Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

wtorek, 25 czerwca 2013

Pięknie jest

Pięknie jest

niedziela, 27 maja 2012 12:40


Skocz do komentarzy pod wpisem

Jest tak kolorowo,pięknie...Słoneczko się bardzo rozszalało i nie dopuszcza kropelek deszczu aby sprawiły że trawa będzie pomalowana bardziej nasyconą zielenią a i inne rośliny spragnione się wody napiją.Więc codziennie podlewam ogródek.Na balkonie stoi miseczka z wodą dla ptaszków które śpiewają cudnie ..............Zostawiam kwiatki które namalowała moja wyobrażnia(akryl na desce)
           Tagi: malarstwo, obrazy, rysunek    Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 29 czerwca 2012 17:22

Czerwiec na desce...Takiego czerwca jeszcze nie widziałam.Gratuję i serdecznie pozdrawiam.

autor dobrochnaa9
dodano: 22 czerwca 2012 8:03

Przyjemnie jest popatrzeć na Twoje prace. Jakże odmienne od tych, które często widzi się w internecie. Piękne kolory i sposób malowania. Pozdrawiam serdecznie, Elżbieta

autor motyl2.bloog.pl

blog: motyl_2
dodano: 20 czerwca 2012 21:35

Wpadam, bo kolory Twoich obrazów działają na mnie bardzo kojąco... Pozdrawiam

autor Sara-Maria

blog: sara-maria.bloog.pl
dodano: 19 czerwca 2012 22:36

Życzę miłego obcowania z przyrodą.

autor Anna

blog: http://dzialka-anny.blogspot.com/
dodano: 13 czerwca 2012 10:07

Krysiu ,kiedy patrzę na Twoje prace ,leczę się kolorami..Cudnie!!!!Pozdrawiam serdecznie ...

autor Danka-lira

blog: esli.bloog.pl
dodano: 05 czerwca 2012 18:31

Ależ pięknie i kolorowo Tak jak lubię najbardziej Cudowny obraz Pozdrawiam Cieplutko

autor Annika

blog: yukka.bloog.pl
dodano: 05 czerwca 2012 14:29

No i przyszłam do Ciebie Krystynko. A tu tyle kolorów i ciekawych rzeczy. Będę na pewno zaglądac częściej, bo piękne jest Twoje malowanie. Serdeczności zostawiam

autor Stokrotka

blog: prawiewszystkiemojepodroze.blog.onet.pl
dodano: 03 czerwca 2012 11:22

Bardzo podobają mi się Twoje prace,bo mają cudowne soczyste,czasami ostre kolory.Są bardzo wyraziste!Bardzo to lubie,pewnie wiszac na sciaanie dodadzą pozytywnej energii i ciepla. Pozdrawiaam:)

autor Judyta

blog: room23a.bloog.pl
dodano: 02 czerwca 2012 19:47

Śliczny kolorowy, energetyzujący obrazek. Czy od dawna rysujesz, malujesz? Podziwiam każdego, kto umie wyrazić to co chce plastycznie , czyli coś tworzy. Coś trwalszego (niż sztuka kulinarna lub muzyczna odtwórcza, a tylko tak umiem) . Mam nadzieję, że u Ciebie popadało, bo u mnie w końcu też. Teraz trochę ciepełka i wszystko będzie pięknie rosło. Pozdrawiam serdecznie.

autor haniamrok

blog: wasylissa.bloog.pl
dodano: 02 czerwca 2012 9:55

a u mnie leje już kilka dni :(

autor Mika

blog: blondynki-przepis-na-zycie.blogspot.com
dodano: 02 czerwca 2012 8:14

absolutna eksplozja kolorów, IMPRESJA wielobarwna - PIĘKNIE !!! :))) pozdrawiam ciepło i dziękuję za komplement :))

autor Beata

blog: czarnobialaiwkolorze.bloog.pl
dodano: 01 czerwca 2012 21:31

Optymistyczny i radosny:) Może rozjaśnić każdy dzień, i ten wesoły, i ten pochmurny (aura) jak dzisiejszy:) Mój dziadek, leśnik z zawodu, malarz - amator pozwalał mi nieraz cichutko na jego stryszku (dach prawie przeszklony) posiedzieć i podpatrywać. Kochałam te chwile. Pisałam o tym kiedyś na poprzednim blogu.... Dziękuję za wizytę, uściski zostawiam przyjazne...:)

autor clisha00

blog: http://clisha-slaskwmoimobiektywie.blogspot.com/
dodano: 01 czerwca 2012 15:08

U nas dzisiaj zimno , a tutaj tak kolorowo ;-)

autor Jasna8

blog: http://klubkotajasna8.blogspot.com/
dodano: 01 czerwca 2012 11:07

Kiedy na dworze zimno, deszcz pada i chmurki, u Ciebie zawsze słonko świeci, a czerwień raduje serce. Miłego dnia Ci życzę.

autor Lotka

blog: http://comniecieszy.blogspot.com/
dodano: 01 czerwca 2012 7:13

Wprawdzie bywam na Twoim blogu,ale nie zawsze zostawiam komentarz.Po prostu wpadam,aby nasycić oczy pięknem Twojego talentu.Pozdrawiam

autor Luidmiła

blog: blogkobiety.bloog.pl
dodano: 31 maja 2012 11:06

Czółkiem Krysiu! Miłek przesyła Ci pozdrowienia miauuuuu. Ja też.

autor Pleciuga

blog: bajdurki.bloog.pl
dodano: 31 maja 2012 10:42

pozdrawiam i życze wszystkiego naj naj lepszego kama

autor kamilablog1

blog: kamilablog1.bloog.pl
dodano: 31 maja 2012 8:46

Dziękuję za wizytę w moim nowym kąciku w sieci. Pozdrowienia i uściski.

autor alElla

blog: http://grycela.blogspot.com/
dodano: 31 maja 2012 0:19

Radosny obrazek. Zauważyłam , Krysiu, że mamy wspólną cechę - lubisz kolory jak ja.... Kiedyś namalowałam podobnego koguta nad drzwiami w kuchni. Bardzo podobał się moim dzieciom. Od dawna go już jednak nie ma. Bardzo podoba mi się ten ostatni obrazek. . . Od dośc dawna tu się wybierałam , ale ciągle brakowało czasu ... Muszę tu częściej zacząć bywać i cieszyć wzrok tymi królewskimi barwami. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam miło - Krystyna

autor laura

blog: krystynar.bloog.pl
dodano: 30 maja 2012 22:11

Klik dobry:) Deszcz potrzebny bardzo. Wokół mnie wszędzie trawa żółta, a to przecież maj! Pozdrawiam serdecznie.

autor alElla

blog: http://grycela.blogspot.com/ 1 starsze komentarze »             Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 30 maja 2012 22:03

Ta ostatnia twórczość to najwyrażniej czerwcowe kolory.Pozdrawiam.Ula.

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.pl
dodano: 30 maja 2012 21:59

Kolory tak obłędne , że ma się ochotę te kwiaty powąchać . Obraz niezwykle radosny .

autor henwgl

blog: aromat.bloog.pl
dodano: 30 maja 2012 20:58

Kwiatki z Twojej wyobraźni są cudowne! Zazdroszczę talentu, zawsze chciałam malować...ale chyba stałam w złej kolejce po talent! Pozdrawiam.

autor iwmali

blog: iwmali.bloog.pl
dodano: 30 maja 2012 18:45

Pięknie tu u Ciebie kiedyś też malowałam...takie tam moje małe dzieła dzis zamieniłam pędzel na aparat z braku czasu a może zabrakło mi wytrwałosci by stworzyć swoj własny styl dlatego będe tu zaglądać i podziwiać to co tworzysz

autor rabarbarek

blog: karioka262.bloog.pl
dodano: 30 maja 2012 10:11

Piękne kolory, fantastyczna energia. Pozdrawiam

autor ZielonaMila

blog: www.trasa-rowerowa.cba.pl
dodano: 30 maja 2012 8:08

Witaj Krysiu! Praca Twoja jak zwykle piękna. Krysiu tak optymistycznie u Ciebie. Jak ja to lubię. Pozdrawiam Krysiu.

autor Peja0515

blog: peja0515.bloog.pl
dodano: 30 maja 2012 3:05

Przyszłam do ciebie, przekonana, że przez chwię będę mogła odpocząć patrząc na twoje kolejna dzieło. No i się nie pomyliłam. Gapiłam się w te kolory i wyobrażałam sobie, jaki pogodny nastrój musiał być wokół ciebie, skoro namalowałaś samą radość. Liliana http://owocdecyzji.com/

autor liliana2playas@yahoo.com
dodano: 29 maja 2012 21:11

Piękna praca Krysiu,ciepłe i radosne kolory,energetyczne. Pozdrawiam kolorowo

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 29 maja 2012 11:30

Szkoda, że na bloogu nie ma możliwości odpowiedzi, czasami chciałoby się wymienić poglądy. miłego dnia życzę.

autor Lotka

blog: http://comniecieszy.blogspot.com/
dodano: 28 maja 2012 13:04

Kolor, to dla mnie ważna rzecz w życiu, potrzebuję go dużo , dla dodania sobie energii, dlatego Twój obraz przemawia do mnie i cieszy oczy. Kolor czerwony, to mój ulubiony. Najserdeczniej pozdrawiam.

autor Lotka

blog: http://comniecieszy.blogspot.com/
dodano: 28 maja 2012 9:10

No i sielanka...! Jak zwykle u Ciebie, Krystyno. Pięknie, kolorowo i sympatycznie. Bajeczny akryl! Pozdrawiam kolorowo oraz dziękuję za wizytkę! Halszka

autor Halszka

blog: http://wp771.bloog.pl/
dodano: 28 maja 2012 8:09

Śliczny jest ten Twój akryl na desce upamiętniony obraz Twoją wyobraźnią. Faktycznie deszczyk by się przydał, bo roślinki są bardzo spragnione ... Pozdrawiam serdecznie.

autor JaGa

blog: http://babuni-blog49.blog.onet.pl/
dodano: 27 maja 2012 19:49

Twoja wyobraźnia Krystynko umożliwia powstawanie oryginalnych prac. Ta praca oddaje klimat obecnej pory roku, a deszcz bardzo by się przydał. Sucho niemiłosiernie. Roslinki spragnione wody... Dziękuje i pozdrawiam

autor czarnawrona - basia

blog: czarnawrona12.bloog.pl
dodano: 27 maja 2012 17:26

Mak zapłonął wśród kwiecia:) O deszcz proszę:)

autor czesia
dodano: 27 maja 2012 15:59

Krysiu, Twoje obrazy są takie piękne. Tyle w nich radości i optymizmu. Patrzę na nie ogromną przyjemnością. Serdecznie pozdrawiam

autor Łucja-Maria

blog: czarownyswiat.blogspot.com
dodano: 27 maja 2012 14:40

Krysiu:) Za każdym razem odnajduję w Twoich pracach tyle ciepła, piękna, wrażliwości i wręcz oszałamiające barwy... Czasami sobie myślę, że Twoja dusza musi być podobna do Twoich prac:) Serdeczności

autor rodorek

blog: rodorek.bloog.pl
dodano: 27 maja 2012 13:35

Krysieńko, Twoje obrazy są tak bardzo kolorowe i optymistyczne, że aż miło patrzeć. :)

autor bellatrix2009
dodano: 27 maja 2012 13:33

Witaj, nie znam wszystkich Twoich prac, ale tą uważam za najlepszą! Jest dokładnie taka jaka powinna byc.Dla mnie idealna. Super. Jesteś wyjątkowo uzdolnionia , gratuluję tego daru:) Pozdrawiam :)

autor mada-lena77

blog: fotolenka.bloog.pl « nowsze komentarze 2

1 komentarz:

  1. Witaj Krysiu!
    Dobrze, że Cię odnalazłam na Bloggerze!
    Szukałam pomocy u Iwmali, aby napisała mi jak zamieścić u Ciebie komentarz na W.P., niestety w dalszym ciągu nie mogłam tego uczynić.
    Uwielbiam Twój blog. Teraz masz drugi , to świetnie. Już go zapisuję w moich ulubionych!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń