O mnie

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

ZAPRASZAM krystynkabaj

Powstała ta stronka abym mogła odwiedzać interesujące blogi,zachwycać się komentować.Jest tutaj też dużo obrazów,obrazków które mojego autorstwa są.To moje hobby-amatorskie malowanie,rysowanie,kolor.Po prawej stronie u góry naciskając na obraz z kotkiem wejdziesz na mój drugi blog.Niżej obrazki (roża,fotografia,wazonik,kwiat w wazonie,słonecznik,malwa)pozwalają zobaczyć moje dokonania -a więc zapraszam. Krystyna

sobota, 22 czerwca 2013

Moje o mnie 9



BLOGOWATY-SETNY DZIONEK ISTNIEJE!PIĘKNIE JEST!!!!!
poniedziałek, 24 maja 2010 9:00


Skocz do komentarzy pod wpisem

Setny dzionek blogowania-pierwsza setka za mną....Pa..Posłuchaj ze mnąBłaszczyk Ewa.No to PA Pa...Pa....Wybywam Sobie wybywam z internetowego światka do rzeczywistego na dość długą chwilunię-aby troszku kolorków i energii do ciągu dalszego bycia i życia fajniutkiego nazbierać....KRYSTYNAA MOJA GALERIA OBRAZY.


Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 30 kwietnia 2011 11:14

Gratuluję 100 i dziękuję Ci Krysiu za ten zastrzyk pozytywnej energii, jakim jest Twój blog:-)

autor Ela

blog: www.wracam-na-scene.bloog.pl
dodano: 07 listopada 2010 10:32

Znowu Cię Krysiu na blogu odwiedziłam i znowu z uśmiechem stwierdziłam ; Jest cudny!!!Piękny !!!Kolorowy!!! Tak trzymaj.. Mam wrażenie że tu zawsze jest maj-;) Pozdrawiam najserdeczniej znajoma z n/k Halina Frąckowiak..

autor Halina Frąckowiak
dodano: 07 czerwca 2010 21:27

Nadal wszystko gra! Baw się dobrze. Pozdrawiam cieplutko! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 04 czerwca 2010 20:54

Popowrotne pozdrowionka:)

autor hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 01 czerwca 2010 18:53

Gratuluję i zasłużonego odpoczynku życzę:))

autor jolanta50505

blog: odzimydozimy.bloog.pl
dodano: 01 czerwca 2010 16:21

Wszystko nadal w należytym porządeczku... Dokładnie sprawdziłam... oprócz Elżbiety, która wpada tylko na blogi po to, aby zapraszać do siebie, a nasze blogi w ogóle ją nie interesują. Hihihi! Nigdy u nikogo nic nie czyta, i dlatego też nie wie, że Ciebie nie ma... ale Cię zaprasza - do siebie. Pozdrawiam serdecznie... baw się dobrze! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 31 maja 2010 8:26

Gratulacje...zapraszam na wiersze

autor Elżbieta

blog: www.wybrane-wiersze.bloog.pl
dodano: 28 maja 2010 20:42

Jeśli ... setka... to i gratulacje. Pamiętam! - Krystyna PS. Wieczorem wpiszę ten bloog do ulubionych...

autor Laura

blog: krystynar.bloog.pl
dodano: 27 maja 2010 22:34

Krystynko, nabieraj sił, zbieraj kolorki, niech zakwitną w Twym życiu tęczą i wracaj szybciutko :):):) Buziaki i trzymam kciuki, Gosia

autor mgm_dg

blog: mgmdg.bloog.pl
dodano: 27 maja 2010 12:06

Dziękuję za pamięć ;***

autor Czekolada
dodano: 27 maja 2010 11:25

Sto lat!!!jeszcze takiej pracy z ołóweczkiem i nie tylko ::)) Gratulacje z pomysłów::)))Pięknie Pozdrawiam Danka

autor danstepien

blog: lira.bloog.pl
dodano: 25 maja 2010 21:15

Gratuluję setuchny... i życzę kolejnych równie udanych! Trzymam na Twoim blogiem pieczę, jak obiecałam. Na razie wszystko gra. Przyjemnego pobytu! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 25 maja 2010 0:49

W takim razie, moja imienniczko - Krysiu, (sądzę, że moja pufałość zostanie zrozumiana...) , w takim razie życzę dużo słońca i zapału do tworzenia nowych pięknych grafik, akwareli i rysunków. Do galerii zajrzę jutro, bo teraz zbyt późno na zwiedzanie. Dziękiuję za obecność u mnie - Krystyna

autor krystyna

blog: krystynar.bloog.pl
dodano: 24 maja 2010 21:28

Gratuluję, a ja dziś 120. Pozdrawiam LW

autor jantoni341

blog: jantoni341.bloog.pl
dodano: 24 maja 2010 18:35

No więc cóż życzyć, 100 kolejnych.

autor dotkabar

blog: pajeczyca.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz