Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

sobota, 22 czerwca 2013

Moje o mnie 4


Tak sobie...tak
środa, 10 marca 2010 18:53

Skocz do komentarzy pod wpisem

TROSZKĘ PRZYSMUTNAWA
Kręgosłupek dał znać o sobie znów-a przecież i bez tego wiem ŻE GO MAM!A więc dzionek wersaleczkowy-i powstała taka ołówkowa w sukieneczce balowej....I to by było na tyle dziania się .....Idę sobie....Pa....Krystyna Acha....Zostawiam malowaną pastelowo-kredkową z ołówkowym kwiateczkiem..To znaczy, wywaliłam przysmutnawą i dałam roześmianą...Od razu lepiej........

Więcej na ten temat
Pytamy.pl
Nawet nie wiecie jak fajnie jest z Wami sobie tak...
Muzyka
"Wszystko zrobiliśmy sobie tak, jak chcieliśmy"...

Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 13 marca 2010 22:17

Jaki piękny rysunek! Zazdroszczę talentu : )!

autor ciesielska13

blog: ivcc.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz