Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

wtorek, 25 czerwca 2013

Niebo

NIEBO

wtorek, 23 sierpnia 2011 9:52
     Aparacik w widocznym miejscu ,i jak tylko coś się dzieje ciekawego -na balkonik... i pstryk! A oto fotografki z okresu dwóch tygodni-jak zmieniało się niebo nad moją wioseczką.Było słonecznie,deszczowo,kolorowo,strasznie........(Fotografki robiłam z balkonu-ach jak ja lubię fotografować,bawię się jak dziecko-to tak odstresowuje....).Fajnie jest..













      KomentarzeSkocz do dodawania komentarzy
dodano: 23 sierpnia 2011 21:35

Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 19 grudnia 2011 20:24

Krysiu, mina mi zrzedła, gdy zobaczyłam Twoje niebo. Twój blog jest obłędny, śledzę go już od dłuższego czasu, lecz nie miałam odwagi, aby Ci o tym napisać. Dzięki Twojemu u mnie wpisowi...zdopingowałaś mnie. Za to bardzo dziękuję. Teraz weszłam bez problemu. Pozdrawiam

autor sara-maria

blog: sara-maria.bloog.pl
dodano: 30 sierpnia 2011 17:57

Tak zgadza się fotografowanie otaczającego nas świata jest naprawdę bardzo fajne, ja to mam na tym punkcie bzika i naprawdę to rozumiem :))))) za moment pokażę fotki z nad morza. a teraz zapraszam na mój nowy blog muzyczny, taki dodatkowy codzienny :)))) pozdrawiam i uśmiech zostawiam WSPANIAŁE FOTKI ZROBIŁAŚ :))))))))

autor Beata

blog: muzo-fraszka-kolor.bloog.pl
dodano: 30 sierpnia 2011 16:24

Jeszcze raz przyszłam popatrzeć na kolory. :)

autor bellatrix2009
dodano: 30 sierpnia 2011 16:06

Piekne , a za razem bnardzo groźne to niebo .Ula

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.onet.pl
dodano: 30 sierpnia 2011 0:30

Wspaniale fotografie Krystynko :)))) Niebo jest bardzo wdziecznym obiektem dla fotografujacego; bardzo zmienne i nieprzewidywalne. A samo fotografowanie to istny CUD, prawda? :)))) Pozdrawiam bardzo slonecznie, choc nockowo :))

autor Al.

blog: albukowy.blog.interia.pl
dodano: 29 sierpnia 2011 19:25

Krysiu,piękne zdjęcia!Ja też lubię fotografować.Pozdrawiam Cię serdecznie

autor maria

blog: mariaszlosman.bloog.pl
dodano: 29 sierpnia 2011 15:42

Wrocilam po krotkiej przerwie. Zapraszam na nowy adres.

autor Katrina

blog: perypetie-katriny.bloog.pl
dodano: 28 sierpnia 2011 15:16

Piękne zdjęcia! Serdeczności

autor Ela

blog: wracam-na-scene.bloog.pl
dodano: 28 sierpnia 2011 1:12

Cieszę się, Krystynko, że znowu jesteś w WP. Częso Cię odwiedzam, bo Twoje dzieła jak zwykle sprawiają mi dużo radości i zachwycają. Niestety, umieszczanie komentarzy było niemożliwe. Pozdrawiam i zapraszam

autor vehuan

blog: poszukaj.bloog.pl
dodano: 25 sierpnia 2011 22:39

Pozdrawiam serdecznie :*

autor Czekolada
dodano: 24 sierpnia 2011 22:30

Zdjęcia wyszły piękniejsze, niż pogoda, która je tworzyła.Te niże i wyże ujęte w kadr niejednokrotnie przyprawiały o strach - co przyniosą, co nas czeka w pogodzie. A to po prostu niebo z naszymi marzeniami i niedoskonałościami. Serdeczności.

autor majka47
dodano: 24 sierpnia 2011 21:58

Zauważyłam, że niebo urzeka wielu fotografików. Ja je tylko lubię podziwiać, szczególnie, gdy pojawia się na nim tęcza. Serdecznie pozdrawiam.

autor Anna

blog: www.samo-zycie-anny.blog.onet.pl
dodano: 24 sierpnia 2011 21:48

Ależ się zapatrzyłam Coś pięknego te nasze niebo. Jak to jest, można w nie patrzyć godzinami i człowiek się nie nudzi. Pozdrawiam Serdecznie

autor Annika

blog: yukka.bloog.pl
dodano: 24 sierpnia 2011 15:37

-Dobrze że takie masz hobby , -Aparat i zdięcia szczęście Ci dają , -Ty pokazując je na swym bloogu , -A że są bardzo ładne , -Chętnie je oglądamy , -I oczy oryginalnością nasycamy . Pozdrawia i zaprasza romantyk PAKO .

autor Pako.

blog: Pako2.bloog.pl.
dodano: 24 sierpnia 2011 12:16

To tak jak ja. Uwielbiam fotografować od dziecka. I choć moim fotkom daleko do idealnych, to i tak mnie bardzo cieszą. Twoje fotki są cudowne. Niebo, to bardzo wdzięczny temat do fotografowania. Ślicznie wyglądasz w zieleni! Pozdrawiam cieplutko... i dalej pozdrawiaj z uśmiechem sąsiadów! Też tak robię, chociaż czasami widzę, że im aż kąciki ust drżą z niezadowolenia, że muszą mi odpowiedzieć. Pa! Halszka

autor Halszka

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 24 sierpnia 2011 11:44

Ale się działo! LW

autor JanToni

blog: jantoni341.bloog.pl
dodano: 24 sierpnia 2011 8:36

Niebo to wdzięczny obiekt do fotografowania, co chwilę widzisz inny obraz, cudnie wyszły. Miłego dzionka:)

autor icudaki1

blog: rozmaite-tak.bloog.pl
dodano: 24 sierpnia 2011 7:52

Witaj Krysiu! Krysiu ja też niebo najczęściej fotografuję z balkonu, a rankiem, jak Mój jeszcze śpi, to z okna w kuchni. Krysiu ja też uwielbiam fotografować. Fajnie, że mamy taka pasję. Wszystkie fotki piękne.Pozdrawiam

autor Teresa

blog: cos-pisze.blog.onet.pl
dodano: 23 sierpnia 2011 22:45

Ja odstresowuje się ostatnio trenując joge:) Fotki bardzo piekne :) Milego wieczoru...

autor Lilijka

blog: room23a.bloog.pl
dodano: 23 sierpnia 2011 21:35

Fotki są imponujące... Pozdrawiam ... Ps Widzę, ze aparacik to nowa, ukochana zabawka. Muszę przyznać, że wciąga to hobby, jest niesamowita magia w robieniu zdjęć.

autor nena23lawa

 blog: zwiewny-aniol.bloog.pl 1 starsze komentarze »         dodano: 23 sierpnia 2011 21:35

Fotki są imponujące... Pozdrawiam ... Ps Widzę, ze aparacik to nowa, ukochana zabawka. Muszę przyznać, że wciąga to hobby, jest niesamowita magia w robieniu zdjęć.

autor nena23lawa

blog: zwiewny-aniol.bloog.pl
dodano: 23 sierpnia 2011 19:44

Witaj Krystyno..och ja tu u Ciebie pięknie przecudne kolory nieba,że można by było pomarzyć jak ten Dyzio na łące..Nastój rewelacyjny,ciepły,przyjazny i jeszcze te Twoje śliczne fotki ech rozmarzłam się..Pozdrowienia serdeczne zostawiam..Helena

autor Lena

blog: zapiskileneczki.blog.onet.pl
dodano: 23 sierpnia 2011 16:32

Przepiękna ra fotograficzna obserwacja, zmieniającego się nieba.... te kolory są niepowtarzalne :) Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

autor singiel312.blogspot.com
dodano: 23 sierpnia 2011 16:07

I ja lubię fotografować, nie dziwię się więc Twojej pasji, Krystynko. Potrafisz dostrzec piękno wkoło i cieszę się, ze mogę na Twoje zdjęcia popatrzeć. :) A kwiaty... Też nie ścinam. Rosną sobie... :) Pozdrawiam.

autor bellatrix2009

blog: bellatrix2009.bloog.pl/
dodano: 23 sierpnia 2011 16:00

Piękne, wspaniałe.... Pozdrawiam gorącoa:)

autor nagietek
dodano: 23 sierpnia 2011 15:19

Kolory, nastrój, klimat, ciepło...To cała Ty, Krysiu. Marzę, by kiedyś znaleźć się blisko i wypić z Tobą kawę w cieniutkiej filiżance. No, taki kaprys po prostu. I tak będzie, zobaczysz. Gdzieś sobie wyznaczymy takie miejsce. Też ciepłe, kolorowe, z klimatem...Dobrego wypoczynku nad morzem Ci życzę. I zdrowia po samo niebo

autor klubhumoru2

blog: klubhumoru2.bloog.pl
dodano: 23 sierpnia 2011 14:51

Obserwowanie nieba nigdy się nie znudzi. jest takie zmienne, nieobliczalne... I warto uwieczniać takie chwile aparatem:-)

autor notaria

blog: czytacnieczytac.bloog.pl/
dodano: 23 sierpnia 2011 10:04

fajny blog:) śliczne robisz zdjęcia szczególnie tych kwiatów z ogródka:) pozdrawiam:)

autor lekkozwariowana

blog: lekkozwariowana.bloog.pl « nowsze komentarze 2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz