Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

sobota, 22 czerwca 2013

Moje o mnie 14

Idą Święta....
piątek, 17 grudnia 2010 11:42


Skocz do komentarzy pod wpisem

Bocelli Andrea uwielbiam jego śpiew...Mój obrazeczek...(Akryl A3) Te kwiaty kwitną tylko nocą,kwitną w moich kolorowych senkach...Lubię tak kolorkowo śnić bo po obudzeniu dzionek też kolorowy jest...Fajnie by było śnić tak cały 2011 roczek-czego sobie i Wszystkim odwiedzającym mój blożek życzę....Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku-Marzeń wszyściutkich spełnienia....Krystyna.


Tagi: Kwiaty

Więcej na ten temat
Pytamy.pl
Święta:)
Bloog.pl
IDĄ - WALENTYNKI !!!

Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 03 stycznia 2011 21:40

nocny bukiet-tak.

autor icudaki

blog: rozmaite-tak.bloog.pl
dodano: 03 stycznia 2011 19:57

śliczny obraz i kolory takie soczyste:)

autor lilijka

blog: room23a.bloog.pl
dodano: 21 grudnia 2010 11:31

Wesołych Świąt. :)

autor bellatrix2009
dodano: 18 grudnia 2010 16:53

Pięknych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia.Zdrowia i radości,miłości i spełnienia marzeń..Oraz cudownych chwil i tylko pięknych dni w w Nowym Roku:)) Pozdrawiam serdecznie.

autor lenakwiecinska

blog: zapiskileneczki.bloog.pl
dodano: 18 grudnia 2010 13:11

Piękny bukiet. Już to wystarczy aby dziękować. Pogodnych i zdrowych Świąt z Noworocznym szczęściem życzy LW

autor jantoni341

blog: jantoni341.bloog.pl
dodano: 17 grudnia 2010 23:10

Śliczny ten obraz :) Zdrowych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz wiele radości i uśmiechu w Nowym Roku. Pozdrawiam serdecznie :)

autor grzanka31

blog: singiel3312.bloog.pl
dodano: 17 grudnia 2010 20:29

Piekne!!!! Wszystkiego najlepszego z okzji nadchodzacych Swiat Bozego Narodzenia i Nowego Roku:)))

autor marigold23

blog: marigold23.bloog.pl
dodano: 17 grudnia 2010 11:56

Obraz świetny. Szkoda tylko, że nie mieści się cały na monitorze. Oglądany na raty nie sprawia przyjemności jaką niewątpliwie kryje. Pozdrawiam AL

autor andrzej_lisiak

blog: abeal.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz