Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 30 czerwca 2013

Morze i wnusio

Morze i wnusio
poniedziałek, 17 czerwca 2013 13:12



Morze i wnusio
poniedziałek, 17 czerwca 2013 13:12             A kuku...to znow Ja..Mam prawie dwa lata...Zawiozłem rodziców i dziadkow nad morze....Oni się opalali a Ja nie lubię leżeć bezczynnie więc szybko zawarłem znajomości-były nawet dziewczynki...Załatwilem sobie pilkę i kumpla do gry-oto sprawozdanie.              Oj Babciu,Babciu...nie bardzo Ci idzie dodawanie fotek po nowemu...Ale nic to-może się przeniesiesz na inną stronkę? Pomyśl czy warto się tak denerwować przy pisaniu bloga...Toc to tylko internet...Pewnie że szkoda bo zostawiasz tutaj troszkę Siebie...Nie martw się i pamiętaj że istnieje świat w realu z Twoimi kochanymi bliskimi I TO JEST PIĘKNE!!!!!!!!!



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz