Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 30 czerwca 2013

Wiosenne święta-czy napewno wiosenne?

Wiosenne Święta....czy napewno wiosenne?U mnie zima....

sobota, 30 marca 2013 19:40



Skocz do komentarzy pod wpisem

Wesołych Świąt!!!!Aby wreszcie wiosna zielenią pomalowala świat i aby promyczki słoneczka dodały uśmiechu do każdego dzionka czyniąc go radosnym....(Gdy tylko mój komputer znów zacznie wykonywac moje polecenia -napewno odwiedzę i zostawię ślad na blozkach cudnych}Zostań koguciku pilnuj tych pomalowanych....(Kartka akryl i inne malujące)  
       Tagi: chińskie malowanie, tutoriale, nauka rysunku         Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 05 czerwca 2013 20:17

Taki obraz powiesiłabym sobie w domu na Wielkanoc.

autor ka-mil-cia123

blog: anna-german.bloog.pl
dodano: 08 kwietnia 2013 18:29

Kolejność rzeczy: sentyment, temperament, moment, lament, aliment.

autor Anastazja

blog: http://otowarszawa.pl/zabytki/palac-prezydencki
dodano: 02 kwietnia 2013 5:57

ŚLIczny kogucik. Pozdrawiam

autor Peja0515

blog: peja0515.bloog.pl
dodano: 01 kwietnia 2013 13:40

u mnie też jest zima ;( również Wesołych ;-)

autor WlasnaKaruzela

blog: http://wlasnakaruzela.blog.interia.pl/
dodano: 01 kwietnia 2013 11:41

Wesołego Alleluja w ten zimowy czas :)

autor merlin

blog: merlin-joe.bloog.pl
dodano: 01 kwietnia 2013 11:23

Krysiu pozdrawiam świątecznie. U mnie obraz nie otwiera się.

autor Peja0515

blog: peja0515.bloog.pl
dodano: 31 marca 2013 14:51

Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych pełnych wiary, nadziei i miłości. Radosnego, wiosennego nastroju serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół oraz wesołego "Alleluja*

autor motyl2.bloog.pl

blog: motyl_2
dodano: 30 marca 2013 22:15

Ależ piękny obraz :-) Wesołych , spokojnych i zdrowych świąt życzę !

autor Jasna8

blog: www.klubkotajasna8.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz