Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 23 czerwca 2013

opisuję świat 7 komentarze 1

dodano: 02 stycznia 2011 13:28

Dzięki Tobie Krysiu i ja rozsnułam swoje marzenia... i od razu lepiej.. :) W Nowym Roku 2011 swój pierwszy ślad zostawiam i życzę wszystkiego najlepszego. :)

autor bellatrix2009
dodano: 02 stycznia 2011 11:34

Dziękuję Ci Krystyno za cudowne życzenia noworoczne! Ja Tobie również - raz - jeszcze - życzę samych pomyślności w Nowym Roku. Zdrówka przede wszystkim... i oby wszystkie Twoje marzenia stały się rzeczywistością, a Twój świat był kolorowy nieustająco. Pozdrawiam cieplutko! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 01 stycznia 2011 14:05

Tu zawsze uśmiech gości, miło więc się od razu na duszy robi. Szczęśliwego Nowego Roku Krystynko!

autor grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 01 stycznia 2011 13:56

Nie wiem dlaczego się nie wpisały moje życzenia, więc jeszcze raz i podwójnie: SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2011!!! Nieustannej weny twórczej i dużo radości życia:-)))

autor Ela

blog: www.wracam-na-scene.bloog.pl
dodano: 01 stycznia 2011 13:53

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2011!!! Nieustannej weny twórczej i dużo radości życia:-)))Serdeczności

autor Ela

blog: www.wracam-na-scene.bloog.pl
dodano: 01 stycznia 2011 1:33

Tobie też wszystkiego dobrego... :) wiele uśmiechu i wiele powodów do niego ;*

autor czekolada
dodano: 01 stycznia 2011 0:13

wszystkiego naj... naj...naj... w 2011

autor donawink

blog: codniainna.bloog.pl
dodano: 31 grudnia 2010 15:05

Z Nowym Rokiem zdrowia i pomysłów życzy LW

autor jantoni341

blog: jantoni341.bloog.pl
dodano: 31 grudnia 2010 10:57

Witaj Krysiu.. Życzę Ci szampańskiej zabawy.. Sylwestrowej.. i wszystkiego co najlepsze.. w Nowym 2011 Roku . Niech ten Nowy Rok szczęściem spłynie na Ciebie. a los nigdy nie zostawi Cię w potrzebie. Pozdrawiam sylwestrowo..

autor lenakwiecinska

blog: zapiskileneczki.bloog.pl
dodano: 31 grudnia 2010 10:45

Witaj Krysiu, tak miło cieplutko na sercu mi się zrobiło. Pozdrawiam i życzę wspaniałego Nowego Roku spełniającego życzenia te malutkie - codzienne i te wielkie - życiowe. Przynoszącego uśmiech każdego dnia. Pozdrawiam Wiesia

autor Vehuan

blog: poszukaj.bloog.pl
dodano: 30 grudnia 2010 22:20

W Nowym Roku życzę wiele radości, potęgi miłości, siły młodości, samych spokojnych, pogodnych dni i mnóstwa cudownych i wzniosłych dni. Do Siego Roku życzy grzanka

autor grzanka31

blog: singiel3312.bloog.pl
dodano: 30 grudnia 2010 19:43

Krystyno i to jest to, podziwiam ludzi, którzy w niby prostej "rzeczy" widzą piękno, i to nie jest tylko ta sytuacja. Pogoda ducha! To jest cecha do której zmierzam... może kiedyś mi się uda ja doścignąć.

autor dotkabar

blog: pajeczyca.bloog.pl
dodano: 30 grudnia 2010 6:53

Witaj, Krystynko, zabieram sobie okruch Twojego uśmiechu i garść optymizmu, jeśli pozwolisz! A Twoja Kika przeżył swój czas w Miłości i to jest najpiękniejsze. Teraz pewnie chodzi łapa w łapę z moim Mukiem, bo przecież w Niebie psy z kotami żyją za pan brat. Buziak wielki i noworoczny, Gosia

autor MGM

blog: mgmdg.bloog.pl
dodano: 29 grudnia 2010 17:56

w tym roku mało się uśmiechałam;-( mam nadzieję, że przyszły będzie bogatszy w uśmiechy;-)) pozdrawiam miło

autor Donatella

blog: codniainna.bloog.pl
dodano: 29 grudnia 2010 15:06

Radośnie, kolorowo i optymistycznie. Jednym słowem - cudownie. Pozdrawiam ... Ps. Imponujące prace. Gratuluję!

autor nena23lawa

blog: zwiewny-aniol.bloog.pl
dodano: 29 grudnia 2010 10:07

I o to właśnie chodzi, aby umieć stworzyć TAKI DOM. Tobie się udało, bo jesteś DOBRYM CZŁOWIEKIEM. Cieszę się Twoim szczęściem! Dziękuję za wizytkę! Miło mi, że spodobała Ci się dedykowana przeze mnie piosenka. Z serducha dziękuję także za słowa uznania, co do mojego pisania. Aha, i za życzonka sylwestrowe bardzuchno dziękuję! Ja Tobie również życzę wspaniałego Sylwestra... bajecznej zabawy do samego rana, skocznej muzyki, pysznego szampana! Pozdrawiam przedsylwestrowo! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 29 grudnia 2010 0:48

Dlatego podkreślam w swoim opisie bloga, że to moje subiektywne patrzenie na świat! Cieszę się, że Tobie słowa "Będzie dobrze" pomogły. Może to mnie czegoś nauczy? Malujesz bardzo piękne obrazki! Pozdrawiam. :)

autor bonia_michalec

blog: graduate.bloog.pl
dodano: 28 grudnia 2010 23:31

Witaj Krysiu!!!Śliczne zdjęcie jak się na Ciebie patrzy taką uśmiechnięta,szczęśliwą to sama buzia się śmieje,a jak poczytałam tyle ciepłych słów,które napisałaś to podwójny uśmiech sam wprasza się na usta:)) Pozdrawiam Ciebie bardzo cieplutko..P/s..tyko mi broń Boże nie przestawaj się uśmiechać:))

autor lenakwiecinska

blog: zapiskileneczki.bloog.pl
dodano: 28 grudnia 2010 22:56

Witam po świętach :) Piękne zdjęcie :) Myślę, że uśmiechnięta buzia, burzy wszelkie mury i przyciąga do nas ludzi, równie miłych i pogodnych jak my sami :) Pozdrawiam serdecznie :)

autor grzanka31

blog: singiel3312.bloog.pl
dodano: 28 grudnia 2010 19:15

więc cieszmy się razem ;D ciekawy blog ;D bardzo mi się podoba pozdrawiam i zapraszam do mnie ;d http://autorefleksjapomylkiewolucji.bloog.pl/?ao=0

autor dove1111

blog: autorefleksjapomylkiewolucji.bloog.pldodano: 28 grudnia 2010 9:44

Witaj Krysiu! Jak miło mi się zrobiło. Sama się uśmiechnęłam.Pozdrawiam

autor modest11

blog: teresa152.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz