Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 30 czerwca 2013

Niedziela bez słoneczka

Niedziela bez słoneczka

sobota, 09 lutego 2013 16:46

Skocz do komentarzy pod wpisem

Dzisiaj wybrałam się rano na godzinny spacer.Słoneczka nie bylo ale za to były sarenki które wcale się mnie nie bały.Leniwe podnosiły głowy i jakby się pytały-a co ty tu robisz tak rano....Aby dodać energii tej smutnej niedzieli zostawiam energetyczny kolorowy obraz malowano-rysowany.(Kartka troszkę większa niż A4 - technika własna.)Obrazek oprawiłam w ramkę z internetu-nauczyłam się nareszcie obsługiwać ten program fotograficzny...
  Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 05 czerwca 2013 20:15

Masz talent do znajdowania ładnych obrazów.

autor ka-mil-cia123

blog: anna-german.bloog.pl
dodano: 02 kwietnia 2013 23:46

Przepieknie malujesz! tyle kolorów, ciepła, ekspresji...

autor Ako

blog: www.laviolettee.blogspot.com
dodano: 22 lutego 2013 13:43

Czy próbowałas zimowych pejzazy?Nie są smutne, skoro sarny Cię witają jak swoją:))

autor czesia

blog: objazdowy.bloog.pl
dodano: 21 lutego 2013 21:29

Krystynko zapraszam po wyróżnienie - za Twój piękny, bijący ciepłem i pełen wspaniałych kolorków blog:) Serdecznie pozdrawiam:)

autor nagietek

blog: http://moimisciezkami2nagietek.bloog.pl/
dodano: 21 lutego 2013 13:04

Krysiu jak zawsze rozdajesz sporą dawkę energii ..Piękna praca i bardzo ,ale to bardzo dodaje życia...Pozdrawiam cieplutko danka

autor woda

blog: www.wodaaa.bloog.pl
dodano: 19 lutego 2013 20:20

trochę spragniona ciepełka, kolorów wiedziałam gdzie szukać, by znaleźć :) śliczny obrazek zawsze pełnej optymizmu Krysi, trochę rozjaśnił mój szary świat.....byle do wiosny i pozdrówka serdeczne :)

autor Ola Gruszczyńska-Chałupka
dodano: 18 lutego 2013 21:22

Jaki piękny obraz. Masz bardzo ciekawy blog. U mnie nn i konkurs. Zapraszam :D

autor toja

blog: ibig.bloog.pl
dodano: 18 lutego 2013 20:57

Piękny - gratulacje. Ciekawi mnie - czy tam są koraliki przyklejone ??? Z pozdrowieniami. :-)

autor Mgiełka.

blog: http://wemgleukryte.blogspot.com/
dodano: 17 lutego 2013 18:16

Ślicznie i kolorowo;)

autor hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 16 lutego 2013 21:35

A ja dzisiaj nauczyłam się wstawiać filmy na you tube. Na naukę nigdy nie jest za późno.Pozdrawiam.Ula

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.pl
dodano: 15 lutego 2013 14:11

Przepiękny, energetyczny obrazek. Ile serca włożyłaś w jego wykonanie. Za to całe słońce jest widoczne i umiłowanie przyrody. Serdeczności zostawiam i dziękuję Ci za ten raj dla oczów.

autor Lotka

blog: http://comniecieszy.blogspot.com/
dodano: 15 lutego 2013 13:44

Ja też w ostatnią sobotę spotkałam na spacerze trzy urocze sarenki.A obraz świetny , taki w Twoim stylu.Pozdrawiam "plastycznie".

autor Isia

blog: Moje malowanie i dumanie
dodano: 15 lutego 2013 12:47

Ej, ale to jest Twój obraz? Świetny !

autor Kraina testowania

blog: www.testowanie-produktow.bloog.pl
dodano: 15 lutego 2013 8:44

No i wyszedł piekny obraz Krystynko. Pozdrawiam

autor czarnawrona - basia

blog: czarnawrona12.bloog.pl
dodano: 14 lutego 2013 21:24

No i proszę, nie tylko ja wybrałam się na spacer/ Ale z Ciebie, jak pamiętam, zawołany piechur, lubisz chodzić. Toteż i spotkania masz ciekawe o poranku :-)

autor notaria

blog: http://czytacnieczytac.bloog.pl/
dodano: 14 lutego 2013 20:30

KRYSIU! Obrazek jest bardzo piękny! W Walentynkowym dniu, życzę Ci szczęścia, miłości i radości z ukochanego wnuczusia. Serdecznie pozdrawiam:)

autor Lucja-Maria

blog: czarownyswiat.blogspot.com
dodano: 14 lutego 2013 20:10

Obraz kojarzy się z radością i słoneczkiem, którego tak bardzo nam brakuje. Serdecznie pozdrawiam.

autor Anna

blog: http://samo-zycie-anny.blog.onet.pl
dodano: 14 lutego 2013 13:23

dziękuje za komentarz na moim blogu, obrazek jest bardzo ładny. :) Jeśli masz chwilę wolnego czasu, zapraszam na pierwszy rozdział mojego nowego opowiadania: na-drodze-do-szczescia.bloog.pl/. Byłoby mi bardzo miło zobaczeć twój komentarz pod notką :* . Pozdrawiam.

autor jaga20098

blog: na-drodze-do-szczescia.bloog.pl
dodano: 14 lutego 2013 13:23

dziękuje za komentarz na moim blogu, obrazek jest bardzo ładny. :) Jeśli masz chwilę wolnego czasu, zapraszam na pierwszy rozdział mojego nowego opowiadania: na-drodze-do-szczescia.bloog.pl/. Byłoby mi bardzo miło zobaczeć twój komentarz pod notką :* . Pozdrawiam.

autor jaga20098

blog: na-drodze-do-szczescia.bloog.pl
dodano: 13 lutego 2013 21:48

Piękny ten obrazeczek:))) Serdecznie pozdrawiam:)

autor nagietek

 blog: http://moimisciezkami2nagietek.bloog.pl/ 1 starsze komentarze »    dodano: 12 lutego 2013 10:38

Bardzo barwna jest Twoja dusza Krysiu.Miło się patrzy na tą paletę barw.Dzięki za dobrą energię. Pozdrawiam serdecznie.

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 11 lutego 2013 11:22

Śliczne :) A sarenki ... no kocham je. U nas często widać. W pobliżu kilka lasków i pole jest. Pozdrawiam.

autor kwiatuszek

blog: niezwykly-kwiat.bloog.pl
dodano: 11 lutego 2013 9:41

Dziękuję za wizytkę i mądre pytanie? Dzieje się tak, ponieważ nasi nauczyciele mają zbyt rozbuchane ego. Trudno sobie wyobrazić, aby któryś przebrał się za błazna, albo za wiedźmę, i bawił się razem z dziećmi. Szkoda, bo takie zabawy bardzo integrują, a w polskich szkołach integracji właśnie bardzo, ale to bardzo brakuje. W ogóle źle się dzieje obecnie w polskich szkołach. Pozdrawiam serdecznie! Halszka

autor Halszka

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 10 lutego 2013 19:55

Pozdrawiam ;) !!!

autor Toiowo

blog: tooioowoo@bloog.pl
dodano: 10 lutego 2013 19:22

Pięknie...i zapachniało wiosną. Jak widzę to nie tylko ja wybrałam się na spacer rano Pozdrawiam serdecznie

autor jabed

blog: jabed.bloog.pl
dodano: 10 lutego 2013 18:09

Podazaj za swoja pasja. Masz prawdziwy talent :) Pozdrawiam

autor Ako

blog: www.laviolettee.blogspot.com
dodano: 10 lutego 2013 7:00

Krysiu obrazek piękny. Zazdroszczę Ci spotkanych sarenek.Pozdrawiam niedzielnie.

autor Peja0515

blog: peja0515.bloog.pl
dodano: 09 lutego 2013 22:16

Wiosną mi zapachniało u Ciebie... To pewnie przez to, że ja teraz 3 razy dziennie biegam po lesie - z pieskiem. Córka z Rodzinką grzeją się na Lancarote. A obrazeczek bajecznie piękny. Jest dopełnieniem moich wiosennych odczuć. Pozdrawiam ciągle jeszcze zimowo oraz dziękuję za wizytkę! Halszka

autor Halszka

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 09 lutego 2013 19:25

Z obrazu aż "bije" energia;) Piękna praca Krysiu, zazdroszczę talentu:) Dodam jeszcze, że obraz jest również bardzo dynamiczny:) Pozdrawiam serdecznie:)

autor rodorek

blog: rodorek.bloog.pl
dodano: 09 lutego 2013 18:50

Śliczny ten Twój obrazek, naprawdę. No i spaceru i spotkania z sarenkami Ci zazdroszczę. Pozdrawiam serdecznie.

autor Stokrotka

blog: prawiewszystkiemojepodroze.blog.onet.pl
dodano: 09 lutego 2013 17:35

Ciekawa technika i ciekawy obraz :-)

autor Jasna8

blog: http://klubkotajasna8.blogspot.com/ « nowsze komentarze 2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz