Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 30 czerwca 2013

Ołówkiem

 Ołówkiem
sobota, 26 stycznia 2013 16:21


Sprawia mi wielka radość rysowanie....Niektóre z rysunków odpoczywały kilka lat w szufladzie.Gdy przeszłam na emeryturę wydobyłam je z ukrycia,posegregowałam daję im nowe życie....Nie wstydzę się ich tak jak kiedyś...Niczego nie wyrzucam,nie poprawiam..Przecież One są moje i mówią o samopoczuciu w danej chwili,lepszym ,gorszym.Pomagają mi widzieć świat bardziej kolorowy niż jest w rzeczywistości choć są ołówkowe...To przecież jest coś co kocham robić.A więc będę zamieszczała obrazki akrylowe,kolorowe i ołówkowe....Tak na zmianę
        Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 19 lutego 2013 8:09

Najważniejsza jest chęć poznawania. Nowy program, nowa umiejetność, kolejna przeszkoda pokonana. To dodaje sił :)) życzę Ci "Brania" kolejnych przeszkód:))

autor czesia

blog: objazdowy.bloog.pl
dodano: 10 lutego 2013 18:04

To piekna pasja! wzruszajaco otym opowiadasz. gdybym umiala tal pieknie opowiadac moj swiat, emocje obrazem... Podziwiam! i pozdrawiam :)

autor Ako

blog: www.laviolettee.blogspot.com
dodano: 08 lutego 2013 20:07

Bardzo mi się podoba ten obraz...jest taki unikalny .... a rysowanie ołówkami - to już sztuka przez duże S. Tutaj trudniej niż w farbach nadać światło i cienie. Z pozdrowieniami Mgiełka.

autor Mgiełka.

blog: http://wemgleukryte.blogspot.com/
dodano: 08 lutego 2013 20:07

I ja tez wpadlam do ciebie bys poczula troche jeszcze wiecej ciepelka. Pozdrawiam z usmiechem Liliana http://owocdecyzji.com/

autor liliana2playas@yahoo.comi
dodano: 06 lutego 2013 8:43

I bardzo dobrze, że wyciągasz je z szuflady, są piękne i wiele mówią o Tobie. Bardzo lubię obrazy ołówkiem rysowane. Pozdrawiam ciągle jeszcze baaaaardzo zimowo! Halszka

autor Halszka

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 05 lutego 2013 20:30

Piękno,wrażliwość,radość,smutek i tęsknota,wszystko to potrafisz Krysiu namalować,wyrazić w swoich pracach.Jestem wciąż pod wrażeniem. Pozdrawiam.

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 03 lutego 2013 18:44

Rysunek choć nie ma kolorów, jest kolorowy. Każdy może w nim zobaczyć to, co chce i jakie chce barwy. Ważne, ze jest pogodny i uśmiechnięty. Pokazuj nam swoje cuda, chętnie przychodzę oglądać. Pozdrawiam serdecznie.

autor Lotka

blog: http://comniecieszy.blogspot.com/
dodano: 03 lutego 2013 13:30

Kiedyś mój , nieżyjący już od kilkudziesięciu laty , ukochany kuzyn napisał na odwrocie podarowanej mi fotografii:"Człowiek - to twórca , tylko takich uznaję". Zgadzam się z tym aforyzmem i dedykuję je Tobie. Wówczas ja byłam entuzjastką tańca i przez 20 lat nim sie parałam, choć nie taką formą, jaką wtedy sobie życzyłam. Wolno było tańczyć balet lub amatorsko - ludowe .

autor Gabi

blog: kresowianka32
dodano: 01 lutego 2013 21:24

Śliczne. Też maluję, rysuję ale nie posiadam aż takiego talentu. Rysunku raz namalowanego się nie poprawia ;) śliczne arcydzieło - pozdrawiam.

autor kwiatuszek

blog: niezwykly-kwiat.bloog.pl
dodano: 01 lutego 2013 8:20

Bardzo twórcze, jednak bardziej podobają mi się kolorowe prace :)

autor Anonimmowa

blog: anonimmowa.bloog.pl
dodano: 31 stycznia 2013 20:46

Pozdrawiam bardzo serdecznie;)

autor hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 30 stycznia 2013 21:34

Nie wiem dlaczego, ale uwielbiam bialo-czarne obrazy. Twoj jest uroczy, mozna sie w niego gapic i gapic. Krysiu, czy myslalas kiedys o tym zeby oprocz blogu znalezc inne miejsce by Twoje dziela moglo zobaczyc wiecej ludzi? Az szkoda zeby ich gdzies nie wystawic. Taki talent nie jeden doceni. Posylam tropikalne ciepelko Liliana http://owocdecyzji.com/na

autor liliana2playas@yahoo.comi
dodano: 30 stycznia 2013 10:29

Wpatruję się w Twój rysunek i usiłuję nasycić się radością, którą widzę, promiennym i szczęśliwym uśmiechem dziewczyny i mocą kwiatów które ją otaczają i chronią. Zachwyciłam się!!!!!!

autor Joter

blog: joterkowo.blogspot.com
dodano: 30 stycznia 2013 8:38

Jak przyjdzie Ci do głowy któryś z tych maleństw wyrzucić, to wyślij go do mnie, listonoszem. Toż to grzech wyrzucać takie cudeńka i się ich wstydzić. Masz złote ręce Krysiu

autor icudaki1
dodano: 29 stycznia 2013 11:56

Cudownie jest tak znaleźć siebie z "tamtych" lat. Przypomnieć sobie jak się kiedyś widziało świat.

autor Malbena

blog: sytuacje.bloog.pl
dodano: 28 stycznia 2013 11:19

Krysiu, przeczytałam, że kreatywność, twórczość przedłuża życie i wyzwala endorfiny twoje prace dja radość nie tylko Tobie, także nam, odbiorcom. Dziękuję

autor haniamrok

blog: wasylissa.bloog.pl
dodano: 27 stycznia 2013 21:08

Krysiu,Twój talent i pasja godne są nagrody. Pozdrawiam serdecznie.

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 27 stycznia 2013 14:41

bardzo pracowite, tyle szczegółów, kształtów, odcieni - talent, cierpliwość, pasja?

autor czesia

blog: objazdowy.bloog.pl
dodano: 27 stycznia 2013 13:16

Tez mam sporo szkiców i rysunków z początków mojej zabawy w malowanie.Leżą w teczkach gdzieś w szafie i czasami oglądam je .Jedne są w miarę dobre ,a niektóre naiwne i do poprawki.Ale wolę malować na bieżąco.Choć ostatnio mam przerwę "w twórczości".Pozdrawiam serdecznie.

autor Isia

blog: Moje malowanie i dumanie
dodano: 27 stycznia 2013 12:54

wspaniałe są te Twoje obrazki ! :) pozdrawiam serdecznie

autor Beata

 blog: czarnobialaiwkolorze.bloog.pl 1 starsze komentarze »      Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 27 stycznia 2013 9:12

Tu się nie ma czego wstydzić, Krysieńko. Twoje obrazki są prześliczne. Ale przede wszystkim Twoje... Pozdrawiam serdecznie. :)

autor bellatrix2009
dodano: 27 stycznia 2013 8:57

Bardzo mi się Twoja pasja Krysiu podoba, też tak bym chciała... :)) Pozdrawiam serdecznie.

autor JaGa

blog: http://jaga-babciaradzico.blogspot.com/
dodano: 27 stycznia 2013 8:04

Krysiu piękne. Uwielbiam ołówkowe obrazy.Pozdrawiam

autor Peja0515

blog: peja0515.bloog.pl
dodano: 26 stycznia 2013 21:27

cudowne

autor anya
dodano: 26 stycznia 2013 21:15

Z całego serca i szczerze gratuluję talentu...mnie los nie obdarzył zdolnościami w rysunku, malarstwie... ale podziwiam z radością. Życzę wielu ciekawych inspiracji. Pozdrawiam

autor jabed

blog: jabed.bloog.pl
dodano: 26 stycznia 2013 17:19

tez kiedys rysowalam olowkiem , bardziej mi to lezalo niz malowanie farba lubie szczegoly olowek daje tu wspaniala mozliwosc, ale teraz reka mi "zastygla" i czasu nie za wiele :) dziekuje za odwiedziny

autor lewym OK

blog: lewymokiem.blogspot.com
dodano: 26 stycznia 2013 16:58

Krysiu, niezmiennie podziwiam:) Lubię ludzi z pasją... Pozdrawiam serdecznie:)

autor rodorek

blog: rodorek.bloog.pl « nowsze komentarze 2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz