Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

sobota, 22 czerwca 2013

Moje o mnie 16


Maleńki wycinek osobowości mej...
sobota, 22 stycznia 2011 10:54


Skocz do komentarzy pod wpisem

Zobacz fim- MOJE OBRAZKI tańczą w rytm muzyki WANDZI STAŃCZAK MAM FILM O PAPI


Tagi: YOU TUBE, obrazy mistrzów, portrety, ołówek, farby akrylowe, farby olejne, grafika

Więcej na ten temat
Pytamy.pl
Sprawdzisz typ osobowości?
Pytamy.pl
Wyśmienity Test Osobowości Ennagram.

Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 19 kwietnia 2011 9:39

Doprawdy cudnie.

autor pajeczyca

blog: pajeczyca.bloog.pl
dodano: 15 kwietnia 2011 21:46

Slicznosci!

autor Emigrantka

blog: www.kobieta-na-emigracji.bloog.pl
dodano: 08 kwietnia 2011 13:03

Ja przybiegłam tylko z pozdrowieniami.. Krysiu cieplutko i serdecznie Ciebie pozdrawiam, i wiele serdeczności na weekend zostawiam..

autor Lena

blog: zapiskileneczki.blog.onet.pl
dodano: 05 kwietnia 2011 1:36

Obrazek śliczny! Pozdrawiam - Krystyna

autor laura

blog: krystynar.bloog.pl
dodano: 05 kwietnia 2011 1:35

Obrazek śliczny! Pozdrawiam - Krystyna

autor laura

blog: krystynar.bloog.pl
dodano: 28 stycznia 2011 10:47

Dzięki za wizytkę! Miło mi, że posiedziałaś sobie trochę u mnie i poczytałaś. Dobre są te komentarze, nie? Czasami wiele rzeczy można się z nich dowiedzieć. A polityków naszych to i ja mam pomału dość, zwłaszcza tego chorego na nienawiść psychola Kaczyńskiego i całą jego równie chorą świtę. Pozdrawiam cieplutko oraz spokojnego dnia życzę... aha, oraz pomyślnej tranowej kuracji! Halszka PS Ja też sobie u Ciebie chwilę posiedziałam, pooglądałam Twoje piękne dzieła i posłuchałam tła muzycznego. Jest cudownie u Ciebie!

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 28 stycznia 2011 10:34

Uroczy ten filmik, urocze obrazki - obejrzałam z przyjemnością.Pozdrawiam !

autor Bet-Wędrowna Mrówka
dodano: 27 stycznia 2011 12:17

Witam cieplutko:) Krysiu jakie slicznosci tu ogladam.... Pozdrawiam serdecznie Jola

autor nagietek

blog: nagietek2.blog.onet.pl
dodano: 26 stycznia 2011 19:05

... z minuty, na minutę zakochana coraz bardziej POZDRAWIAM!!

autor toiow

blog: tooioowoo.bloog.pl
dodano: 25 stycznia 2011 20:50

Krysiu jaki śliczny rysuneczek. To chyba Ty jesteś? Pozdrawiam Ps.Uwielbiam takie rysunki

autor modest11

blog: teresa152.bloog.pl
dodano: 25 stycznia 2011 20:40

Piękny rysunek i ten uśmiech-to TY Krysiu? Chciałabym tak umieć rysować. Pozdrawiam

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 25 stycznia 2011 20:38

Piękny rysunek i ten uśmiech-to TY Krysiu? Chciałabym tak umieć rysować. Pozdrawiam

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 25 stycznia 2011 20:32

Piękny rysunek i uśmiech-to TY Krysiu? Chciałabym umieć tak rysować. Pozdrawiam

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 25 stycznia 2011 20:31

Piękny rysunek i uśmiech-to TY Krysiu? Chciałabym umieć tak rysować. Pozdrawiam

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 25 stycznia 2011 17:15

Chciałabym umieć rysować, wyrażać kolorami swoje myśli, uczucia. Niestety, brak talentu.

autor Vehuan

blog: poszukaj.bloog.pl
dodano: 25 stycznia 2011 11:45

www.polcyn.bloog.pl

autor Krzysiek
dodano: 25 stycznia 2011 11:45

www.polcyn.bloog.pl

autor Krzysiek
dodano: 24 stycznia 2011 20:22

Radość powinna być w nas i nie powinniśmy czekać co przyniesie dzień,ale często jest odwrotnie... Piękne,piekne te malarstwo:) pozdrawiam:)

autor lilijka

blog: room23a.bloog.pl
dodano: 24 stycznia 2011 16:30

Dziękuję za wizytkę! Do usług, Krystyno! Cieszę się, że mogłam coś dobrego - ku zdrowotności - podpowiedzieć. Pozdrawiam serdecznie! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 24 stycznia 2011 11:43

Masz wielkie serce Krysiu i tylko artyści potrafią być w takim stanie radości::))P.Stasia jest boska i balonik piękny i P .German....Wszyscy są dla mnie wspaniali::))Pozdrawiam serdecznie

autor danstepien

blog: lira.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz