Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

sobota, 22 czerwca 2013

Moje o mnie 31 komentarze 1


Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 08 kwietnia 2012 15:47

Dzieki za odwiedziny na moim blogu i za życzenia. Wszystkiego naj.... na ten świateczny czas. I po nim także. A tak swoją drogą to fajny ten Twój blog, a rysunki rewelacja. Na pewno tu wrócę.

autor bezsennablondynka.bloog.pl

blog: bezsennablondynka.bloog.pl
dodano: 08 kwietnia 2012 9:40

Wesołych Świąt, Krysiu. Kogucik piękny i cieplutkiego koloru, rozgrzeje dzisiejszy dzień. Serdecznie pozdrawiam

autor Majka47
dodano: 08 kwietnia 2012 8:50

Zdrowych i wesołych Świąt Wielkiej Nocy - Wesołego Alleluja ...

autor JaGa

blog: http://babuni-blog49.blog.onet.pl/
dodano: 07 kwietnia 2012 23:09

Dziękuję za piękne życzenia, i te tutaj, i te pozostawione u mnie. Ja Tobie również, raz jeszcze, życzę pełnych pokoju dni świątecznych, radosnych przeżyć oraz miłych spotkań w gronie rodziny i przyjaciół. Kogucik przepiękny. Pozdrawiam świątecznie! Halszka

autor Halszka

blog: http://wp771.bloog.pl/
dodano: 07 kwietnia 2012 21:59

Krysiu bardzo dziekuję za życzenia i Wzajemnie życzę cudownych, spokojnych i rodzinnych świąt:)

autor icudaki1
dodano: 07 kwietnia 2012 21:05

Zdrowych,pogodnych i rodzinno-przyjacielskich Swiąt...smacznego jajka oraz mokrego dyngusa:)...oby to był wspaniały czas!:) Pozdrawiam serdecznie:)

autor Judyta

blog: room23a.bloog.pl
dodano: 07 kwietnia 2012 20:21

Krysiu:) Dziękuję za piękne życzenia i wzajemnie... życzę z całego serca wspaniałych świąt

autor rodorek

blog: rodorek.bloog.pl
dodano: 07 kwietnia 2012 19:50

wesołego Alleluja

autor Mika

blog: blondynki-przepis-na-zycie.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz