Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

wtorek, 17 grudnia 2013



 Gra kolorowych świateł na ulicach...jasno jak w dzień-.Idą  Święta." Bądżmy ze sobą a nie obok siebie..Bądżmy ze sobą a nie przeciw sobie"....Będzie pięknie....Tego WSZYSTKIM ..I SOBIE ŻYCZĘ nie tylko w święta.....Krystyna z Rodziną  (Karteczka A4 i różne piszące,malujące kolorowe farbki cudne...ach jak ja uwielbiam to robić).Spiszcie Swoje marzenia jeszcze w tym Starym Roku 2013 a o On przekaże Młodemu 2014  i napewno się spełnią...ja to wiem!!!Pozdrowionka serdeczne!


6 komentarzy:

  1. Ja jedno powiem,
    najważniejsze zdrowie.
    Pozdrowienia,
    LW

    OdpowiedzUsuń
  2. Również życzę Tobie i Twoim bliskim pięknych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko dobra i ludzkiej serdeczności Ci życzę i mocno pozdrawiam, j.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na te święta co nadchodzą,
    życzę szczęścia i radości.
    Niech Cię ludzie nie zawodzą
    i niech uśmiech w sercu gości

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnych, radosnych, cudownych
    i prawdziwie rodzinnych
    Świąt Bożego Narodzenia
    oraz Wszystkiego Najlepszego
    w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. W Nowym Roku żyj na całego - ze wszystkich sił życzę Ci tego. Jak bym chciała mieć takie motto..." nic nie muszę ...robię co chcę". Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń