Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

sobota, 22 czerwca 2013

Moje o mnie 24

KOLORY(fot.można powiększyć...)
środa, 27 lipca 2011 10:06


Skocz do komentarzy pod wpisem

Pobawiłam się troszkę kolorkami z kwiatków LILIOWATYCH-pogubiły już swoje kolorowe ubranka i zostały w zielonych listeczkach.Za roczek znów się przebiorą i do słoneczka dumne główki wystawią.Zabawa z aparatem fotograficznym coraz bardziej mnie wciąga-a oto efekty........Do fotografii pozowały kwiatki na moim ogródeczku i MOICH RODZICÓW-U NICH SĄ NAJPIĘKNIEJSZE!!!i


Tagi: kwiaty, ogrody, kolory

Więcej na ten temat
KobiecyPoradnik.pl
Jakim kolorem pomalować ściany, by optycznie...
KobiecyPoradnik.pl
Jak optycznie powiększyć biust?

Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 29 lutego 2012 11:26

Piekne te kolorki

autor koilory kaszub

blog: www.e-kaszuby.pl/news/view/2,kolory-kaszubskie-i-barwy-kaszub/
dodano: 20 grudnia 2011 21:31

Oglądam Twojego bloga i napatrzeć się nie mogę. Twoja technika malowania jest podobna do impresjonizmu. Fantastyczna. Cudeńka malujesz. Serdecznie pozdrawiam

autor sara-maria

blog: sara-maria.bloog.pl
dodano: 18 grudnia 2011 12:37

skąd tu się lipiec znalazł:)?Pozdrawiam grudniowo:)

autor czesia

blog: objazdowy.bloog.pl
dodano: 05 września 2011 18:40

Przepiękne zdjęcia!:)))

autor szlosmanmaria

blog: mariaszlosman.bloog.pl
dodano: 05 września 2011 10:26

Bardzo lubię lilie tygrysie, bo były one jednymi z pierwszych, jakie posadziłam na mojej działce, a dostałam je od sąsiadki. Życzę miłego dnia.

autor Anna

blog: www.samo-zycie-anny.blog.onet.pl
dodano: 22 sierpnia 2011 21:14

Witam serdecznie. Dziękuję za wizytę oraz pełen serdeczności wpis. Pozdrawiam serdecznie. Jola

autor jabed

blog: jabed.bloog.pl
dodano: 22 sierpnia 2011 20:52

Pozdrowienia cieplutkie zostawiam:)) U mnie się narozrabiało, a u Ciebie jak zawsze wesoło, pięknie,kolorowo.

autor Lena

blog: zapiskileneczki.blog.onet.pl
dodano: 22 sierpnia 2011 18:59

Czasem jak idę na spacer to mam wrażenie jakby była już jesień. Potem wraca znów słońce i tak jakoś w tym roku wygląda lato. Niestety powoli kwiaty gubią swoje płatki ... Fotki są urocze... Pozdrawiam ...

autor nena23lawa

blog: zwiewny-aniol.bloog.pl
dodano: 22 sierpnia 2011 18:59

Czasem jak idę na spacer to mam wrażenie jakby była już jesień. Potem wraca znów słońce i tak jakoś w tym roku wygląda lato. Niestety powoli kwiaty gubią swoje płatki ... Fotki są urocze... Pozdrawiam ...

autor nena23lawa

blog: zwiewny-aniol.bloog.pl
dodano: 21 sierpnia 2011 20:36

Efekty zabawy z aparatem fotograficznym bardzo przyzwoite:) To także moja ulubiona zabawka:)

autor hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 21 sierpnia 2011 16:59

Oj pięknie. Dzieła czarują i mają w sobie coś magicznego. Gratuluję! Pozdrawiam

autor kk

blog: odskocznia.bloog.pl
dodano: 21 sierpnia 2011 16:27

Kolorowy i kwiatowy zawrót głowy :) Aż czuje się tę pachnącą woń :) Pozdrawiam serdecznie.

autor singiel312.blogspot.com
dodano: 19 sierpnia 2011 22:45

Pozdrawiam serdecznie:) Tak tu pięknie:)))

autor nagietek
dodano: 19 sierpnia 2011 18:02

Krysiu pozdrowionka. Wpadłam spojrzeć na kwiatki.

autor Teresa

blog: cos-pisze.blog.onet.pl
dodano: 19 sierpnia 2011 16:26

Krysiu Kwiaty urocze kiedyś w dzieciństwie mówiłam o nich smolinoski bo malowały nosy na ceglasto kiedy się wąchało::)) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na torcik

autor blondyna

blog: esli.bloog.pl
dodano: 19 sierpnia 2011 11:39

Klik dobry:) Na Twoim blogu Krystynko zawsze można się ogrzać i kwiatów się napodziwiać. Pozdrawiam serdecznie.

autor grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl/
dodano: 17 sierpnia 2011 21:49

Ach, jak u Ciebie kolorowo! Co do latania, ja sie zawsze trzymam... aparatu fotograficznego, jak kola ratunkowego, albo spadochronu.... odleglosc od ziemi nie jest taka straszna, gdy sie ja widzi przez obiektyw... polecam na przyszlosc... Buziaki londynskie, Gosia

autor MGM

blog: mgmdg.bloog.pl
dodano: 17 sierpnia 2011 20:17

Witam Wpadłam z rewizytą, podziękowaniami za odwiedziny oraz miłe słowa.. . Dziękuję Ślę pozdrowienia i życzenia miłego wieczoru. Jola

autor jabed

blog: jabed.bloog.pl
dodano: 15 sierpnia 2011 21:19

Wpadłam,by uśmiech i pozdrowionka zostawić,a oczy nasycić barwami. Serdeczności.

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 14 sierpnia 2011 22:22

Witam...wpadłam z rewizytą i pozdrowieniami Pozdrawiam. Miłych pełnych słońca i kolorów dni życzę. Jola

autor jabed

blog: jabed.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz