Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 30 czerwca 2013

Znów niedziela

Znów niedziela..

niedziela, 24 lutego 2013 16:20

Skocz do komentarzy pod wpisem

Na spacerze dziś nie byłam bo padał śnieg z deszczem...Co robilam? Porządki w fotografiach i komputerze.Znalazłam zdjęcie obrazu który namalowalam w 2009 roku i dalam w prezencie młodym. (.Kolorowe kwiaty-akryl na płótnie 40x50)Energia przekazana temu obrazkowi w trakcie malowania napewno teraz pomaga im się uśmiechać do siebie .Lubię ten obrazek....
      Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 28 marca 2013 22:14

Piekne kwiaty,caly bukiet az wyplywa z wazonu, akurat czekamy na wiosne i ta zielen, ktorej teraz nie ma. Pozdrawiam

autor Plywajacy

blog: http://plywajacy.blogspot.com/
dodano: 03 marca 2013 11:20

Pamiętam ten obrazek jeszcze z NK, już wtedy zachwycał wszystkich, jest naprawdę piękny, kolorowy, ciepły, radosny. Serdecznie Cię pozdrawiam Krysiu, a obdarowanym tym cudem, życzę aby ich życie było równie piękne :)

autor Ola Gruszczyńska-Chałupka
dodano: 03 marca 2013 11:13

Obrazek PIĘKNY:))) Pozdrawiam cieplutko:)

autor nagietek

blog: http://moimisciezkami2nagietek.bloog.pl/
dodano: 02 marca 2013 8:30

Porządki w fotografiach- to lubię:) Zawsze schodza mi baaaardzo długo:)

autor Hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 01 marca 2013 21:04

Świetny wpis , bardzo mi się tu u Ciebei podoba ;)

autor Pawel

blog: http://plichtowoz.blogspot.com
dodano: 01 marca 2013 18:51

Wydaje mi się, że wszystkie Twoje obrazy są wyjątkowo radosne ze względu na różnorodność barw. Na pewno mogą rozjaśnić najbardziej smutny pokój. Serdecznie pozdrawiam.

autor Anna

blog: http://samo-zycie-anny.blog.onet.pl
dodano: 28 lutego 2013 23:30

A ten obrazek ma inny charakter

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.pl
dodano: 28 lutego 2013 15:36

Oooo, bardzo pasuje do pogody za moim oknem, jeszcze bardziej się usmiecham jak na niego patrzę. Od dwóch dni mam wiosnę za oknem a z Twoim obrazkiem jest jeszcze bardziej wiosennie. Pozdrawiam cieplutko:)

autor icudaki1
dodano: 28 lutego 2013 8:38

Ja też bym się uśmiechała do takiego obrazu. Piękny bukiet pełen radości! Podziwiam i jeszcze nie raz będę podziwiała. Serdeczności Krysiu Liliana http://owocdecyzji.com/

autor liliana2playas@yahoo.comi
dodano: 26 lutego 2013 19:56

Piękny i energetyczny,lubię takie widoki. Pozdrawiam serdecznie.

autor 1beam
dodano: 26 lutego 2013 14:13

Też lubiłabym ten obrazek, ze względu na cudne kolory. Przepięknie go namalowałaś. Podziwiam talent, którego mi brakuje. Do robótek ręcznych mam zdolności, a do malowania niestety... . Pozdrawiam.

autor Lotka

blog: http://comniecieszy.blogspot.com/
dodano: 25 lutego 2013 22:02

Toż to istne arcydzieło! I sam Van Gogh nie powstydziłby się pod tym obrazem złożyć swojego podpisu. Nawiasem mówiąc, kojarzy mi się on trochę ze "Słonecznikami" tego słynnego holenderskiego malarza. Może to ta ekspresja barw;). Pozdrawiam serdecznie;).

autor Przechowialnia

blog: przechowialnia.blogspot.co.uk
dodano: 25 lutego 2013 20:04

Hihihi! a to ci numer! zamiast komentarza wkleiło mi się moje zdanie, które o owadach przed chwilą pisałam... co to za cyrki? No nic, Krystyno, powtórzę raz jeszcze, to co napisałam w komentarzu: Rzeczywiście dobra energia bije z tych Twoich pięknych kwiatuszków, tego bukieciku... Energetycznego, chciałoby się rzec. Ty to masz talent! Podwójny... Pozdrawiam cieplutko oraz dziękuję za miłą wizytkę! Halszka

autor Szczesliwa kobieta

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 25 lutego 2013 19:56

Duża liczba komórek nerwowych, jak na rozmiar owadów, pozwoliła im przez setki tysięcy lat z sukcesem ewoluować, dzięki czemu przetrwały do dziś i zasiedlają wszystkie możliwe środowiska na ziemi.

autor Szczesliwa kobieta

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 25 lutego 2013 13:37

Witaj Krysiu! Rzeczywiście, pozytywna energia bije z Twoich obrazów... Zabiorę jej trochę ze sobą, pewnie mnie wzmocni. Pomyślę o niej przed drzemką, którą za chwilę zamierzam sobie podarować w srodku dnia... Wybacz, że rzadko wpisuję się, ale zapewniam - pamiętam i odwiedzam, bo potrzeba mi tej radości, która w tym blogu jest w mocy Twych malunków. Pozdrawiam najserdeczniej - Krystyna Laura

autor laura

blog: krystynar.bloog.pl
dodano: 25 lutego 2013 13:36

Witaj Krysiu! Rzeczywiście, pozytywna energia bije z Twoich obrazów... Zabiorę jej trochę ze sobą, pewnie mnie wzmocni. Pomyślę o niej przed drzemką, którą za chwilę zamierzam sobie podarować w srodku dnia... Wybacz, że rzadko wpisuję się, ale zapewniam - pamiętam i odwiedzam, bo potrzeba mi tej radości, która w tym blogu jest w mocy Twych malunków. Pozdrawiam najserdeczniej - Krystyna Laura

autor laura

blog: krystynar.bloog.pl
dodano: 25 lutego 2013 9:57

Te czerwone to mak? Strasznie lubię polne maki, mam tyle skojarzeń, wywołują wzruszenie... Ale to chyba nie maki namalowałaś, bo białe też podobne, a wyglądają jak dzika biała róża. Musiałaś chyba długo pracować nad tym obrazem, tyle drobnych szczegółów.

autor notaria

blog: http://czytacnieczytac.bloog.pl/
dodano: 25 lutego 2013 8:41

Krysiu, z tego obrazu naprawdę emanuje dobra energia. Patrzę i uśmiecham się... Pozdrawiam serdecznie:)

autor rodorek
dodano: 25 lutego 2013 6:41

Krysiu śliczny, taki optymistyczny.Pozdrawiam

autor Peja0515

blog: peja0515.bloog.pl
dodano: 24 lutego 2013 23:33

Krysiu takie słońce w tych kwiatach! Chociaż troszkę napatrzyłam się, bo za oknem wiatr i wciąż zima smutna i szara.Fantastycznie przekazujesz ciepło i blask.Pozdrawiam Cię najserdeczniej.

autor Joter

 blog: joterkowo.blogspot.com 1 starsze komentarze »          dodano: 24 lutego 2013 22:13

Śliczny obraz, patrząc na niego trudno sie nie uśmiechać. Kocham kwiaty, uwielbiam na nie patrzeć. Żywe kwiaty tak szybko przemijają, te namalowane, sfotografowane są z nami cały czas. pozdrawiam serdecznie.

autor haniamrok

blog: wasylissa.bloog.pl
dodano: 24 lutego 2013 18:08

Śliczne kwiaty ,śliczny obraz, lato mi przypominają :-)

autor Jasna8

blog: www.klubkotajasna8.blogspot.com
dodano: 24 lutego 2013 17:28

Zakwitły anemony:), na leśne zawilce trochę za wcześnie:))

autor czesia

blog: objazdowy.bloog.pl « nowsze komentarze 2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz