Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

sobota, 22 czerwca 2013

Moje o mnie 22

ALTANECZKA!(trzeba nacisnąć fotografie aby powiększyć)
poniedziałek, 20 czerwca 2011 12:14


Skocz do komentarzy pod wpisem

Marc Chagall-(aktywny link)-Mój Ci ON buduje ogrodowy dom(SAM!-no ja troszkę pomagam...ale za to cały ogródeczek na mojej głowie...ha...ha...)).....A DOMEK Już prawie skończony.JEST maleńki,przytulnyJUŻ PIĘKNY!!!!!!Dokumentacja fotograficzna z budowy-to moje dzieło...ale ze mnie chwialipięta...prawda?..--Gdy już uporamy się z budową i innymi pracami....siądę sobie na ganeczku,ptaszków śpiewu cudnego posłucham i zacznę kraść kolory przyrodzie, na obrazki przenosić.(bardzo mi brakuje rysunków,malunków-tego magicznego świata barw)..To dopiero będzie zabawa....


Tagi: altanka, ogródek, kwiaty, kolory

Więcej na ten temat
KobiecyPoradnik.pl
Jakim kolorem pomalować ściany, by optycznie...
KobiecyPoradnik.pl
Co zrobić, aby przytyć?

Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 03 lipca 2011 12:18

Uroczy domek juz ja go tak widzę, jakie duże okna, słońce będzie oświetlac, a ile kolorków da, pozdrawiam, Krystynko

autor Ela
dodano: 03 lipca 2011 12:18

Uroczy domek juz ja go tak widzę, jakie duże okna, słońce będzie oświetlac, a ile kolorków da, pozdrawiam, Krystynko

autor Ela
dodano: 23 czerwca 2011 17:40

Witaj cieplo Krystynko Wspaniały domek, pewnie będziesz szczęsliwa w otoczeniu kwiatów i zielenii pozdrawiam cieplo

autor dobrycoach

blog: DOBRYCOACH.bloog.pl
dodano: 22 czerwca 2011 18:26

Piękny domek się szykuje Już czuć Twórczą Aurę jaka będzie na ganeczku - piękna energia emanuje od Ciebie Krysiu Pozdrawiam - Maria

autor szlosmanmaria

blog: mariaszlosman.bloog.pl
dodano: 21 czerwca 2011 22:25

Krysiu zazdroszczę Wam tak pozytywnie tej działeczki:) Fajnie, że macie wspólne pasje. Jak miło popatrzeć na Wasze "zielone królestwo" Pozdrawiam cieplutko.

autor Marysia

blog: kwiaty-majki.blog.onet.pl
dodano: 21 czerwca 2011 21:14

rozumiem i czuję twoja/waszą pasję kolorową, pięknie tam macie, i zapewne będzie jeszcze piekniej.POZDRAWIAM :)))

autor beciakb1

blog: czarnobialaiwkolorze.bloog.pl
dodano: 21 czerwca 2011 18:45

Ależ cudowny domek...i ta wspaniała okolica Ach, można się zakochać w takim miejscu Pozdrawiam Cieplutko

autor Annika

blog: yukka.bloog.pl
dodano: 21 czerwca 2011 17:53

Krysiu a jaka tam chwalipięta. Pokazujesz Krysiu swoje dzieło ciesząc się tym wszystkim. Krysiu fajnie, że tak masz i że jesteś szczęśliwa. Pozdrawiam.

autor Teresa

blog: cos-pisze.blog.onet.pl
dodano: 21 czerwca 2011 17:48

Bajeczny jest ten kolorowy ogródeczek. To szczęście móc coś takiego zrobić. Życzę szybkiego spełnienia zamierzonych zadań i pozdrawiam. Elżbieta

autor motyl2.bloog.pl

blog: motyl_2
dodano: 21 czerwca 2011 11:58

Witam serdecznie. Śliczna ta altanka wśród drzew, kwiatów i zieleni. W takich warunkach, na pewno można godnie wypoczywać i ładować akumulatory na kolejne dni :) Pozdrawiam gorąco.

autor singiel312.blogspot.com
dodano: 21 czerwca 2011 9:21

Czarodziejska Kraina Krystynki...

autor gordyjka
dodano: 21 czerwca 2011 8:59

Witaj Krystynkobaj! Ach, jaki piękny jest Twój kolorowy świat. Domek cudowny w zieleni wśród kwiecia, z ganeczkiem przecudnie w bogactwo form wbudowany, miejscem twórczości i przyjemności wkrótce się stanie, wieńcząc marzeń splot. Pozdrowienia słoneczne z bałtyckich plaż ślę. wanda56

autor wanda56

blog: wanda56.blog.interia.pl
dodano: 21 czerwca 2011 8:25

Kłaniam się porannym blaskiem mazowieckiego słonka i przyznaję, że zaprezentowana dokumentacja fotograficzna przyprawia nie tylko o zawrót głowy. Jak mniemam, najprzyjemniejszy będzie finał tego przedsięwzięcia, gdy na owym ganeczku usiądziesz zasłuchana w szczebioty skrzydlatych i oddając się swojej pasji, przeniesiesz kolejne wizje w świat urzekających barw, które widzisz wewnętrznym okiem i serduszkiem czujesz. To będzie nie tylko zabawa... Radosnym buziakiem w truskawkowym nadal aromacie ściskam na wspaniały dzień

autor BlaskM45

blog: mojkalejdoskop.bloog.pl
dodano: 21 czerwca 2011 7:51

warto się cieszyć, ja też mam działeeczkę;) pozdrawiam

autor ingawesola

blog: mojefotki21.bloog.pl/
dodano: 21 czerwca 2011 0:15

Kiedys czytałam historię o psie, który po śmierci swojego pana całe dnie i noce spędzał na jego grobie. Aż trudno uwierzyć. Na obrazy z ganku, malowane kolorami lata, czekam. Pozdrawiam, Wiesia

autor Vehuan

blog: poszukaj.bloog.pl
dodano: 20 czerwca 2011 22:13

Krysiu:) Będziesz miała swoją oazę i będziesz mogła do woli kraść naturze barwy:) Pozdrawiam serdecznie:)

autor rodorek

blog: rodorek.bloog.pl
dodano: 20 czerwca 2011 22:08

Ach, te maleńkie domki na działeczkach. Miejsce, gdzie można schować się przed światem.

autor alejandra9118

blog: mojawlasnaperspektywa.bloog.pl
dodano: 20 czerwca 2011 22:07

A jaka tam chwalipięta? Takie dzieło stworzyć, mało kto potrafi. Gratuluję! Miejsce na wczasy wymarzone. Pozdrawiam cieplutko! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 20 czerwca 2011 21:11

Witaj Krysiu cudny ten Twój domek..ech cudny..Życzę Ci miłego wypoczynku i łapania jak najwięcej kolorków..Krysiu :)) Bardzo gorąco Ciebie Pozdrawiam i serdeczności wiele zostawiam:))U mnie wakacyjna przerwa przyjeżdżają moje wnusie kochane ze Szczecina na wakacje do babci ..więc czas rozpocząć przygotowanie na ich przyjęcie"))..Ściskam Mocno Lena:))

autor :))

blog: zapiskileneczki.blog.onet.pl
dodano: 20 czerwca 2011 20:50

Pięknie tam będzie, Krystynko... To już widać. :)

autor bellatrix2009

blog: bellatrix2009.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz