Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 30 czerwca 2013

Pierwsza marcowa niedziela

Pierwsza marcowa niedziela

niedziela, 03 marca 2013 17:59

Skocz do komentarzy pod wpisem

Słoneczko usmiechało sie do mnie caly dzień.Spacerowałam z Moim bez słów zasłuchana w przyrodę i głos ptaków które pokazywały sztuczki cyrkowe przelatująć nad naszymi głowami i zmuszając do uśmiechu.Na ogrodzie też już widać wiosnę i jest troszkę roboty-ale to od jutra.Namalowałam ten energetyczny obrazek niedawno i zostawiam-ptaszki i drzewo w kolorach czekolady-mam cały cykl obrazów w tych barwach-tak jakoś się malują...(akryl 50x70).Bedę miała bardzo mało czasu na malowanie i internet ale napewno wpadnę co jakiś czas w odwiedzinki do blogowych przyjacioł.Z pozdrowieniami Krystyna
         Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 28 maja 2013 2:31

Czuję ciepło tego drzewa... Bardzo miłe dla oka są Twoje obrazy. Pozdrawiam Krysię malarkę - Krystyna

autor laura

blog: krystynar.bloog.pl
dodano: 18 marca 2013 12:27

Piękne:) Pozdrawiam

autor ZielonaMila

blog: www.trasa-rowerowa.cba.pl
dodano: 17 marca 2013 11:25

Śliczny obrazek namalowałaś Krysiu,patrząc na niego naprawdę czuję zawartą tam wspaniałą energię! Ściskam Cię po przerwie,wracam

autor maria

blog: mariaszlosman.blog.pl
dodano: 14 marca 2013 13:31

Artystka! Ładne dzieła :)

autor drunk

blog: drunkbitch.bloog.pl
dodano: 13 marca 2013 8:50

Serdeczne życzenia imieninowe dla Ciebie Krystynko zostawiam. Obrazeczek cudny.

autor czarnawrona - basia

blog: czarnawrona12.bloog.pl
dodano: 13 marca 2013 8:09

Wczoraj była próba, dziś przesyłam Krystynowe życzenia

autor czesia

blog: objazdowy.bloog.pl
dodano: 12 marca 2013 10:10

Miały być kwiaty. To oczko sugeruje, że tylko wirtualne, szkoda

autor czesia

blog: objazdowy.bloog.pl
dodano: 12 marca 2013 10:08

Zyczenia imieninowe przesyłam

autor czesia

blog: objazdowy.bloog.pl
dodano: 12 marca 2013 9:34

To i ja wpadłam z pozdrowieniami. Trzymaj się zdrowo Krystyno... i byle do wiosny! Halszka

autor Szczesliwa kobieta

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 10 marca 2013 7:11

Krysiu fajny obrazek.Pozdrawiam

autor Peja0515

blog: peja0515.bloog.pl
dodano: 09 marca 2013 17:32

Witaj Krysiu, obrazek piękny, nie wiem gdzie Ty ale ja słońca nie widziałam, nie widzę i nie wiem kiedy zobaczę, pozdrawiam

autor bozena12361

blog: bozena.bloog.pl
dodano: 09 marca 2013 10:14

Czas na wiosenne kwiatki.Na obrazach i w rzeczywistości.Pozdrawiam.Ula

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.pl
dodano: 08 marca 2013 17:20

Jaki piękny obraz masz wielki talent. Nie zmarnuj go :) U mnie nn zapraszam i pozdrawiam ;)

autor toja

blog: ibig.bloog.pl
dodano: 08 marca 2013 14:38

Malujesz nie tylko pięknie, ale i słodko, bo sercem to czynisz. Uwielbiam patrzeć na Twoje dzieła, są wesołe i pogodne, cieszą oczy i radują duszę. Za to serdecznie Cię przytulam.

autor Lotka

blog: http://comniecieszy.blogspot.com/
dodano: 07 marca 2013 9:39

Twoja technika zachwyca mnie, jakbyś szyła obrazy na maszynie, haftowała atłaskiem, doprawdy urocze i ciekawe efekty. Pozdrawiam.

autor gaździna
dodano: 06 marca 2013 0:13

Przepadam, za kolorytem Twoich obrazów realnych i nierealnych jednocześnie. Prawdziwa magia.Pozdrawiam Cię już prawie wiosennie. Wszystkim opowiadam, że wieczorem w sobotę widziałam lecący wielki klucz gęsi.

autor Joter

blog: joterkowo.blogspot.com
dodano: 05 marca 2013 18:21

Rzeczywiście, u Ciebie już wiosna... Twój piękny - a dwojako energetyczny obraz - jest tego wyrazem. Pozdrawiam więc wiosennie oraz dziękuję za miłą wizytkę! Halszka

autor Szczesliwa kobieta

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 04 marca 2013 15:23

to czekoladowe drzewko kwitnie i te ptaszki i smugi jasne- mistyka:)

autor czesia

blog: objazdowy.bloog.pl
dodano: 03 marca 2013 22:49

Dla mnie to są ciepłe barwy :-)

autor Jasna8

blog: www.klubkotajasna8.blogspot.com
dodano: 03 marca 2013 19:31

Radosny, energetyczny obraz. Cały złotem się mieni. Takie przynajmniej odnoszę wrażenie. Wisząc gdzieś w mieszkaniu, na pewno dodawałby mieszkańcom codzienną dawkę pozytywnej energii:) Pozdrawiam serdecznie:)

autor rodorek

blog: rodorek.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz