2011 19:22

Oj piękne dzieło.Cudo.Pozdrawiam serdecznie.

autor kk

blog: odskocznia.bloog.pl
dodano: 23 listopada 2011 17:15

Dziękuje za pozostawione słowa u mnie i pozdrawiam ciepło

autor czarnawrona - basia

blog: czarnawrona12.bloog.pl
dodano: 22 listopada 2011 20:03

Piękne są te kolory na Twoich pracach. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny na moim blogu, Elżbieta.

autor motyl2.bloog.pl

blog: motyl_2
dodano: 22 listopada 2011 18:44

mnie tez sie podoba gitarzysta....Dzieki za odwiedzinki

autor krychabk

blog: krystynkabaj.bloog.pl
dodano: 22 listopada 2011 18:27

Gitarzystę ukradłam, a co! Przystojniejszy od naszego Gienka. Tylko przy bliższym poznaniu mało hiszpański on, ale nie jestem nacjonalistką:) Pozdrawiam

autor helena

blog: helena-rotwand.bloog.pl
dodano: 22 listopada 2011 14:40

nie znam się na rysunkach ani malarstwie ale tak jakoś coś w tym jest ;) Pozdrawiam Reszke.F

autor Reszke.F

blog: marznacyswiat.bloog.pl
dodano: 22 listopada 2011 11:47

Nie tyle kolory ile technika Twoich prac pozostaje dla mnie tajemnicą.Z pewnościa wymagaja uważnej pracy.Efekt orientalno-barokowy i bardzo oryginalny.Baletnica temat znany, realizacja fantastyczna:)

autor czesia

blog: objazdowy.bloog.pl
dodano: 22 listopada 2011 10:13

Jestem Twoją fanką Krysiu od początku i za każdym razem otwieram gębę z zachwytu. Estas Tonne też cieszy moje oczy bardzo i uszy też oczywiście. Pozdrawiam cieplutko.

autor icudaki1
dodano: 21 listopada 2011 19:15

Krystynko radosny ten obrazeczek, aż na jego widok oczy się śmieją :) pozdrawiam

autor czarnawrona - basia

blog: czarnawrona12.bloog.pl
dodano: 21 listopada 2011 18:02

Oj, narozrabiało się troszeczkę, co? Ale to nic, kolorowa panienka rekompensuje wszystko. Jest śliczna, a jej uśmiech zniewalający. Ty to masz talent! Pozdrawiam cieplutko oraz dziękuję za wizytkę! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 21 listopada 2011 16:27

Bardzo ładne i kolorowe, te rysuneczki :) Pozdrawiam serdecznie

autor singiel312.blogspot.com
dodano: 21 listopada 2011 8:52

Dzieło Twoje, Dama - niby motyl (tak to odebrałam na pierwszy rzut oka) wspaniałe. Wysłuchałam, też z przyjemnością, wirtuozowskiej gry na gitarze akustycznej. Serdeczności.Ludka.

autor Ludmiła

blog: blogkobiety.bloog.pl
dodano: 21 listopada 2011 6:26

Witaj Krysiu! Tak straciłam bloga na Onecie.Koleżanka, pomoc w kontaktach i takie tam i skasowała mi bloga. Troszeczke się zdenerwowałam, bo w marcu juz byłby rok na Onecie. Ale to nie jest najważniejsze, najważniejsze, że czuję sie juz lepiej. 2 grudnia mam wizytę u neurologa z badaniami głowy, które są dobre. Krysiu maluneczek, jak zwykle, świetny. Z resztą wszystkie Twoje maluneczki mi sie podobają. Krysiu zapraszam Cię na mój nowy blog :peja0515.bloog.pl

autor peja0515

 blog: peja0515.bloog.pl « nowsze komentarze 2 starsze komentarze »            dodano: 20 listopada 2011 21:34

Chwila nieostrożności i można coś stracić bezpowrotnie,na szczęście Krysiu Blog Twój ma się dobrze,żeby nie powiedzieć wspaniale,barwnie i ciepło,oraz refleksyjnie. Pozdrawiam serdecznie.

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 20 listopada 2011 20:23

Krysiu, uczta dzisiaj u Ciebie. I piękna, radosna dziewczyna i kawałek fajnej gitarowej muzyki:) Pani jesień nie zubożeje jak uszczkniesz jej trochę kolorów. A my dzięki temu możemy podziwiać... Pozdrawiam serdecznie:)

autor rodorek

blog: rodorek.bloog.pl
dodano: 20 listopada 2011 20:04

Już wcześniej czytając gdzieś Twój komentarz chciałam sprawdzić, kto pisze te słowa. Dzisiaj, gdy zobaczyłam Twój podpis u siebie ogromnie się ucieszyłam, dziękuję! Twój blog cudeńko dzięki Twojej twórczości! Jestem oczarowana, zaraz będę oglądać dalej i dalej! Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i cieszę się że mogę zobaczyć Twoje kolory życia!

autor Joter

blog: www.rodowicz.blog.onet.pl
dodano: 20 listopada 2011 18:48

wow! bardzo ładne te Twoje rysunki! dziękuję za odwiedziny u mnie:) pozdrawiam serdecznie

autor Agnieszka

blog: cafetime.bloog.pl
dodano: 20 listopada 2011 18:38

Bardzo dziękuję....

autor krychabk

blog: krystynkabaj.bloog.pl
dodano: 20 listopada 2011 18:34

To przecież cudeńka są.....Serdecznie pozdrawiam.

autor dobrochnaa9

blog: "Tak i amen..." « nowsze komentarze 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz