Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

sobota, 6 stycznia 2018

Nowy 2018

Nowy 2018 przyszedł,jest....Fajnie że jest,ale jaki będzie naprawdę to się dowiemy za czas jakiś.Nie mam złudzeń,lepszy nie będzie.
                                                                                                                                                  

4 komentarze:

  1. Szczęśliwego nowego roku 1018 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj trzeba być optymistką, a nie pesymistką...
    Może akurat będzie udany, po co zakładać, że z góry będzie przegrany.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację-już zaczynam nią być-wierzę że będzie dobrze.A teraz proszę o pomoc bo moja znajomość komputera jest zbyt mała abym mogła poradzić sobie z umieszczeniem mojego starego bloga na twardym dysku lub przeniesieniu na blogera...Po prostu nie umiem..Może coś mi podpowiesz? Pozdrawiam serdecznie Krystyna a mój stary blożek to http://krystynkabaj.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze trzeba myśleć pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń