Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 30 czerwca 2013

Energia pomaga

Energia pomaga...

piątek, 06 lipca 2012 18:46

Skocz do komentarzy pod wpisem

Jestem ...jestem troszkę smutna,biję się z myślami ale WIEM że napewno będzie dobrze Mamo...Aby dodać pozytywnej energii Tobie i Sobie oraz wszystkim co jej potrzebują namalowałam tę energetyczną dziewczynkę.....            Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 24 października 2012 11:44

Absolutnie pomaga, tylko trzeba w odpowiedni i życzliwy sposób ją przekazać. W taki sposób pomagamy sobie w chorobach, dobrymi myślami dzielimy sie ze sobą wzajemnie. Pozdrawiam i zostawiam trochę dobrych myśli.


autor Lotka

blog: http://comniecieszy.blogspot.com/
dodano: 23 października 2012 9:23

Jak dawno Ciebie tu nie było.

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.pl
dodano: 14 października 2012 11:51

Krysiu co u Ciebie kochana słychać .Ucichłaś ,czy wszystko u Ciebie dobrze ,zdrówko dopisuje?.........Odezwij się na chwilkę ::))Pozdrawiam cieplutko

autor blondyna

blog: www.esli.bloog.pl
dodano: 13 października 2012 21:42

Krysiu , czyżby bycie babcią zmieniło Twoje życie ? Co z blogowaniem ?

autor henwgl

blog: aromat.bloog.pl
dodano: 08 października 2012 21:42

Krysiu! Przesyłam moc pozdrowień.

autor Sara-Maria

blog: sara-maria.bloog.pl
dodano: 08 października 2012 20:23

Kurczę! Pani Krysiu jest pani przewspaniała pełna energii, wigoru! Cud miód i orzeszki! Tylko panią podziwiać :3 .Zapraszam do mnie.

autor Madzil

blog: www.printed-pens.bloog.pl
dodano: 08 października 2012 9:13

Wpadłam z pozdrowieniami serdecznymi :-)

autor icudaki1

blog: rozmaite-tak.bloog.pl
dodano: 25 września 2012 18:52

Krysiu, przyszłam zostawić ci serdeczne myśli.

autor marysia

blog: kwiaty-majki.blog.onet.pl
dodano: 18 września 2012 8:55

z deszczu barw i kształtów wysnuć piękno:))

autor czesia

blog: objazdowy.bloog.pl
dodano: 15 września 2012 15:40

Tak dawno Ciebie tu nie było.Pozdrawiam.Ula

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.pl
dodano: 11 września 2012 0:11

Krysiu, za 3 dni lecę do Polski. W Szczecinie mam sptkania z czytelnikami. W Zakmu Książąt Pomorskich 18 wrzesnia o godz 17, potem w Książnicy, w Miejskeij Bibliotece i filiach, w Kuźni i być mże jeszcze w innych miejscach. Zpraszam cie serdecznie. Frajda bedzie nie z tej zem gdy się spotkamy w realu. Czytasz "Czy było warto"? Ostatnio nie ma cię na blogu. Mam nadziej ę, że u ciebie wszystko OK. Daj znać. Pozdrawiam serdecznie Liliana http://owocdecyzji.com/

autor liliana2playas@yahoo.com
dodano: 08 września 2012 20:28

Krysi zapraszam serdecznie...Coś zamilkłaś kochana..Czy wszystko dobrze? Pozdrawiam cieplutko

autor Danka-lira

blog: esli.bloog.pl
dodano: 08 września 2012 18:51

Piękna ta dziewczynka i rzeczywiście emanuje pozytywną energią. Tylko takiej Ci życzę, Krysiu.

autor bellatrix2009

blog: bellatrix2009.bloog.pl
dodano: 03 września 2012 23:44

Witaj Imienniczko! Dawno mnie tu nie było. Wiadomo dlaczego - ograniczenia czasowe. zawsze jednak ochoczo tu powracam i jestem mile zaskakiwana nowymi dziełami... Szczególnie dzisiaj... To chyba nie przypadek, że trafiłam na tę piękną energetyczną dziewczynę, mającą w sobie moc przekazywania energii, która w ostatnim czasie jest mi tak potrzebna... Anioł mnie tu przyprowadził... Skorzystam z tej łaski. Krysiu, bardzo dziękuję, że wychodzę stąd dziś naladowana pozytywną energia. Dobranoc - Krystyna

autor laura

blog: krystynar.bloog.pl
dodano: 03 września 2012 8:35

jestem pod wrażeniem, super! :)

autor Anonimmowa

blog: anonimmowa.bloog.pl
dodano: 01 września 2012 15:04

Krysiu, wpadłam i cieplutko Cię pozdrawiam.

autor Sara-Maria

blog: sara-maria.bloog.pl
dodano: 28 sierpnia 2012 19:05

Krysiu, byłam i ciepłe myśli Ci zostawiłam:)

autor marysia

blog: kwiaty-majki.blog.onet.pl
dodano: 28 sierpnia 2012 8:40

Życzę zdrówka i pozytywnego myślenia, pozdrawiam

autor bozena12361

blog: bozena.bloog.pl
dodano: 26 sierpnia 2012 15:39

Pozdrawiam cieplutko Krysiu ...

autor blondyna

blog: www.esli.bloog.pl
dodano: 26 sierpnia 2012 12:02

tak zdecydowanie tak i trzeba jej szukać nie poddając się. pozdrawiam ciepło :)

autor Beata

 blog: czarnobialaiwkolorze.bloog.pl 1 starsze komentarze »                  Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 25 sierpnia 2012 10:12

Podobają mi się twoje rysunki są za razem dziwne i ładne. zapraszam do mnie :)

autor Annie

blog: http://myparadisecity.bloog.pl
dodano: 24 sierpnia 2012 22:38

A gdzie kolejne malowanki?

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.pl
dodano: 21 sierpnia 2012 20:00

Śliczna ta kolorowa Pani.....co tam u Ciebie Krysiu? Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego życzę :)

autor Ola Gruszczyńska-Chałupka
dodano: 17 sierpnia 2012 13:47

Cichutko tu u Ciebie... ale pewnie to letnia kanikuła tak działa na Ciebie. Pozdrawiam milutko... i do usłyszenia! Halszka

autor Halszka

blog: http://wp771.bloog.pl/
dodano: 16 sierpnia 2012 12:16

Witaj Krysiu, niepokoi trochę ta cisza, ale widocznie jest potrzebna...moc ciepła i dobrej energii przesyłam :-) serdeczności :-))

autor Ela

blog: www.astroteatr.blogspot.com
dodano: 12 sierpnia 2012 23:14

Krysiu, byłam i moc serdecznych myśli zostawiłam:)

autor marysia

blog: kwiaty-majki.blog.onet.pl
dodano: 12 sierpnia 2012 15:51

Witam Krysiu! Mam nadzieję, że u Ciebie jest wszystko w porządku. Serdecznie pozdrawiam

autor Sara-Maria

blog: sara-maria.bloog.pl
dodano: 06 sierpnia 2012 22:07

Wiara czyni cuda.Pozdrawiam.Ula

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.pl
dodano: 05 sierpnia 2012 21:04

Trzymam kciuki, będzie dobrze!

autor iwmali

blog: iwmali.bloog.pl
dodano: 04 sierpnia 2012 14:14

Urocza dziewczynka zdradza talent artysty. Serdecznie pozdrawiam, Elżbieta.

autor motyl2.bloog.pl

blog: motyl_2
dodano: 03 sierpnia 2012 16:03

Witaj Krysiu.Dawno nie byłam.Zapatrzyłam się na tę dziewczynę i rzeczywiście tchnie z niej energia.Pozdrawiam cieplutko

autor Tirena

blog: tirena.bloog.pl
dodano: 03 sierpnia 2012 14:47

WITAJ KRYSIU ZYCZE ZDROWKA I DZIEWCZYNKA MNIE ZAUROCZYLA NAWET SCHOWALAM JA DO SIEBIE BY CZERPAC ENERGIE ..CHYBA POZWOLISZ BYM JA MIALA OBOK SIEBIE BO TEZ CZASAMI POTRZEBUJE ENERGII...POZWOLISZ_? BUZIAKI DANKA

autor BLONDYNA

blog: WWW.ESLI.BLOOG.PL
dodano: 02 sierpnia 2012 8:53

Mam nadzieję,że wszystko ok?Pozdrawiam serdecznie.

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 01 sierpnia 2012 20:01

Klik dobry:) Dobrej energii życzę i serdecznie pozdrawiam.

autor grycela

blog: http://grycela.blogspot.com/
dodano: 01 sierpnia 2012 3:47

Zaglądnęłam do ciebie z myślą, że już wróciłaś. Pozdrawiam ciepło wierząc, że wszystko powoli się układa. Życzę słońca i samych pogodnych chwil. Liliana http://owocdecyzji.com/

autor liliana2playas@yahoo.com
dodano: 31 lipca 2012 20:50

Ciekawe ;) Zapraszam do mnie !

autor misia11148

blog: beauty-fashion-style.bloog.pl
dodano: 31 lipca 2012 12:16

ciekawy obrazek faktycznie cos w nim jest pozdrawiam Adam

autor szczepanskiadam

blog: inforybka.bloog.pl
dodano: 31 lipca 2012 9:04

Naprawdę piękny portret! Faktycznie - energetyczny. Podziwiam Twój talent, Krystynko. Posyłam energetyczne serduszko... A wnusio przekochany:))) Buziaczki ślę maluszkowi...

autor clisha00

blog: http://clisha-slaskwmoimobiektywie.blogspot.com/
dodano: 30 lipca 2012 18:16

Witaj Krysiu, dziewczynka prześliczna i bardzo energetyczna:) Niestety nie mam Twojego talentu;( chciałabym umieć namalować to co mi w duszy gra:) Mam nadzieję, że gdy piszę te słowa To Twoja mama jest już zdrowsza i wszystko dobrze się ułożyło? Krysiu z całego serca życzę Twojej Mamie i całej rodzinie wszystkiego najlepszego. Serdeczne myśli zostawiam i cieplutko pozdrawiam.

autor marysia

blog: kwiaty-majki.blog.onet.pl
dodano: 29 lipca 2012 10:38

Pzdrawiam

autor bozena12361

blog: bozena.bloog.pl « nowsze komentarze 2 starsze komentarze »

  Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 29 lipca 2012 10:04

Laptop wrócił, ale facet, który naprawiał mocno mnie naciągnął .. Za tasmę, którą wymienił (kosztuje w internecie 30 zł+10 za dostawę) wziął 180 zl. Za wymianę części powinien wziąć - góra - 50 zł ! Co za oszukaństwo - na każdym kroku nas tro spotyka. Dzięki za pozdrowienia - rewanzuję się tym samym z pełną życzliwością. Gabi

autor kresowianka32
dodano: 28 lipca 2012 13:14

Ślicznie malujesz! Pozdrawiam. eremi eremi.blog.onet.pl

autor eremi

blog: eremi.blog.onet.pl
dodano: 28 lipca 2012 12:30

Oczywiście, że pozytywna energia przekazywana innym pomaga. Twoja "Energetyczna Dziewczynka" ma jej wiele. Dziękuję za nią i swoją pozostawiam. Pozdrawiam energetycznie oraz dziękuję za milutką wizytkę! Halszka

autor Halszka

blog: http://wp771.bloog.pl/
dodano: 28 lipca 2012 6:01

oj, i mi ta energia się przyda pozdrowionka

autor donwinka1

blog: foto-donwinka.bloog.pl
dodano: 27 lipca 2012 20:36

Wpadłam, aby popatrzeć na śliczną dziewczynę. Ślę serdeczności.

autor Sara-Maria

blog: sara-maria.bloog.pl
dodano: 27 lipca 2012 19:18

Krysiu, dzieki serdeczne za uznanie; W rewanżu: Ty to potrafisz malować !!! Serdecznie pozdrawiam. Dziasiaj laptop wrócił z naprawy, więc w przerwach oglądania Olimpiady - będę kontynuować opowieść o pobycie u Mychy.

autor kresowianka32
dodano: 27 lipca 2012 15:19

Wpadłam tylko na chwilkę i muszę powiedzieć,że Twoje malarstwo podoba mi się przede wszystkim dlatego ,że widać w nim "Twój" styl.Postaram się zaglądać tu częściej.Pozdrawiam pięknie.

autor Isia

blog: Moje malowanie i dumanie
dodano: 26 lipca 2012 20:22

Dziś wizyta nietypowa, za co bardzo przepraszam. - Zapraszam - ważna informacja na moim blogu.

autor bellatrix2009
dodano: 26 lipca 2012 12:31

Przyszłam do Ciebie po pozytywną energię, jest mi dziś potrzebna. mam nadzieję, że mama Twoja czuje się dobrze. Serdecznosci zostawiam.

autor Lotka

blog: http://comniecieszy.blogspot.com/
dodano: 25 lipca 2012 22:43

Czółkiem! Krysiu. I pięknie! Twój blog mnie zachwyca i aż sobie w brodę pluję, że tak rzadko do Ciebie zaglądam. Dziękuję za odwiedziny i pozdrowienia (także dla mojej, kociej gromadki). Kociny też Cię pozdrawiają. O sobie nawet nie wspominam

autor Pleciuga

blog: bajdurki.bloog.pl
dodano: 24 lipca 2012 23:14

Witam cię Krystyno, z radością, bo ją wielką sprawiłaś mi dzisiaj swoim komentarzem. Ale się ucieszyłam, że w twoje życie wniosłam spokój i optymizm, że pochodziłaś moimi uliczkami w Szczecinie. Frajda to dla mnie nie z tej ziemi! Nie jestem pewna czy w miejscowości, której przebywasz jest moja książka "Czy było warto Odyseja dżinsowych Kolumbów", ale widziałam na Internecie, że jest w całej Polsce nawet w małych miasteczkach. Zapytaj. Każdy ksiegarz może ci ją zamówić. A jeżeli będziesz w Szczecinie to jest dostępna w Księgarni Zamkowej na Jagielońskiej 10, na Niebuszewie na ul. Niemierzeńskiej 31 i na Słonecznym na ul. Jasnej. Jest też w Weltbild w Kaskadzie, ale tam chyba też na zamówienie. A jak ją dostaniesz i przeczytasz, to napisz chociaż słówko. Wyczekuję z drżącym sercem wrażeń czytelnków, tłumaczę sobie, że to taki syndrom autora :) Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję za dzisiejszą radość. Liliana http://owocdecyzji.com/

autor liliana2playas@yahoo.com
dodano: 24 lipca 2012 9:15

To dużo pozytywnej energii Ci życzę Krysiu. Mnie Twoja energetyczna dziewczynka podładowała. Serdeczności.

autor icudaki1

blog: rozmaite-tak.bloog.pl
dodano: 23 lipca 2012 19:40

Krysiu, witam Cię bardzo serdecznie. Mam nadzieję ale i mocno wierzę, że Twoja pozytywna energia zadziała. Pozdrawiam

autor Sara-Maria

blog: sara-maria.bloog.pl
dodano: 21 lipca 2012 15:57

pozdrawiam ciepło!

autor Toiowo

blog: tooioowoo.bloog.pl
dodano: 18 lipca 2012 20:37

Bardzo dużo pozytywnej energii. Dziękuję Pozdrawiam Serdecznie

autor Annika

blog: yukka.bloog.pl
dodano: 17 lipca 2012 13:36

Twoja pozytywna energia Krysiu przenika i wlewa się do serca.Niech służy mamie i ja dziękuję za nią. Pozdrawiam

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 16 lipca 2012 15:21

dziewcyznka udana:) czym w ogóle malowana?

autor frida

blog: autoportretodczuwalny.bloog.pl
dodano: 15 lipca 2012 23:40

Krysiu ta Dziewczynka jest cudowna i bardzo energetyczna, na pewno pomogła:-)) Samej radości Ci życzę i zdrowia dla Ciebie i Mamy:-))

autor Ela

blog: www.astroteatr.blogspot.com
dodano: 13 lipca 2012 8:26

Piękny obraz, pełen pozytywnej energii. Pozdrawiam

autor ZielonaMila

blog: www.trasa-rowerowa.cba.pl
dodano: 12 lipca 2012 10:00

dzisiaj jest u mnie mój wiersz o bólu głowy i również muzyka zakopower cmok zapraszam kama

autor kamilablog1

 blog: kamilablog1.bloog.pl « nowsze komentarze 3 starsze komentarze »                   Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 12 lipca 2012 9:02

dziękuje cmok kama

autor kamilablog1
dodano: 12 lipca 2012 9:02

dziękuje cmok kama

autor kamilablog1
dodano: 11 lipca 2012 18:42

Twoje wszystkie obrazy są pełne emocji i energii, ale te oczy patrzą wyjątkowo! Pomogą! Pozdrawiam Cię z serca!

autor Joter

blog: joterkowo.blogspot.com
dodano: 11 lipca 2012 11:08

zapraszam na mój nowy blog i nowe wiersze cmok kama pozdrawiam

autor kamilablog1

blog: kamilablog1.bloog.pl
dodano: 11 lipca 2012 9:59

energia, ciepło, spokój.. same pozytywne odczucia.. Krysiu serdeczne pozdrowienia:)

autor nagietek
dodano: 10 lipca 2012 8:14

Pewnie jest tak energiczna jak Ty Krysiu, pozdrawiam

autor bozena12361

blog: bozena.bloog.pl
dodano: 09 lipca 2012 19:17

Krysiu, każdy kto popatrzy na twoją Dziewcyznkę, na jej wielkie oczy odczuje radość i nadzieję. Barwy jakich użyłaś malując to dzieło są barwami optymizmu, wprowadzają w nas uciechę. Od lat praktykuję Jogę, w jej filozofii pomarańczowy i żółty kolor pompuje w nas pozytywną energię, której wszyscy potrzebujemy, którą powinniśmy się otaczać. Poczułam ją bez wątpienia i jestem przekonana, że wszyscy, którymi się otaczasz poczują to samo. Dziękuję, że zaglądałaś do mnie, że w chwilach mojego kolejnego wyzwania ze mną byłaś. Świadomość, że na swoje drodze poznałam takich jak Ty bardzo cieszy, to cenię. Pozdrawiam serdecznie już z Ottawy, życząc samych dobroci Liliana, która zawsze wypatruje pomarańczowych i żółtych kolorów. http://owocdecyzji.com/

autor liliana2playas@yahoo.com
dodano: 09 lipca 2012 16:33

Pomaga, naprawdę pomaga. Energia, którą przekazujesz swoim obrazem, a przede wszystkim myślami nie ginie, energia krąży wokół osoby, którą nią obdarowujesz. Ja, w trudnych chwilach rodziny, a cała nasza trójka choruje na raka, myślami pomagałam bliskim przetrwać trudny czas. Chyba pomagało, bo jakoś żyjemy i mamy dobre nastawienie do życia. Zostawiam Wam moją dobrą energię i dobre myśli. Pozdrawiam ciepło.

autor Lotka

blog: http://comniecieszy.blogspot.com/
dodano: 08 lipca 2012 7:42

Energia z pewnością pomaga. Więc ta dziewczynka też pomoże. Wszystkiego dobrego Krysiu.

autor Stokrotka

blog: prawiewszystkiemojepodroze.blog.onet.pl
dodano: 08 lipca 2012 7:07

Krysiu śliczna dziewczynka. Pozdrawiam

autor Peja0515

blog: peja0515.bloog.pl
dodano: 08 lipca 2012 0:25

cos w sobie maja Twoje prace :) :) :) dziekuje za odwiedziny

autor lewym OK

blog: lewymokiem.blogspot.com
dodano: 07 lipca 2012 23:13

Przesyła więc również moc pozytywnej energii i wiele radosnych myśli... Pozdrawiam ...

autor nena23lawa

blog: zwiewny-aniol.bloog.pl
dodano: 07 lipca 2012 22:39

To jest piekne, tyle radości i nadzieji w nim jest...pozdrawiam :)))

autor merlin

blog: merlin-joe.bloog.pl
dodano: 07 lipca 2012 14:15

A ten wnusio jest cudowny. Mam prośbę.Napisz gdzie po kolei naciskać by wkleić zdjęcie.?Pozdrawiam.ula

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.pl
dodano: 07 lipca 2012 13:26

W tym obrazie jest nadzieja i optymizm. Niechaj tak samo będzie w Tobie

autor baśka

blog: iluzja26.bloog.pl
dodano: 07 lipca 2012 5:36

Przenikliwość spojrzenia dziewczynki sprawia,ze poczułam się tak jakby znała moje myśli.Pozdrawiam

autor Ludmiła

blog: blogkobiety.bloog.pl
dodano: 07 lipca 2012 2:54

Krysiu bardzo dziękuję Ci za tą energetyczną dziewczynę. Nie mogłam spać dzisiaj w nocy, a teraz to na pewno mi się uda. Dobranoc kochanie. Pozdrawiam.

autor JaGa

blog: http://babuni-blog49.blog.onet.pl/
dodano: 06 lipca 2012 22:59

I jest faktycznie energetyczna :-) Same Kryski ...

autor Jasna8

blog: http://klubkotajasna8.blogspot.com/
dodano: 06 lipca 2012 22:50

Krysiu:) Zabieram sobie trochę tej energii:) Właśnie teraz przyda się... Kłaniam się nisko pełna podziwu:)

autor rodorek

blog: rodorek.bloog.pl « nowsze komentarze 4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz