Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 30 czerwca 2013

Ach wiosenko

ACH WIOSENKO
sobota, 27 marca 2010 15:30




ACH WIOSENKO,DROGA WIOSENKO jak cudnie że już jesteś...Snieżek jeszcze śnieżek leżał pod jemiołą a i Ja cieplutko w czapeczkę,kozaczki i kurteczkę ubrana...Za dni kilka,słoneczko pomrugało i.już śnieżka mniej jakosi się zrobiło.....łabędziowe towarzystwo nawet ucieszyło się na widokMnie...pomagały mi łabądki w wiosenki poszukiwaniu...jeszcze czapeczka i kozaczki były.......Za dni kilka przywitały mnie sarenki ale z daleka...takie płochliwe-to bardzo dobrze że się ludzi boją bo tacy BARDZO GŁODNI W SAMOCHODZIKACH TERENOWYCH WYPUSZCZAJĄ SIĘ POSTRZELAĆ DO KACZEK I SARENEK....straszne to....ale ja poluję tylko z aparatem...I tak chodziłam za PANIĄ WIOSENKĄ ,CHODZIŁAM NA ZIMĘ POUBIERANA...Jeszcze część ogródeczka już ograbiona z listeczków w brąz kolorze-aby zieleń odkryć.....NO I OCZYWISCIE JA W PIRAMIDCE OGRODOWEJ ODPOCZYWAM CIESZĄC SIĘ ŻE WIOSENKĘ ZNALAZŁAM!!!jEST PIĘKNIE!          











Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 29 marca 2010 11:57

Zdrowych, radosnych i słonecznych Świąt Wielkanocnych!

autor grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 29 marca 2010 10:06

Piękne zdjecia ;)

autor Maarta

blog: www.kocham-ks.bloog.pl
dodano: 28 marca 2010 9:50

PS. A kozaczki proszę już pochować, żeby zimy przypadkiem nie zwabić

autor grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 28 marca 2010 9:49

Klik dobry:) Wiosna już na całego. To widać, słychać i czuć. Nawet w domu, gdy otworzy się okno, jest zupełnie inny zapach, niż zimą. Zainteresowała mnie ogrodowa piramidka.Mam nadzieję, że prawo do wzoru nie jest zastrzeżone i pozwolę sobie... skraść :) Pozdrawiam wiosennie i ślicznie dziękuję za pochwalę mojego blogu.Ja ciągle podziwiam Twoje prace. Jestem zauroczona radością w nich zamkniętą, a właściwie nie zamkniętą, bo emanuje ona nawet z ekranu monitora.

autor grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 27 marca 2010 23:28

Ładnie kwitnie leszczyna.

autor Jan Toni

blog: JanToni341.bloog.pl
dodano: 27 marca 2010 22:47

Wiosnę witamy bardzo serdecznie i prosimy by rozgościła się na całego :)

autor hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 27 marca 2010 17:57

Wiosenka potrafi zachwycić każdym swoim tchnieniem... buziaczki dla Ciebie Krystynko takie kwiatuszkowe

autor czarnawrona12

blog: czarnawrona12.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz