Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

wtorek, 25 czerwca 2013

Na wiosnę czekam

Na wiosnę czekam...

sobota, 25 lutego 2012 18:00


Skocz do komentarzy pod wpisem

  Słoneczko zapukalo do mojego okna i zaprosilo mnie nan spacer.Nie,dziś nie poszłam bo wiosna już za rogiem i trzeba ją przywitać-a więc naszło mnie na zmianę wystroju okien w całym domu...Każde okno dostało falbanki z firanek czyściutkie -białe aby było lepiej widać słońce .Uwielbiam okna przystrojone w piękne balowe suknie .W każdym pokoju inny wystrój i inne kwiaty na okiennej sukience .Jak wpada do mnie w odwiedziny słoneczko i podświetli te koronki to wtedy świat staje się jakby piękniejszy i jest cieplej,bezpieczniej.Czuję się wtedy lepiej,radośniej-....Krystyna przecież to tylko firanki ktoś powie...Może i tak....Taka ze mnie staromodna romantyczka......Remont u sąsiada zakończony to i radość i chęć do zmian wróciła.Oczywiście nie zapominam o ołówku -ostatnio powstał szkić ukochanego wnusia.....
      Tagi: ołówkiem        Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 08 kwietnia 2012 8:55

Zdrowych i wesołych Świąt Wielkiej Nocy ..

autor JaGa

blog: http://babuni-blog49.blog.onet.pl/
dodano: 06 kwietnia 2012 23:09

dzisiaj lecą do ciebie moje mysli i życzenia.... aby bazie jak najszybciej zakwitły na wiosnę i dni stały sią radosne, aby śmiały się pisanki, puszczały oko baranki, mokry śmingus zraszał skronie, dużo szczęścia sypał w dłonie. Aby wszystko smakowało i wesoło się śpiewało Wesołego Allejuja! Ściskam świątecznie Liliana http://owocdecyzji.com/

autor liliana2playas@yahoo.com
dodano: 06 kwietnia 2012 14:15

RADOSNYCH ŚWIĄT KRYSTYNKO.WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO.

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 05 kwietnia 2012 22:04

Radosnych, pogodnych, pełnych wiosennego optymizmu Świąt Wielkanocnych Wesołego Alleluja

autor Annika

blog: yukka.bloog.pl
dodano: 01 kwietnia 2012 18:35

Piękny szkic wnusia....szkoda że nie mam takich zdolności... Pozdrawiam serdecznie i wiosennie. Ps. Też uwielbiam piękne wystrojone okna. Jola

autor jabed

blog: jabed.bloog.pl
dodano: 01 kwietnia 2012 15:55

Cudny szkic Firanki może nie, ale za to mam podobnie z kwiatami Pozdrawiam Wiosennie

autor Annika

blog: yukka.bloog.pl
dodano: 01 kwietnia 2012 14:43

Naprawdę masz bardzo "zdolne dłonie" i serce też... szkic dziecka cudny ! W ogóle jesteś bardzo barwną i ciepłą kobietą pełną optymizmu i jestem pewna, że to nie tylko moje zdanie. POZDRAWIAM CIEPŁO WIOSENNIE :))))))

autor Beata

blog: czarnobialaiwkolorze.bloog.pl
dodano: 30 marca 2012 13:27

Juz za chwilę Święta. Też na Święta zmieniam wystrój okien, więcej żółtego i troche zieleni, także dużo wiosennych kwiatów w wazonach i w doniczkach. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie. Pozdrawiam serdecznie.

autor haniamrok

blog: wasylissa.bloog.pl
dodano: 30 marca 2012 10:31

Witaj Krysiu! Ja też tak jak Ty Krysiu lubię sie usmiechać nawet do nieznajomych. Mam podobne doświadczenia do Twoich, więc nie będę powtarzać. Pozdrawiam Krysiu wiosennie.

autor Peja0515

blog: peja0515.bloog.pl
dodano: 30 marca 2012 1:27

Muszę rację wiosna nadeszła i czas na zmiany tylko , że ja jakoś za nie zabrać się nie potrafię , ciągle sobie obiecuję i nic z tego nie wychodzi zawsze coś na przeszkodzie stoi. ..........pozdrawiam nocką .

autor Starsza

blog: maria.bloog.pl
dodano: 29 marca 2012 22:43

A szkicowanie to fajna zabawa- mój Młody bardzo się w tym lubuje;)

autor hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 29 marca 2012 21:31

Ja też właśnie wymieniłam firankę w kuchni na nową. Bezpośrednim impulsem było to, że po dwukrotnym wypraniu wyglądała dokładnie tak jak przed praniem. Uuu, niedobrze, pomyślałam. Czas na zmiany!

autor Helena

blog: helena-rotwand.bloog.pl
dodano: 29 marca 2012 20:57

Krysiu, lubisz sprawiać przyjemność. Mnie dzisiaj właśnie zrobiłaś. Bardzo dziękuję za komentarz. Pozdrawiam Cię wiosennie i kwiatowo

autor sara-maria

blog: sara-maria.bloog.pl
dodano: 26 marca 2012 16:19

Wiosenne pozdrowienia

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 23 marca 2012 22:10

U mnie dzis też słonecznie , wiosennie;):):)

autor hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 23 marca 2012 2:24

wpadłam tu, by zobaczyć czy u Krystyny czasami nie zakwitły konwalie. Wiem, że za wcześnie na te pachnące kwiatuszki, ale ostatnio coś się pokiełbasiło z klimatem. Wczoraj rozmawiałam z moim Andrzejem, opuścił już ciepełko, bo goniła praca, ale w Kanadzie nie narzeka na mrozy. O dziwo jest ciepło. Wczoraj w Ottawie było 26 stopni C!!! Rekord! Takich cudów w krainie mrozów i śniegu jeszcze nie było. To może w Europie zakwitły już białe dzwoneczki? - pomyślałam z nadzieją. Pozdrawiam serdecznie Liliana http://owocdecyzji.com/

autor liliana2playas@yahoo.com
dodano: 21 marca 2012 17:58

Oj dawno Ciebie Tu nie było.

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.pl
dodano: 20 marca 2012 9:52

Krystynko, witam, bardzo serdecznie w ten słoneczny, marcowy dzień. mam nadzieję, że do Ciebie zawitała już wiosenka Serdecznie pozdrawiam

autor sara-maria

blog: sara-maria.bloog.pl
dodano: 18 marca 2012 15:06

A tu dzisiaj cieplutko, prawdziwa wiosna. Pozdrawiam i zapraszam do Lądka Zdroju. :)))

autor bellatrix2009
dodano: 18 marca 2012 14:59

Bardzo ciekawa notka, oby jeszcze więcej takich było. Ogólnie cały blog jest oryginalny i koniecnie dodaję go do swych zakładek.

autor Wiktoria90

 blog: www.tokfm.pl/blogi/australia 1 starsze kom             Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 13 marca 2012 8:53

Dziś przede wszystkim dla Ciebie Krystynko życzenia imieninowe. Dużo zdrowia, radości z drobiazgów dnia codziennego, szczęścia i spełnienioa marzeń. "tylko firanki", ale jeśli te firanki ptrafia sprawić, że sie uśmiechasz to mają w sobie wielka moc dawania radości. Szkic uroczy, a utwór wprawiający w dobry nastrój. Buziaczki i bukiet kwiatów Tobie Krystynko zostawiam

autor czarnawrona - basia

blog: czarnawrona12.bloog.pl
dodano: 10 marca 2012 22:12

Krysiu... też lubię koronkowe firanki z falbankami... Pozdrawiam radośnie, coraz bliżej do wiosny - Krystyna

autor laura

blog: krystynar.bloog.pl
dodano: 10 marca 2012 22:11

Krysiu... też lubię koronkowe firanki z falbankami... Pozdrawiam radośnie, coraz bliżej do wiosny - Krystyna

autor laura

blog: krystynar.bloog.pl
dodano: 09 marca 2012 20:16

Witam wiosennie i pozdrawiam serdecznie. Jak zwykle Krysiu u Ciebie optymistyczne barwy.

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 08 marca 2012 13:30

Masz rację Krysiu, trzeba się cieszyć z każdej chwili, z każdego, miłego oku widoku. Strasznie, to jednak trudne. Moc pozdrowień.

autor xkxra

blog: kleksxn.bloog.pl
dodano: 07 marca 2012 14:23

Jest coś w tych firankach,zaczarowanych przystrojonych oknach...a z wiosną wszystko się rozraduje:) Pozdrawiam serdecznie

autor szlosmanmaria

blog: mariaszlosman.bloog.pl
dodano: 06 marca 2012 23:05

Słonecznie, ale jeszcze zimno.Nie mniej jedna, wiosna juz puka do drzwi.

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.pl
dodano: 06 marca 2012 16:51

Tak pięknie i czule napisałaś o swoich oknach, że poczułam potrzebę ustrojenia swoich okien, tylko muszę poczekać, aby ze słoneczkiem przyszło też ciepło. Na razie mamy prawie lodowatą pogodę, więc nie będę ryzykować przeziębienia przy myciu okien. Cieplutko pozdrawiam.

autor Anna

blog: www.samo-zycie-anny.blog.onet.pl
dodano: 05 marca 2012 11:20

Wcale nie jesteś staromodną Romantyczką, jesteś cudowną Romantyczką... No! Pięknie witasz nadchodzącą wiosenkę. Szkic śliczny, muzyka nastrojowa. Pozdrawiam przedwiosennie oraz dziękuję za wizytkę! Halszka

autor Halszka

blog: http://wp771.bloog.pl/
dodano: 03 marca 2012 13:59

Widzę, że ta moja zieleń stała się zaraźliwa i na Twoim blogu zagościła pani Wiosna. Pozdrawiam LW

autor JanToni

blog: jantoni341.bloog.pl
dodano: 02 marca 2012 21:40

Masz niesamowity, ogromny talent, Krysieńko. Szkic wnusia cudowny. Już niedługo wiosenka da nam słoneczka da nam więcej i spacery będą milsze i przyjemniejsze. jak jeszcze zapakują wnusia w wózek... ech, niepowtarzalne chwile. :) Pozdrawiam wiosennie.

autor bellatrix2009
dodano: 02 marca 2012 9:01

Ja nie mam firanek i lubię swój nieograniczony dostęp do okna. Tak jak Ty Krysiu niecierpliwie czekam na wiosnę:) Miłego weekendu.

autor icudaki1

blog: rozmaite-tak.bloog.pl
dodano: 01 marca 2012 12:29

W sprawie wiosny. Na własne oczy widziałam winniczka z wypuszczonymi rogami, skowronki i żurawie.Słońca u nas jak na lekarstwo, więc potrzebne każde ciepłe słowo:)

autor czesia

blog: objazdowy.bloog.pl
dodano: 29 lutego 2012 21:51

Zamarzyłam też tak rysować jak Ty! Dużo pracy przede mną. Rysunek jest fantastyczny! W nim właśnie widać to ciepło i uczucia, które wyrażasz firaneczkami i falbankami i całym swoim romantycznym sercem. Pozdrawiam Cię serdecznie!

autor Joter
dodano: 29 lutego 2012 20:55

Prawie dziennie mam na szybach kocie łapki . Tłumaczę sobie , że to taki oryginalny wzorek . Cóż , każdy szuka wiosny . Ty poprzez firanki . I dobrze , bo one dodają uroku każdemu wnętrzu . A szkic ? Widać babciną miłość . Pozdrawiam słonecznie i wiosennie .

autor henwgl

blog: aromat.bloog.pl
dodano: 29 lutego 2012 15:23

Piękna piosenka. Pozdrawiam

autor ZielonaMila

blog: www.trasa-rowerowa.cba.pl
dodano: 28 lutego 2012 21:38

mnie w tym roku szczescie dopisało i zamiast zimy miałam caly czas wiosne:) pozdrawiam

autor merlin

blog: merlin-joe.bloog.pl
dodano: 28 lutego 2012 13:27

Witaj Krysiu Styl staromodny możne być również ciekawy. Najważniejsze, jak człowiek się czuje w danym otoczeniu i co lubi. Każdemu możne odpowiadać coś innego.Życzę Tobie dużo zdrowia i dobrego samopoczucia, ale odnoszę wrażenie ze chyba nie brakuje go Tobie. Pozdrawiam Ela.

autor motyl2.bloog.pl

blog: motyl_2
dodano: 28 lutego 2012 10:03

Krysiu U Ciebie można wyleczyć w ciągu sekundy deprechę hahhaahah.Ja na szczęście nie mam ,ale powiem Ci ,że im więcej kolorów i ciepła tym człowiek zdrowszy i na sercu lekko..Oj ,ja jeszcze z oknami w tyle..Ale czekam na cieplejsze dni i tez coś zrobię ::)) Kiedyś często z oknami walczyłam i pucowałam .Teraz kręgosłup mi nie pozwala za dużo się wyginać a nie dopuszczam męża i córki .Bo jeden nie ma tego wyczucia a córa za młoda tez nie zrobi po mojemu hahahahha ..U mnie pada śnieg i już biało i nasypało ..A tak było milutko sucho...Ale to chyba ostatni śnieg w tym roku::)) Szkic wnusia śliczniutki ...Pozdrawiam cieplutko Danka

autor blondyna

blog: www.esli bloog.pl
dodano: 27 lutego 2012 21:05

A ja wcale nie powiem: to tylko firanki. Każdym drobiazgiem powinniśmy się cieszyć, doceniać każdą rzecz i każdą chwilę, która nas raduje. Wiesz, ja nie mam firanek, nie zasłaniam okien, albowiem widok z nich tak mnie inspiruje, że nie chcę zakłucać pięknej natury. W Kanadzie patrzę na ogród ukwiecony w lecie, w zimie na krzewy i choiny pokryte białą pierzyną, a w Meksyku, kiedy tylko się obudzę mam przed oczymi karaibske, turkusowe morze. Serce się raduje. Ale lubię udekorowane wnętrze, namalowane obrazy, grafikę na ścianach, bo oprócz natury sztuka mnie bardzo cieszy. Rysunek wnusia jest tak prześliczny, że na jego widok zabłysnęły mi oczy. Pozdrawiam serdecznie z gorącego Cancun Liliana http://owocdecyzji.com/

autor liliana2playas@yahoo.com« nowsze komentarze 2 starsze komentarz        Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 26 lutego 2012 17:27

Jesli nawet wydaje Ci się, że nie umiesz, jak powiadasz, operować słowem, co wcale nie jest tak oczywiste, to umiesz malować i być subtelnym, dobrym człowiekiem. To dopiero dar natury !!!

autor kresowianka32
dodano: 26 lutego 2012 17:09

Dziękuję, Krystynko , za dobre słowa. Masz rację, że nie ma co sie zadawać z ludźmi, których zainteresowania kończą się na ... własnym nosie i tamże mają innych. Ja już jestem zmęczona tymi egocentrykami . Tutaj też, obskakiwałam niemal przez 3 lata jedną 92-latkę, która, w sumie, jest ode mnie o niebo zdrowsza, ale cawańsza i żeruje na swojej starości , angażując, kogo się da , do własnych celów. I wreszcie powiedziałam - koniec ! Teraz wszystkim biadoli, jaką to poniosła stratę. To tak dla uzmysłowienia, że ludzie bywają okropni. Masz przewagę nade mną, że posiadasz bliskich, których kochasz i pewnie wzajemnie. Poza tym pasję, której możesz się oddać. Trzeba sobie ten żywot, w miarę możliwości, uprzyjemniać i nie dać się wykorzystywać do cna. Serdecznie pozdrawiam.

autor kresowianka32
dodano: 26 lutego 2012 11:54

Witaj Krystynko, dzisiaj słonko już od rana świeci wprost do moich okien i za chwilę cały pokój oświetli. Dzięki za piosenkę Cohena Dance me... . Należy do mojej jednej z najbardziej ulubionych tego balladzisty. Rysuneczek wnuczki, uroczy. Pozdrawiam wiosennie

autor Vehuan

blog: http://Poszukaj.bloog.pl
dodano: 26 lutego 2012 10:34

Witaj Krysiu!Okna pięknie przyozdobione i Ty Krysiu potrafisz się z tego cieszyć. Piękne to jest, że takie "drobiazgi" sprawiają Ci radość. Krysiu wiem coś o tym , bo też tak mam. Do tego jeszcze pięknie ubrałaś tę swoją radość w słowa, co daje pewność, że Twoje okna są piękne na wiosnę.Krysiu podziwiam Twoje ołówkowe rysunki. Wnusio cudownie wygląda "ołówkowo".Pozdrawiam Krysiu.

autor Peja0515

blog: peja0515.bloog.pl
dodano: 26 lutego 2012 9:16

Ważne, żeby umieć cieszyć się z drobnostek, bo życie, w sumie, składa się właśnie z szczegółów i warto na nie zwracać uwagę. Moje radości są mocno stłumione , nie tyle samotnością, którą sama sobie wybrałam, ale faktem, iż kończę zywot nie zaznawszy niczego, co bym wspominała z rzewnością (jak niektórzy dzieciństwo), sentymentem, chęcią powracania myślami do tych chwil. Nic. Po prostu NIC. I tyle. Od jakiegoś czasu przenoszę na jeden z blogów obrazy, malowane przez znanych artystów . Ostatnio "uczepiłam się' malowanyc portretów kobiet. Chyba znasz ten blog, bo kiedyś zostawiłaś tam swój komentarz. Zyczę samych radości - Gabi

autor kresowianka32
dodano: 25 lutego 2012 21:53

Witam. Wiec nie tylko ja mam zawsze chęć coś zmienić. To nieomylny znak,że idzie wiosna. A szkic wnusia - sercem malowany.

autor Majka47
dodano: 25 lutego 2012 18:50

Witam Krystynko :) Wg mnie najładniej w mieszkaniu wyglądają firanki. Owszem ma rolety.Służą jeżeli jest ostre słońce. Też używam firanek we wzorki. Są łatwe w praniu, nie trzeba ich prasować. Kiedyś to robiłam. Teraz szkodami i nie mam na to czasu. Prześliczny szkic ukochanego wnuczusia. Też zazdroszczę takiego daru jak malowanie. Serdecznie pozdrawiam

autor sara-maria

blog: sara-maria.bloog.pl
dodano: 25 lutego 2012 18:09

Witaj Krysiu:) Był taki okres, że zrezygnowałam z firanek na rzecz rolet. Na początku podobało mi się, ale potem zatęskniłam za firankami i wróciły na swoje miejsce:) Zazdroszczę talentu, szkic w ołówku świetny:) Pozdrawiam

autor rodorek

blog: rodorek.bloog.pl « nowsze komentarze 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz