Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 30 czerwca 2013

Jestem

Jestem!!!!

środa, 24 października 2012 18:26

Skocz do komentarzy pod wpisem

Tak dawno mnie tutaj nie bylo..Moja Mamusia ma się już dobrze I ZNÓW PRACUJE W SWOIM OGRÓDECZKU MIMO 86 LAT.Co miesiąc jeżdzimy do szpitala,JEST DOBRZE I WIERZĘ ŻE BEDZIE NADAL ...Dziękuję serdecznie WSZYSTKIM ODWIEDZAJĄCYM moje blogowe domostwo...To bardzo miłe...Te troszkę trudne sprawy pomyślnie się porozwiązywaly i mam nadzieję że tak zostanie....Mam zamiar pobiegać po blożkch,poczytać i ślad zostawić.Znów zaczęłam farbami paćkać obrazeczki kolorowe aby sobie dodać energii i optymizmu.Zostawiam jeden z nich(akryl na płótnie-oprawiony narazie w ramkę z internetu).Wnusio jak skończył 9 miesięcy to ku uciesze babci i dziadka -wstał i sobie chodzi!!!A teraz to już biega to kochane maleństwo.Jestem taka szczęśliwa gdy widzę uśmiechnięte oczka łobuzerskie gdy robi do nas minki przystając na chwilkę przed ekranem komputera .Jest taki radosny!!!Gdy maluję to przenoszę się w taki piękny,radosny świat i nie obchodzi mnie jaka paria,kto z kim,o co,po co i dlaczego....Jest fajnie.....
    Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 18 lutego 2013 21:06

Śliczne te róże ... aż nie mogę się doczekać wiosny, kiedy to wreszcie zakwitną te piękne kwiaty i będą nas cieszyć swoim zapachem. :-)

autor Mgiełka.

blog: http://wemgleukryte.blogspot.com/
dodano: 05 grudnia 2012 8:46

Bardzo pozytywny ten twoj blog, taki cieplutki... :) Lapie tu rano lyk pozytywnej energii na reszte dnia :)

autor Aga

blog: www.laviolettee.blogspot.com
dodano: 26 listopada 2012 19:02

Zatopieni w jesiennej aurze, podziwiamy chryzantemy i róże, chwytamy ciepłe słońca promienie i z westchnieniem wspominamy lato, lecz wszystko to przemija, a liczy się tylko chwila i zdrowie w każdej chwili. Pozdrawiam serdecznie.

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 26 listopada 2012 18:58

W tej twórczości jest indywidualizm.Pozdrawiam.Ula.

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.pl
dodano: 25 listopada 2012 17:20

Powędrowałam wraz z Tobą po Twoim kolorowym, bajecznym świecie i czuję się świetnie... oczywiście dotrzymując Tobie kroku z kilkami Nordic Walking. Pozdrawiam cieplutko... i z lekką tylko zadyszką! Halszka

autor Halszka

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 24 listopada 2012 16:26

dziękuje Krysiu za wizytkę. Pozdrawiam cieplutko danka

autor frezja

blog: www.frezja08.bloog.pl
dodano: 23 listopada 2012 20:59

I oby tak dobrze już zawsze było

autor Annika

blog: yukka.bloog.pl
dodano: 16 listopada 2012 15:04

Najważniejsze, że jest już dobrze:) Pozdrowienia:)

autor hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 13 listopada 2012 18:15

Pozdrawiam Krysiu Serdecznie :)Twojej mamusi życzę Zdrówka ,również tobie i Twoim bliskim::))

autor frezja08-blondyna

blog: www.frezja08.bloog.pl
dodano: 13 listopada 2012 11:27

Masz rację Krysiu, że zajęcia różne tj. czytanie, pisanie, malowanie, daje nam oderwać się od rzeczywistości. Zaczęłam znowu "pracować" na starym/nowym blogu http://babuni-blog49.blog.onet.pl/ Zapraszam i pozdrawiam serdecznie.

autor JaGa

blog: http://babuni-blog49.blog.onet.pl/
dodano: 08 listopada 2012 21:48

Życzę Twojej mamie bardzo dużo zdrowia.

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.pl
dodano: 06 listopada 2012 16:15

Dobrze, że wróciłaś Krystynko:-)) życzenia zdrowia dla Mamy!!! Serdeczności:-)

autor Ela

blog: www.astroteatr.blogspot.com
dodano: 06 listopada 2012 13:20

Mam nadzieję, ze dobra energia, która wygląda z Twoich obrazów promieniuje i wszystko w rodzinie dobrze się układa. Wnusia ode mnie przytul serdecznie. Pozdrawiam cieplutko.

autor Lotka

blog: http://comniecieszy.blogspot.com/
dodano: 05 listopada 2012 18:46

Witaj Krysiu:) Masz rację - malowanie,pisanie to jest ten prawdziwy,piękny świat.a malujesz pięknie! Obserwowanie dzieci jest też szczęściem samym w sobie:) Pozdrawiam Cię serdecznie

autor maria

blog: mariaszlosman.blog.pl
dodano: 04 listopada 2012 18:18

Witaj Krysiu! U Ciebie jest skarbnica, dobrej, kolorowej energii. Ty również swoją osobą wszędzie ją rozsiewasz. Pozdrawiam

autor Łucja-Maria

blog: czarownyswiat.blogspot.com
dodano: 04 listopada 2012 9:23

Czasami żałuję,że nie zostałam obdarzona talentem jaki Ty Krysiu posiadasz. Oglądanie tej formy sztuki sprawia mi zawsze dużo radości. Pozdrawiam serdecznie PS Twoje dzieło,kwiaty w wazonie,wygląda jeszcze piękniej,kiedy kliknie się w obrazek.

autor Ludmiła

blog: blogkobiety.bloog.pl
dodano: 02 listopada 2012 0:30

I tak trzymać Krystynko . Ciesz się życiem , byciem Babcią i spełniaj swoje marzenia . A dla Mamy sto lat w zdrowiu . Aromatyczna .

autor henwgl

blog: aromat.bloog.pl
dodano: 01 listopada 2012 19:11

Każda pasja jest wolna od polityki, chyba że dla kogoś pasją jest polityka. Żyjemy nie tylko dla siebie, ale przede wszystkim żyjemy dla kogoś: dla żony, dla dzieci, dla wnuków - to tez jest pasja, a jeśli i nawet nie, to z pewnością jest to misja czyli nasze powołanie. Pozdrawiam Ahoj!

autor wieniumorski

blog: wieniumorski.bloa.pl
dodano: 31 października 2012 20:36

oby zawsze tak było, pozdrawiam milusio

autor donwinka1

blog: foto-donwinka.bloog.pl
dodano: 31 października 2012 16:41

Bardzo się cieszę Krystynko, że tak dobrze Ci się układa. I jak zawsze podziwiam twoja pasję malarską. Z pasją żyje się milej:) Wszystkiego dobrego. Pozdrawiam serdecznie.

autor haniamrok

 blog: wasylissa.bloog.pl 1 starsze komentarze »     Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 30 października 2012 22:36

Ależ pięknie Cieszę się, że wszystko dobrze się ułożyło Pozdrawiam Cieplutko

autor Annika

blog: yukka.bloog.pl
dodano: 30 października 2012 20:47

Wpadłam do Ciebie Krusiu zaczerpnąć trochę kolorowej energii. Jak zwykle się nie zawiodłam. serdeczności zostawiam:)

autor icudaki1
dodano: 30 października 2012 8:36

Masz bardzo dobre sece względem mamy, nie to co moja szwagierka, pozdrawiam

autor bozena12361

blog: bozena.bloog.pl
dodano: 28 października 2012 20:22

Bardzo się cieszę, że wróciłaś Krysiu, że jesteś......jesteś szczęściarą, bo masz Mamę.....pozdrówka serdeczne :)

autor Ola Gruszczyńska-Chałupka
dodano: 28 października 2012 17:01

Jakże się cieszę Krysieńko,że jesteś i że Twoja mamusia ma się dobrze,oby jak najdłużej cieszyła się zdrowiem i nie zasmucała Twojego serducha chorobą. Pozdrawiam ciepło.

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 28 października 2012 14:39

Kiedy uporamy sie z dziećmi, sa odchowane i samodzielne, czas na rodziców:)) Rozumiem Cię, moja mama (84) też ostatnoi chorowała, dobrze sie na szczęscie skończyło. życzę zdrowia i powodzenia

autor czesia

blog: objazdowy.bloog.pl
dodano: 28 października 2012 11:32

Krysieńko, jest w Tobie tyle optymizmu, że obdzieliłabyś nim wiele osób wkoło. To dobrze. Kto wie, czy takie nastawienie do życia nie jest w naszym życiu najważniejsze. Niewielu w to wierzy i wie o tym. Piękny ten obrazek. :) Moje wnuczki to największa moja radość. :)

autor bellatrix2009

blog: bellatrix2009.bloog.pl
dodano: 28 października 2012 7:25

Krysiu Witam Serdecznie ..Dobrze ,że sprawy układają się w dobrym kierunku.Życzę Twojej Mamusi Zdrówka..Oraz całej Twojej Rodzince..Bo zdrówko najważniejsze::))Cudowny obrazeczek ::))Dobrze że jesteś już z nami::))...Danka

autor blondyna

blog: www.esli.bloog.pl
dodano: 28 października 2012 2:46

Cieszę się ogromnie, przede wszystkim, że mama wyszła na prostą, a ty już trochę zrelaksowana. Tyle u ciebie dzisiaj radości! Warto było czekać, aż się pojawisz. Pozdrowienia z uśmiechem Liliana http://owocdecyzji.com/

autor liliana2playas@yahoo.com
dodano: 27 października 2012 20:38

Cieszę się, że Mama wróciła do zdrowia, praca w ogródku jest b. dobra dla zdrowia, wiem o tym z własnego doświadczenia. Pozdrawiam.

autor iwmali

blog: iwmali.bloog.pl
dodano: 27 października 2012 12:10

TO CUDOWNIE ŻE JESTEŚ CMOK KAMA ZAPRASZAM DO MNIE

autor kamilablog1

blog: kamilablog1.bloog.pl
dodano: 27 października 2012 12:10

TO CUDOWNIE ŻE JESTEŚ CMOK KAMA ZAPRASZAM DO MNIE

autor kamilablog1

blog: kamilablog1.bloog.pl
dodano: 27 października 2012 8:55

Jakie to fajne, że w ten pochmurny, jesienny czas masz dobry humor i nie popadasz w smutki. pozdrawiam

autor baśka

blog: iluzja26.bloog.pl
dodano: 26 października 2012 22:26

W istocie artystyczne dusze mają czasem nieco lżej od reszty ludzi, bo mogą sobie w trudnej chwili przycupnąć i odsapnąć od codzienności w tym drugim, bajecznym świecie:). Pozdrawiam serdecznie;).

autor Soba

blog: wpracowniplastyka.bloog.pl
dodano: 26 października 2012 19:08

Cieszę sie, że wszystko wraca do normy, pozdrawiam serdecznie:)

autor merlin-joe

blog: merlin-joe.bloog.pl
dodano: 26 października 2012 16:03

Kiedy się robi to co się lubi, to ani czas, ani złe myśli nie istnieją. Każdy powinien mieć jakąś pasję, a Twoja jest kolorowa. Ja robię serwetki na szydełku i tez przy tym odpoczywam psychicznie. Twojej mamie życzę dobrego samopoczucia, bo od tego zależy też Twoje. Pozdrawiam cieplutko.

autor Lotka

blog: http://comniecieszy.blogspot.com/
dodano: 26 października 2012 14:10

Witam.Dzięki za odwiedziny.Przejrzałam Twoje prace-są bardzo energetyczne [przez żywą kolorystykę] i takie "Twoje".Mają styl .Zapraszam do częstszych odwiedzin i pozdrawiam.

autor Isia

blog: bisia.bloog.pl
dodano: 26 października 2012 13:57

Życzę wszystkiego dobrego Twojej Mamusi! Moja także ma 86 lat... na szczęście dobrze się trzyma. Twoje "ciapkanie" jak zwykle piękne... i terapeutyczne, jak widzę. Pozdrawiam cieplutko oraz dziękuję za odwiedzinki! Halszka

autor Halszka
dodano: 26 października 2012 13:00

Witaj! Jesteś zainteresowana turystyką i ciekawymi podróżami? Może zainteresuje Cię oferta Hotelu St. Bruno (Mazury). Aktualnie proponujemy pakiet „Rodzinne Halloween”. Dla fanów Facebooka, Hotel oferuje wiele promocji i konkursów. Jeśli jesteś zainteresowana, polecamy: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=451264244925053&set=a.373965739321571.95209.197153900336090&type=1&theater

autor mixnati

blog: 13duszek.bloog.pl
dodano: 26 października 2012 7:16

Witaj Krysiu! Cieszę się, że z Twoją Mamą jest już dobrze. Obrazek prześliczny.Pozdrawiam

autor Peja0515

 blog: peja0515.bloog.pl « nowsze komentarze 2 starsze komentarze »       Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 25 października 2012 23:59

Moja Mamusia też ma 86 lat... Cieszę się ,że jest ciągle z nami... A wnuki to sama radość :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

autor Jasna8

blog: http://klubkotajasna8.blogspot.com/
dodano: 25 października 2012 23:44

Krysiu, Twoje obrazy ładują pozytywnie, są jak promień słońca, musiały pomóc. Dobrze, że jesteś.

autor Joter

blog: joterkowo.blogspot.com
dodano: 25 października 2012 23:15

Witaj, Krystynko, miło, że odwiedziłaś mnie na blogu, a ja zanim sie ujawniłaś wyrózniłam Cię m.in na moim drugim blogu jonapot.blog.interia Zapraszam Widzę nowe obrazy - bardzo mi sie podobają.

autor Gabrfiela

blog: kresowianka32
dodano: 25 października 2012 20:58

Krysiu, trzeba wierzyć, ze po burzy zawsze zaświeci słoneczko. Gorące uściski.

autor Anna

blog: http://dzialka-anny.blogspot.com/
dodano: 25 października 2012 20:46

Cieszę się, że już wszystko w porządku. Ja dziś przeniosłam swój blog onetowy na nowy serwer i.... o zgrozo! Nie mogę się zalogować do własnego blogu! Zastanawiam się, czy mój blog straciłam na zawsze....:(

autor eremi

blog: www.eremi.blog.onet.pl
dodano: 25 października 2012 18:39

dużo zdrowia dla Twojej mamy!

autor Wierzaca w Mikolaja

blog: http://magiczne-swieta.bloog.pl/
dodano: 25 października 2012 18:29

WITAM POZDRAWIAM WAS CMOK KAMA

autor kamilablog1

blog: kamilablog1.bloog.pl
dodano: 25 października 2012 17:51



autor alexander
dodano: 25 października 2012 17:33

Bardzo się cieszę, że jesteś. I że z Mamą wszystko w porządku. Bo dopóki ją masz to jesteś dzieckiem. Bardzo serdecznie pozdrawiam.

autor Stokrotka

blog: prawiewszystkiemojepodroze.blog.onet.pl
dodano: 25 października 2012 11:54

malowanie, fajne hobby:) moje uważane jest za nudne- historia:P

autor jakto

blog: http://odszkodowania-konsultant.bloog.pl
dodano: 24 października 2012 20:51

Krysiu, jak dobrze, że znowu jesteś z nami. Twoja nieobecność była zbyt długa. Wszyscy o Ciebie się bardzo martwili. Dobrze, że wszystkie sprawy przebiegły pomyślnie. Obrazek prześliczny. Cieszę się razem z Wami, że Wnusio tak cudownie rozwija się. Serdecznie pozdrawiam

autor Łucja-Maria

blog: czarownyswiat.blogspot.com
dodano: 24 października 2012 19:56

Krysiu, zaglądałam i byłam troszkę zaniepokojona tak długą przerwą... Ale rozumiem, są w życiu rzeczy ważniejsze niźli świat wirtualny... Obrazek cudny, taki radosny...Pozdrawiam serdecznie i cieszę się, że wróciłaś

autor rodorek

blog: rodorek.bloog.pl
dodano: 24 października 2012 19:44

Witam serdecznie:) To wspaniale, że wszystko się dobrze poukładało:))) Śliczny obrazek. Pozdrawiam gorąco

autor nagietek

blog: http://mojesciezki-marigold.blogspot.co.uk/ « nowsze komentarze 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz